home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 555 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [AUG]Lupi del Sud
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: [AUG]Lupi del Sud  (Læst 4771 gange)
Niko
Gæst
 
[AUG]Lupi del Sud
« : 04 Apr 2007, 20:24 »

U.S. Lecce Calcio




   


Lecce er deres talenter
Lecce er en klub som går ind for meget talentudvikling. Det er en af de sydligeste byer i hele Italien. De har haft et par gode spillere i klubbens historie, playmakeren Cristian Ledesma,
har været en af de største. Han tilbringer nu tiden i Lazio, han skiftede pga. Lecce nedrykkede. Så i år står det Serie B på programmet, med en gennemsnitsalder på 25 år og måske Italiens bedste fodboldkskole er Lecce klar til at indtage Italien. Der er hentet en ny manager til klubben. Hans navn er Nikolaj Emil Birk Poulsen, han har født i Horsens og har valgt at takke ja til Lecce tilbudet pga. "Lecce er en klub, der er på vej mod noget stort, jeg vil gerne være indblandet i dette. Lecce har et godt ungdomsakedemi og spillere der har en stor fremtid foran sig." Der er også udfordring, da Lecces modstandere kan være Juventus, Napoli og Bologna. Et par svære modstandere, men Lecce's bestyrelse har en ting de forventer: Oprykning! Klubben er en af de førene inden for salg af talenter, dog har klubben ikke de største penge, men det er noget man kan leve med. Den nye manager har valgt at hente nogle spillere op fra ungdomsholdet, som sikkert får et par kampe i år. Sæsonen starter den 9/9, hvor Lecce møder Treviso.

Inden da er der transfer market. Hvor Lecces manager ikke er så meget for at fortælle hvad han vil. "Vi har en god trup, dog halter vi et par steder, men jeg vil satse på unge spillere, så vi kan få stablet et godt hold, uden at betale en øre". Bestyrrelsen i Lecce er glade for at prøve noget nyt og ser frem til at komme igang med sæsonen. Herfra ønsker vi Lecce held og lykke.



Transfers

Handler ind:
10/7-06: Vincent Degre (Metz) 1,6 mio.
12/7-06: Vikash Dhorasoo (Fri) -
10/8-06: Charles-Andre Doudin (Neuchâtel Xamax) 1,3 mio.
15/8-06: Alian Cantarell (Marseille) Lejet

Handler ud:
8/8-06: Alessandro Casima (Livorno) 600.000
« Seneste Redigering: 07 Apr 2007, 17:42 af Cesc » Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #1: 04 Apr 2007, 20:39 »

Baggrund, for ærlig talt så er indledningen lidt kedelig.. :/ Men jeg læser med.. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #2: 04 Apr 2007, 20:42 »

Baggrund, for ærlig talt så er indledningen lidt kedelig.. :/ Men jeg læser med.. Smiley

Det er jeg glad for! Wink - Der er en kæmpe spiller på vej til klubben!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #3: 04 Apr 2007, 20:44 »

Det er jeg glad for! Wink - Der er en kæmpe spiller på vej til klubben!

Og et råd, i stedet for hele tiden at skrive hvem  der kommer til klubben før en update, så prøv at bevar spændingen. Og du siger det ikke skulle koste en krone at få dit gode hold, du går derefter ud og køber en "kæmpe" spiller til klubben... Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #4: 04 Apr 2007, 20:45 »

Og et råd, i stedet for hele tiden at skrive hvem  der kommer til klubben før en update, så prøv at bevar spændingen. Og du siger det ikke skulle koste en krone at få dit gode hold, du går derefter ud og køber en "kæmpe" spiller til klubben... Wink

Han koster kun løn. Han er på fri trans. Wink
Jeg skal nok stoppe, jeg er bare stolt over at have fået ham til klubben!  Smiley
Der kommer en update efter Champions League kampen, GO ROMA!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #5: 04 Apr 2007, 20:47 »

Han koster kun løn. Han er på fri trans. Wink
Jeg skal nok stoppe, jeg er bare stolt over at have fået ham til klubben!  Smiley
Der kommer en update efter Champions League kampen, GO ROMA!

Don't go Roma!

Okay, men bare en ting jeg ikke synes om... Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #6: 04 Apr 2007, 20:48 »

Don't go Roma!

Okay, men bare en ting jeg ikke synes om... Wink

Håber du Manchester vinder?  Huh
Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #7: 04 Apr 2007, 20:53 »

self gør han det!!!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #8: 04 Apr 2007, 20:54 »

Håber du Manchester vinder?  Huh

Nej, jeg håber begge holdene taber...  crazy

Jeg er Liverpool fan så jeg hader Manchester, og jeg hader Roma for deres racistiske fans.. :/
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #9: 04 Apr 2007, 21:22 »

Nej, jeg håber begge holdene taber...  crazy

Jeg er Liverpool fan så jeg hader Manchester, og jeg hader Roma for deres racistiske fans.. :/

Hvis du spørger mig er det en smule fucked at hade et hold for deres fans, had deres fans og nyd fodbolden!  Smiley

Og alt taget i betragtning er Lazios fans så vidt vides en HEL del mere rascistiske end Romas, dermed ikke sagt at der ikke er rascister i Romas fraktioner; men hvilke hold har ikke det?

Og så desuden undskyld for OT!  Forseglede Læber
« Seneste Redigering: 04 Apr 2007, 21:26 af Netrom89 » Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #10: 04 Apr 2007, 21:23 »

Hvad skete der med din Sevilla blog? Kom den aldrig i gang? Har desværre mistet lysten til at læse med...
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #11: 04 Apr 2007, 23:15 »

Wow du må snart have rekorden for flest oprettede blogs


Ellers en god start og spændende klub KUTGW
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #12: 04 Apr 2007, 23:21 »

Wow du må snart have rekorden for flest oprettede blogs


Ellers en god start og spændende klub KUTGW

Nope, det må og skal være min pris Djævel
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #13: 04 Apr 2007, 23:25 »

Hvad skete der med din Sevilla blog? Kom den aldrig i gang? Har desværre mistet lysten til at læse med...

Du har enlig nok ret i at Sevilla bloggen ikke kom igang, jeg er selvfølgelig skuffet.
Men ser optimistisk i denne blog, jeg har valgt et hold fra Serie B, en liga som jeg kun har gode erfaringer med. Wink
Hafiz har inspiret mig til at lave en ny blog, hvor jeg gør mig umage. (Respekt til ham!) Wink

Jeg er ked af du ikke vil følge denne.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Lupi del Sud
« Svar #14: 04 Apr 2007, 23:39 »

Tidligere fransk landsholds spiller til Lecce.

Før sæsonen udtalte Nikolaj Emil Birk Poulsen at der ikke var tale om nogle indkøb overhoved, han har dog ikke holdt dette 100%.
Den danske manager har nemlig hentet to franskmænd, en keeper og en offensiv midt. Keeperen er ikke noget stort navn, bare et talent. Et meget ukendt talent, hvis efternavn er Dégre. Han er hentet i Metz og er 16 år. Han har en stor fremtid og kan sikkert blive en god mand i Lecce, da keeperne i Syd Italien ikke er hvad de har været.

Det andet indkøb er verdens kendt, en tidligere Lyon helt, siden hans Lyon tid, har han været i en anden Italiensk klub, AC Milan, hvor det kun blev til 13 kampe, uden mål. Han har også været et smut i Paris, uden videre succes. Vikash Dhorasoo er mandens navn, han var meget tæt på at skifte til Parma, men Nikolaj tilbød, den fristillede stjerne en kontrak, som man ikke kan modstå, Dhorasoo har spillet 18 kampe for landsholdet og scoret 3 gange. Vikash Dhorasoo er blevet nummer 10 i Lecce og der er meget store forventninger til ham. "Vikash er købt for at hjælpe de yngre på holdet frem og hjælpe holdet til at rykke op, hans kvaliteter er der ikke ret mange andre i Serie B som besider." Udtaler Birk Poulsen. Der er ikke rygtet flere spillere til Lecce lige pt. men kan Nikolaj holde sig væk fra market?

Lecce har angeret en tur til Spanien, hvor de skal hygge sig og spille et par venskabs kampe bla. mod Atletico Madrid, en tur som der kommer mere om.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010