home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FC. Nordsjælland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC. Nordsjælland  (Læst 1879 gange)
MeeLo
Gæst
 
FC. Nordsjælland
« : 05 Apr 2007, 23:19 »

Nu er det fan... fisme lang tid siden, jeg har spillet Football Manager eller skrevet en blog, så nu synes jeg det er ved, at være tid til at prøve begge dele igen. Jeg har fået både tiden og lysten tilbage igen, og med alle de nye blogs er der jo masser af inspiration. - Så jeg håber ikke I derude bliver fornærmet, hvis jeg nu hugger nogle idéer fra jeres blogs, tag det som en kompliment Smiley - Ellers må I lige sige til!





FC. Nordsjælland






Wieghorst erstattes af ukendte Knoblauch



Idag den 1. juli 2006 blev det offentliggjort, at FC. Nordsjællands træner den tidligere Brøndby-spiller Morten Wieghorst er blevet fyret. Fyringen rygtes at være blevet gennemført grundet for høje økonomiske krav fra træneren.  Men ikke nok med at den relativt urutinerede træner er blevet fyret, har klubben nu ansat en langt mere uerfaren træner. Det drejer sig om Nicolas Knoblauch, der ikke har anden fodboldbaggrund end Danmarksserien.

Knoblauch har udtalt, at han er lykkelig over at få chancen som cheftræner for et så stort hold som FC. Nordsjælland, og at han vil gøre alt for ikke at skuffe direktøren Allan Pedersen. Om spillermaterialet har den nye cheftræner rost med ord som: talent, potentiale og delvist bredde.

Klubbens nye cheftræner forventes at spille offensiv fodbold med masser af chancer og samtidig en stabil defensiv. Vi vil dog højst sandsynligt se det meste af fokus gå til den offensive del af holdet.

Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: FC. Nordsjælland
« Svar #1: 06 Apr 2007, 01:17 »


Eksotisk spiller til Nordsjælland


Det er netop bekræftet at FC. Nordsjælland har skrevet kontrakt med sydafrikanske Lebohang Mokoena. Lebohang er kun 19 år, og har formentligt kostet FC. Nordsjælland omkring 2 mio. kr.. Han kan spille de fleste offensive pladser, men er i Sydafrika bedst kendt som hængende angriber. Ved præsentationen af spilleren, blev der dog nævnt at man ville forsøge sig at oplære spilleren til at spille venstre midt/wing.

Derudover, har klubben fra Nordsjælland også forstærket defensiven lidt. Dette er sket med indkøb af hhv. Thomas Hansen og Patrik Karlsson. Thomas Hansen er hentet i AGF for omkring en halv million, og forventes at gå direkte ind i startopstillingen som central forsvarsspiller. Karlsson er købt i svenske Gefle for ca. 750.000 kr., og forventes at skulle give Pearce konkurrence til pladsen som venstre back.


Holdet og sæsonstarten
Efter Knoblauchs seneste indkøb kan vi nu danne os et indtryk af, hvordan den formentlige startopstilling vil være, hvis hele truppen er tilgængelig:

Morten Nordstrand    Juka Santala

Lebohang Mokoena    Morten Karlsen     Thomas Kristensen    Thomas Andreasen

Heath Pearce     Michael Ribers     Thomas Hansen    Allan Olesen

Kim Christensen



Det er selvfølgelig ikke et hold fyldt med profiler, men der er helt sikkert potentiale både i startopstillingen og på bænken og, hvis Knoblauch kan få holdet til at spille som et hold og undgå for mange skader, vil der helt sikkert være mulighed for at slutte sæsonen, hvor det er sjovt.


2-0: FC. Nordsjælland - Aalborg Boldspilklub
1-3: Vejle Boldklub - FC. Nordsjælland
2-3: FC. Nordsjælland - Viborg Fodsports Forening
1-1: AC Horsens - FC. Nordsjælland
0-3: FC. Nordsjælland - Randers FC

Det har været en lidt, for ikke at sige meget blandet sæsonstart FC. Nordsjælland har gennemgået. Det startede godt. Ambitionerne om at bide skeer med de store så ud til at blive opfyldt godt da holdet i sæsonåbningen besejrede Aab med 2-0. Vejle var heller ikke noget problem for Nordsjællænderne, men de to næste kampe skulle blive meget svære. De startede begge to med lynmål til modstanderen, hvilket spolerede hele dagsordenen og ødelagde kampene for Knoblauchs mandskab. Oveni de svingende resultater er der  kommet et par skader bl.a. nyindkøbte Lebohang Mokoena, hvilket vil gøre det endnu sværere for holdet at komme tilbage på sporet. Men med en sejr mod Brøndby i næste runde kan alting vende rundt igen.




Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: FC. Nordsjælland
« Svar #2: 06 Apr 2007, 01:36 »

Lidt todet og til tider uoverskuelligt, men ellers god start.
Hvis jeg lige må give dig et råd så køb Rune Hansen (Midterfosvar hos Wolfsburgs reservehold). Ved godt at NordSjælland er rimelig godt i det centrale forsvar, men tro mig han bliver guld værd.
KUTGW Thumbs Up Peace
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC. Nordsjælland
« Svar #3: 06 Apr 2007, 02:07 »

Glæder mig meget til at følge denne blog.. håber den bliver god Opstemt og KUTGW

Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

MeeLo
Gæst
 
Sv: FC. Nordsjælland
« Svar #4: 06 Apr 2007, 10:16 »

Lidt todet og til tider uoverskuelligt, men ellers god start.
Hvis jeg lige må give dig et råd så køb Rune Hansen (Midterfosvar hos Wolfsburgs reservehold). Ved godt at NordSjælland er rimelig godt i det centrale forsvar, men tro mig han bliver guld værd.
KUTGW Thumbs Up Peace

Hehe, min trup er faktisk meget smal nede i centerforsvaret. Men jeg vil da se på ham, når jeg får nogle flere penge mellem fingrende.



Logged

Zinqo
Gæst
 
Sv: FC. Nordsjælland
« Svar #5: 06 Apr 2007, 11:09 »

Spændende klub, skal nok blive godt.. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC. Nordsjælland
« Svar #6: 06 Apr 2007, 11:11 »

Det ser rigtig godt ud. Kan godt lide opsætningen i dine første indlæg, og at der også kommer billeder med fra FM (hvilket ikke sker tit i andre blogs) er også super.

Fortsæt det gode arbejde.
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: FC. Nordsjælland
« Svar #7: 06 Apr 2007, 11:36 »

Det ser rigtig godt ud. Kan godt lide opsætningen i dine første indlæg, og at der også kommer billeder med fra FM (hvilket ikke sker tit i andre blogs) er også super.

Fortsæt det gode arbejde.

Jo tak for det. Jeg er glad for, du kan lide det Smiley
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: FC. Nordsjælland
« Svar #8: 06 Apr 2007, 11:41 »

Hehe, min trup er faktisk meget smal nede i centerforsvaret. Men jeg vil da se på ham, når jeg får nogle flere penge mellem fingrende.




Okay. Bare rolig han koster næsten gratis (0-30.000)
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: FC. Nordsjælland
« Svar #9: 06 Apr 2007, 14:30 »

Nordsjælland forstærker forsvaret yderligere


Nicolas Knoblauch har forstærket sit centerforsvar yderligere med endnu et indkøb. Denne gang drejer det sig om den unge Rune Hansen. Rune Hansen er 21 år, og er hentet nedei Wolfsburg for den nette sum af 100.000 kr.. Det forventes at Rune Hansen skal give konkurrence til Ribers og Thomas Hansen nede i forsvaret.







Brøndby besejret på hjemmebane



Kampen mellem Brøndby IF og FC. Nordsjælland på Brøndby Stadion, blev noget vanskeligere end Drengene fra Vestegnen havde forudset. FC. Nordsjælland lagde fra starten af, et godt pres på Brøndby spillerne, hvilket foresagede en del fejl fra Brøndbys side. Det så dog længe ud som om, FC. Nordsjælland denne gang ikke var skarpe nok til at udnytte fejlene. Det blev der dog lavet om på i anden halvleg i kampens 64. minut. Ved et hjørnespark kom Thomas Kristensen styrtende ind i feltet, og overraskede sin markør Ericsson så meget, at han fik plads til at heade bolden i kassen.

Kampen endte 0-1 til FC. Nordsjælland.


0-4: Albertslund - FC. Nordsjælland (Pokalturnering)
1-3: FC. Nordsjælland - FC. Midtjylland
2-4: Esbjerg fB - FC. Nordsjælland
2-2: Odense Boldklub - FC. Nordsjælland

Igen har FC. Nordsjælland spillet meget blandet. Kampen mod Brøndby beviste igen, at hvis koncentrationen er til stede, er holdet i stand til at drille de store hold i ligaen. De efterfølgende kampe beviste så også at koncentrationen ikke altid er til stede på holdet. Således tabte vi hjemme til Midtjyderne, og spillede uafgjort i Odense efter en flot sejr mod Esbjerg.
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: FC. Nordsjælland
« Svar #10: 06 Apr 2007, 19:08 »

Knoblauch oplever blandet start i Nordsjælland


Her i slutningen af oktober, kan vi nu opsummere, FC. Nordsjællands start på sæsonen, og det er svært rigtigt at sætte ord på det. De seneste kampe har forløbet således:

1-2: FC. Nordsjælland - FC. København
2-0: Aarhus Gymnastik Forening - FC. Nordsjælland (Pokalturnering)
2-1: FC. Nordsjælland - Silkeborg
2-1: Aalborg Boldspilklub - FC. Nordsjælland
2-0: FC. Nordsjælland - Vejle Boldklub
4-1: Viborg Fodsports Forening - FC. Nordsjælland
0-1: FC. Nordsjælland - Alliance Club Horsens

Når vi nu næsten er i november, er det også tid til at give et overblik over stillingen i SAS-ligaen. Nordsjælland ligger en plads højere end medierne forudsiger de vil ende ved sæsonslut.

 1. Brøndby IF
 2. FC. København
 3. Aalborg Boldspilklub
 4. AC Horsens
 5. Odense Boldklub
 6. Viborg FF
 7. Randers FC
 8. FC. Nordsjælland
 9. Vejle Boldklub
10. FC. Midtjylland
11. Silkeborg
12. Esbjerg fB

Farumklubben har også nogle spillerstatistikker vi kan kigge på. Det ser nemlig ud til, at millionkøbet af sydafrikanske Lebohang Mokoena har været en succés. Således er den nu 20-årige offensiv spiller, der af klubben bliver brugt som venstre midt/wing topscorer på holdet. Han har scoret 6 mål. Derudover er han den spiller på holdet der har spillet bedst. Han er to gange blevet kåret som matchvinder og har et præstationsgennemsn it på 7.40.

Logged

mm_binder
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC. Nordsjælland
« Svar #11: 07 Apr 2007, 19:23 »

jamen det er da meget godt Peace  fedt hold at prøve  kræfter med !!
Logged

Spiller nu med:



Manchester United OG Mr. Ronaldo (:

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010