|
suicidal-sheep
Gæst
|
|
Den har måske været der men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad beløb der er det højeste i har solgt en spiller... Jeg kan lægge ud: FM 07 = Solgte Florent Malouda for 200 millioner fra Lyon til Inter FM 06 = Solgte Kaká  for 600 millioner fra Milan til Chelsea (Det fortrød jeg senere og stoppede så spillet) FM 02 eller der omkring = 1.080.000.000 altså 1,08 milliarder for Ronaldo fra Real madrid til Valencia (Nice rekord  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Tror mit højeste salg i FM07 har været Michael Essien til Milan for 230 millioner kroner...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Fm 07 : Xabi Alonso til Milan for £30 mio ...
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
Poisongage
Lilleputspiller
|
|
Har lige netop solgt Jure Lusic (regen), én af mine to stjerne angribere i Barca for £45m ! Her snakker vi naturligvis FM2007 Patch 7.02  Det er min transferrekord for salg! Min transferrekord for køb er vidst nok £55m for Cristiano Ronaldo med AS Roma i FM2006, nåede dog aldrig rigtigt at bruge ham da jeg stoppede med at spille på spillet kort efter. Det var også møglangt ude i fremtiden.
|
|
|
|
|
|
Football Manager - what else you gonna do on a sunday ?
|
|
|
|
|
whispers
|
|
I fm07 patch 7.02 har jeg solgt Gerrad for 650 mill til chelsea  stoppede så senere da det var et fejlsalg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
min er Adriano til Chelsea for 500 millioner Kroner 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosu_power
|
|
Steed Malbrangue til Celtic 45mio. i mit spil gider de aldrig at byde særlig højt  Fik dog et bud på 225mio for Aaron Lennon af Chelsea men afslog 
|
|
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
FM 02  Nå, mit største salg er da jeg solgte Thierry Henry til Valencia i FM2005 for nøjagtig £100M.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Zambrotta til Inter for 215 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Carlos Vela til Madrid efter to sæsoner for £40 mio. Blev overrulet af bestyrelsen.
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Han er heller ikke speciel loyal ham Vela... flyver altid rundt mellem klubberne
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
mrfair
Gæst
|
|
Lebohang Mokoena til Benfica for 50 mio dkr i sommeren 2008 efter jeg havde haft ham en enkelt sæson. Onkel Kurt sagde ja tak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Han er heller ikke speciel loyal ham Vela... flyver altid rundt mellem klubberne
I mit spil, er han da loyal..  han er blevet lejet ud de sidste 4 år..  og han har ikk brokket sig endnu..  denne sæson har jeg ham hjemme.. han har fået 7 kampe og jeg er i December.. han har ikk brokket sig endnu.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suicidal-sheep
Gæst
|
|
I mit spil, er han da loyal..  han er blevet lejet ud de sidste 4 år..  og han har ikk brokket sig endnu..  denne sæson har jeg ham hjemme.. han har fået 7 kampe og jeg er i December.. han har ikk brokket sig endnu..  Very nice "med Borat accent" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarZar
Gæst
|
|
Mit største salg er David Villa til Chelsea i patch 7.0.1 da de bød 490 millioner kr.. og bestyrelsen sagde bare ja.. Købte dog Jermaine Defoe, hvilket jeg ikke fortrød..
p.s. savner lidt at folk skriver om det er dkr eller £ eller euro, de snakker om, når de snakker om prisen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|