home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?  (Læst 2250 gange)
ZimonBS92
Gæst
 
Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?
« : 28 Mar 2007, 14:50 »

Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?



Indledning:

Det var nu 1½ år siden jeg var havde stoppet min fodbold karriere, jeg havde igennem hele min karriere gået efter eventyrerne og udfordringerne i udlandet. Jeg havde flere gange overvejet at slå mig ned et sted, men jeg endte altid med at forsætte et helt andet sted. Nu havde jeg boet i Danmark i 1½ år nu, i den tid havde jeg prøvet og gøre min store drøm til virkelighed ved at få mig en træner udannelse. Min store drøm var at komme til at være manager for en klub på så højt plan som muligt.

Jeg var på vej fra jobbet, da jeg fik en opringning på min mobiltelefon. Det var fra en udlandsk telefon kunne jeg se på nummeret. 5 minutter efter stod jeg med et kontakt tilbud i hånden, Heerenveen fra Holland havde tilbudt mig et kontrakt på 1 år i klubben. Jeg var MEGET posetivt overasket, men jeg var stadig meget i tvivl. Skulle jeg endnu engang forlade de trygge rammer og drage til det store udland igen?.

Min tættest familie havde det ikke godt med det, men kunne se hvor meget det betød for mig så de kunne ikke sige nej. Vennerne var ikke i tvivl, SIG JA ! Du får måske kun en chance i dit liv, til at lede sådan en klub. Det var rigtigt nok og efter jeg havde tænkt det hele igennem kunne jeg glad og meget nervøs rejse til Kasptrup Airport for at tage fly til Holland. Jeg skulle møde 3 medlemmer fra bestyrelsen, hvor jeg skulle sætte min underskrift på kontrakten. Jeg var pavestolt da jeg på et pressemøde blev udnævt til den nye manager i Heerenveen.



Min nye hjemmebane hos Heerenveen.


Jeg glæder mig helt utroligt meget til at komme igang med jobbet som manager i sc Heerenveen i det hollandske Æresdivision. Jeg er sikker på at jeg kan få en vis succes i klubben, jeg ser et virkelige stort talent i mange af spillerne i truppen. Jeg håber på længere sigt at få min kontrakt forlænget, men det tænker jeg ikke på nu.

- I næste opdatering vil jeg skrive om min start i Heerenven. -


- ZimonBS92
 
Hævet Øjenbryn
« Seneste Redigering: 28 Mar 2007, 14:52 af ZimonBS92 » Logged

des
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?
« Svar #1: 28 Mar 2007, 16:02 »

god start. glæder mig til at høre mere
Logged

BindeR
Gæst
 
Sv: Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?
« Svar #2: 28 Mar 2007, 16:48 »

Fantastisk start simon ,, virkelig fedt at du skriver så meget om dig selv hvis du forstår .. haha .. bare bliv ved:D
Logged

ZimonBS92
Gæst
 
Sv: Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?
« Svar #3: 28 Mar 2007, 18:10 »

Opdatering.
- Min start i klubben.

1 Juli 2006. Første dag på jobbet.
Idag tiltrådte jeg i Heerenveen som ny manager. Reportere fra dvs. medier og sponsere og andre tæt på klubben var klar med en masse spørgsmål på mit første pressemøde som Heerenveen manager. Jeg blev bla. spurt om hvad jeg forventede af den kommende sæson. Til det svarede jeg at jeg håbede og troede at vi kunne komme i en top 4. Jeg også spurt om hvilke spillere jeg var ude efter. Til det svarede jeg at det havde jeg virkeligt
ikke tænkt på endnu, da jeg slet ikke havde set spillerne træne.

Efter pressemødet gik turen til Abe Lenstre Stadion, hvor jeg skulle til møde hos bestyrelsen. På mødet fik jeg at vide at jeg havde 16 millioner at købe spillere for, hvilket jeg okay tilfreds med. Til gengæld er jeg ikke tilfreds med lønbudgetten, det er allerede overskredet med 70k. Jeg fik også at vide at klubben forventede at jeg vil opnå en hæderlig placering med Heerenveen.

Derefter gik turen til træningsbanen hvor jeg gerne skulle gøre mig et indtryk af spillerne på holdet.

Efter holdet træne og set spillerne igennem, må jeg sige at jeg er meget posetivt overasket. Holdet har virkeligt mange gode spillere og store talenter. Så det dårlige lønbudget genere mig ikke helt så meget mere. Spillertruppen råder bla. over danske Jakob Poulsen med fortid i Esbjerg.

Danske Jakob Poulsen har måske en stor fremtid i klubben?


Sådan ser min start 11er PT. ud i en 4-4-2 opstilling.

Vandenbusseche

Zuiverloon - Hansson - Dingsdag - Dorst

J. Poulsen - Prager - Hanssen - Pranjic

Alevs - Yildlrim


Jeg er dog ikke sikker på at 4-4-2 bliver den taktik jeg vil benytte.



5 Juli 2006. Shermann Cardenas skifter til Heerenveen.
Idag skiftede stor talentet Sherman Cardenas fra Bucaramanga til Heerenveen. Det kostede os 5,5 millioner at hente ham til klubben. Han går en virkelig stor fremtid i møde. Han er 16 år og kommer fra Colombia.


Sherman Cardenas (i midten) skal nok blive en stor spiller.



Besøg hjemme fra.
Idag fik jeg en glædelig overaskelse da mange famlilie medlemmer havde valgt at tage ned og besøge mig. De dukkede op på træningsanlægget lige efter formiddags træningen. Der var en slags "overaskelse´s besøg" de havde lavet. Jeg fik vist dem mine nye omgivelser i Holland.

Jeg er selv faldet rigtigt godt til i Holland, jeg har allerede skaffet nye hollandske venner igennem Heerenveen. Det forgår stadig på engelsk når jeg taler med dem, men jeg er igang med at få undervisning i hollandsk så jeg regner med at kunne begynde og tale lidt med dem snart.



7 Juli 2006. Nye spillere til klubben og Drost                         
Idag har 2 tyske talenter valgt at skifte til Heerenveen, de kommer begge fra Werder Bremen. Navnene på spillerne er Patrick Bärje og JérÔme Polenz. Jeg håber de slår til i klubben. De har ikke kostet noget nævne værdigt beløb.

Det var ikke det eneste der skete i klubben idag for Dorst forlængte med klubben til 2010, jeg er virkelig glad for at den 19-årige venstre back har valgt at binde sig til Heerenveen. Han stod helt uden kontrakt og både Juventus og Ajax og Valencia var alle ude efter ham.



Jeroen Drost er en populær herre på det europæske marked.



19 Juli 2006. Endnu mere Dorst .
Valencia vil ikke give op i jagten på Jeroen Drost. Jeg er blevet kontaktet
af en avis som spørger om jeg er villig til at sælge Dorst. Jeg har koldt og kynisk svaret
nej. Da jeg tror han har en stor fremtid i klubben.

Lazio og Ajax har også begge forhørt sig.



Ungt dansk talent i U-Truppen.
Idag var lige en tur forbi ungdomsholdet da de trænede. Jeg faldt over et dansk stortalent ved navn Bo Strom, han spiller Offensiv midt helt sikkert en spændene spiller.


21 juli 2006. Idag har Ajax budt 16 mil. På Drost, men jeg afslog. Jeg afslog også Portsmouths
bud som lå på 10 mil.



23 Juli 2006. Første test.
Optakt: Så er det tid til første test. Vi spiller venskabskamp ude imod Bayonne fra
Frankrig.

Bayonne vs. Heerenveen 0-4 (0-4)
Ugur Yildirim (19,20,32), Afonso Alves (45).

Eftertakt: En god kamp af drengene, jeg er tilfreds med indsatsen. Men der er stadig rigtig meget der
skal rettes.




- I næste opdatering vil jeg forsætte hvor jeg slap Wink -


- ZimonBS92

 Hævet Øjenbryn



« Seneste Redigering: 28 Mar 2007, 22:19 af ZimonBS92 » Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?
« Svar #4: 28 Mar 2007, 22:13 »

God start, glæder mig til at se, hvad du kan udrette i det hollandske. Smiley
Logged

mrfair
Gæst
 
Sv: Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?
« Svar #5: 29 Mar 2007, 15:01 »

God start. Hvem er stjernerne på holdet?
Logged

ZimonBS92
Gæst
 
Sv: Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?
« Svar #6: 29 Mar 2007, 16:03 »

God start. Hvem er stjernerne på holdet?



Hansson, Pranjic, Alevs og Yildlrim.. Wink
Logged

ZimonBS92
Gæst
 
Sv: Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?
« Svar #7: 29 Mar 2007, 16:04 »

Nolge som har et forslag til en taktik jeg kan benytte Wink?
Logged

mrfair
Gæst
 
Sv: Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?
« Svar #8: 29 Mar 2007, 16:11 »

Det kommer jo an på spillerne. Så må du give info om disse.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?
« Svar #9: 29 Mar 2007, 17:41 »

Lækker start... Ikke for meget og ikke for lidt skrift..
KUTGW Thumbs Up
Logged

BindeR
Gæst
 
Sv: Een Deense in Heerenveen, goed of slecht?
« Svar #10: 31 Mar 2007, 11:34 »

hedder han Drost eller Dorst ?? hehe
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010