home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Nye tider I Sevilla
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Nye tider I Sevilla  (Læst 4620 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palanganas
« Svar #15: 27 Mar 2007, 19:03 »

Hvad gik der nu galt med din gamle blog?

EDIT: Så det lige i din anden blog :-)
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palanganas
« Svar #16: 27 Mar 2007, 19:45 »

synes jeg kender det med logoet fra en anden blog Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: Palanganas
« Svar #17: 27 Mar 2007, 19:47 »

synes jeg kender det med logoet fra en anden blog Wink

Ja, det har du ret i Wink
Du er nærmest som en gud for mig! Der er bare et minus! To***nham  ticked off
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Palanganas
« Svar #18: 27 Mar 2007, 19:54 »

Her er lige nogen grunde til i skal/kan følge bloggen:

  • Det er noget nyt fra mig, en blog om et midterhold. Det har jeg aldrig skrevet om før.
  • Jeg glæder mig til at spille med Sevilla, som vil sige at bloggen nok bliver lang.
  • Jeg vil gerne opfylde mit ønske, med min. 30 sider (ændret). Det kræver at der er en god håndfuld læsere.
  • Det er mig som skriver den! Wink


Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Palanganas
« Svar #19: 27 Mar 2007, 19:57 »

Her er lige nogen grunde til i skal/kan følge bloggen:

  • Det er noget nyt fra mig, en blog om et midterhold. Det har jeg aldrig skrevet om før.
  • Jeg glæder mig til at spille med Sevilla, som vil sige at bloggen nok bliver lang.
  • Jeg vil gerne opfylde mit ønske, med min. 30 sider (ændret). Det kræver at der er en god håndfuld læsere.
  • Det er mig som skriver den! Wink




Der røg chancen for at jeg ville læse med  Tunge

Vil prøve at se om jeg kan følge med i den her, er ikke gået så godt med de andre Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Palanganas
« Svar #20: 27 Mar 2007, 20:03 »

Der kommer en update, idag eller imorgen! Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palanganas
« Svar #21: 27 Mar 2007, 20:06 »

Tror da godt, jeg vil følge. Først skal du dog lige lære at skrive I med stort. Thumbs Up
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Nye tider I Sevilla
« Svar #22: 27 Mar 2007, 21:57 »

Jeg er bestemt ikke enig i at kalde Sevilla et midterhold. Man skal ikke have meget rutine i FM for ikke at føre dem til top fire i første sæson.

Held og lykke med bloggen.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Nye tider I Sevilla
« Svar #23: 27 Mar 2007, 22:19 »

Nye tider i Sevilla
Fortid bliver til fremtid!

Disciplineret defensiv, kontinuitet og Daniel Alves. Det er de tre vigtigste årsager til, at Sevilla hænger med i toppen i den spanske liga. Dermed er det nye og gamle tider i Andalusiens centrum. Det rød-hvide hold i byen er atter det bedste. Betis er kommet bagefter igen.

Det nye tophold Sevilla, har igår præseneteret en ny træner. Denne gang blev han dansker, hans navn var Nikolaj Emil Birk Poulsen og han er meget uerfaren, men Seviila har haft andre uerfarne træner en gammel kendig I klubben nemlig Joaquin Caparrós, som tidligere har spillet I klubben.
Men nu er det den danske fodbold træner Nikolaj, som skal stå i spidsen for Sevilla. Første og hidtil eneste spanske mesterskab kom I 1946. Det vil den nye træner selvfølgelig gerne lave om på. "Jeg tror vi med de rette indkøb, kan få skabt en hold som godt kan være med i top 3 inden for de næste 5 år." Fortæller den nye manager Nikolaj Emil. Der har været en masse 'onde' ord til klubben, pga. den nye ansættelse. Men formanden José María del Nido mener anderledes. "Selvom det er dårligt kritik, så tror jeg på at Nikolaj er den rette til at fører holdet til succes, som vi har ventet på siden 2000." Fortæller José María. Tiden vil vise om det er et godt at skifte træner.

Sevilla Info
Den spanske klub, som på de sidste år er blevet et tophold. Har et stort ungdoms akedemi. Der har været en masse store spillere i klubbens historie. De har dog solgt ud af dem, senest Sergio Ramos.
Som nu er forsvar i Real Madrid. Klubben har også haft Jose Antonio Reyes, som er på kontrakt i Arsenal. Men lejet ud til Real Madrid. Klubben. Desuden har den skabt en skole for sportspsykologi samt arbejdet med ernæring og sportsmedicin. Klubben har også startet den første foldboldradiostatio n i Spanien, "Sevilla FC Radio". En radio, som tit bliver hørt. Klubben er blevet grundlagt i år 1905. Klubben har ikke vundet ret meget, men det skal der forhåbelig laves om på, de triumfer Sevilla har vundet gennem tiderne er;

UEFA Cup: 2006 (4-0 over Middlesbrough F.C.) 
La Liga (spansk mesterskab): 1946
Copa del Rey (spansk pokalfinale): 1935, 1939 og 1948

Som vil sige at Sevilla holdet, har været bedst I år 2006. Dette er en klub, som har en stor fremtid foran sig, toppen kalder allerede, fansene har gode faciliteter, med en stort stadion hvor der er plads til 45.000. Stadionen er meget vigtig for nærmest hele Spanien, da det er der hvor deres landskampe spilles. Der kommer mere om Nikolaj Emil Birk Poulsens indkøb og Super Cup kampen mod Barcelona. Vi vil følge Nikolaj på tætteste hånd de næste par dage!
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nye tider I Sevilla
« Svar #24: 27 Mar 2007, 22:25 »

For at komme med noget halvsurt kritik, så er det for mig fuldstændig uforståeligt at du formår at bruge hele den første side, og en stor del af den anden, ved at smide et halvdårligt, photoshoppet billede op af klubbens logo, for derefter så få brugere til at kommentere i din blog, så du hurtigt kan nå op på mange sider. (Sådan ser det i hvert fald ud fra mit perspektiv).

Hvis du vil have en blog med mange læsere som kommer til at fortsætte i lang tid, er den rette vej vel mere at opdatere hyppigt, fremfor at "chatte" med 1 liners et par gange eller tusinde i dine blogs?

Nå, blev ellers lidt glad for at se en Sevilla blog, men hvis der bliver chattet på et par sider mellem opdateringerne, kan det da blive besværligt at følge med..

Held og lykke med Sevilla, udfordringen er ikke specielt stor, så vil støtte op om U-S' påstand om Sevilla som et tophold, eftersom det uden problemer er muligt at føre dem til mesterskabet, allerede efter første sæson.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Palanganas
« Svar #25: 27 Mar 2007, 22:25 »

Her er lige nogen grunde til i skal/kan følge bloggen:

  • Det er noget nyt fra mig, en blog om et midterhold. Det har jeg aldrig skrevet om før.
  • Jeg glæder mig til at spille med Sevilla, som vil sige at bloggen nok bliver lang.
  • Jeg vil gerne opfylde mit ønske, med min. 30 sider (ændret). Det kræver at der er en god håndfuld læsere.
  • Det er mig som skriver den! Wink



Nu har du oprettet næsten 10 blogs eller noget deromkring tror jeg, og den længste blev 16 sider, en enkelt på 10 mens resten blev mellem 1-4 sider lange...Nogenlunde. Og det er kun i 2007 versionen. Er det måske ikke lidt urealistisk, at satse på at skrive 30 sider så? Jeg ved du har sagt lignene ting før, dog har du hævet sideantallet nu, uden at have noget det andet først..?
Jeg må sku indrømme, at jeg er lidt skeptisk overfor så mange nye blogs fra samme bruger, og når du nu har skrevet at dine blogs helst skulle være 20-30 sider lange i en del af dem, og de så ikke når i nærheden af det, kan jeg ikke lade være med, at miste interessen.
Og så ligner dine blogs forresten hinanden ret så meget, så jeg tror ikke, at jeg vil følge så fast med her, desværre.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Nye tider I Sevilla
« Svar #26: 27 Mar 2007, 22:28 »

For at komme med noget halvsurt kritik, så er det for mig fuldstændig uforståeligt at du formår at bruge hele den første side, og en stor del af den anden, ved at smide et halvdårligt, photoshoppet billede op af klubbens logo, for derefter så få brugere til at kommentere i din blog, så du hurtigt kan nå op på mange sider. (Sådan ser det i hvert fald ud fra mit perspektiv).

Hvis du vil have en blog med mange læsere som kommer til at fortsætte i lang tid, er den rette vej vel mere at opdatere hyppigt, fremfor at "chatte" med 1 liners et par gange eller tusinde i dine blogs?

Nå, blev ellers lidt glad for at se en Sevilla blog, men hvis der bliver chattet på et par sider mellem opdateringerne, kan det da blive besværligt at følge med..

Held og lykke med Sevilla, udfordringen er ikke specielt stor, så vil støtte op om U-S' påstand om Sevilla som et tophold, eftersom det uden problemer er muligt at føre dem til mesterskabet, allerede efter første sæson.

Du har ret i det med starten, men jeg valgte at de skulle gætte først, jeg vil gerne starte med en god stemning omkring, min blog. Wink
Men vil prøve at arbejde, med de ting du skriver.  Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Palanganas
« Svar #27: 27 Mar 2007, 22:32 »

Nu har du oprettet næsten 10 blogs eller noget deromkring tror jeg, og den længste blev 16 sider, en enkelt på 10 mens resten blev mellem 1-4 sider lange...Nogenlunde. Og det er kun i 2007 versionen. Er det måske ikke lidt urealistisk, at satse på at skrive 30 sider så? Jeg ved du har sagt lignene ting før, dog har du hævet sideantallet nu, uden at have noget det andet først..?
Jeg må sku indrømme, at jeg er lidt skeptisk overfor så mange nye blogs fra samme bruger, og når du nu har skrevet at dine blogs helst skulle være 20-30 sider lange i en del af dem, og de så ikke når i nærheden af det, kan jeg ikke lade være med, at miste interessen.
Og så ligner dine blogs forresten hinanden ret så meget, så jeg tror ikke, at jeg vil følge så fast med her, desværre.

ZL: Du har ret i at jeg har store mål til mig selv, men der har jo været en masse problemer, med min computer, som er grunden til at mange af dem er stoppet. Jeg læser også at du siger mine blogs er ens formet.
Har du råd til hvordan jeg ellers skal skrive dem?  Smiley
Jeg tror at bloggen kan blive god nok, men er ikke sikkert. Jeg har altid fået at vide, jeg sætter alt for store mål til mig selv og er tilfreds med at jeg kun får lavet en 10% del af det. Vi er jo forskellige alle sammen, men håber min blog her kan blive noget mange vil være med til at følge! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (update)Nye tider I Sevilla
« Svar #28: 28 Mar 2007, 19:30 »

En ny sæson
8. august 2006

Vi har været en del på det så kaldte transfermarket. Vi har fået købt disse følgene spillere:

  • Vedran Corluka, et nyt talent fra Dinamo i Kroatien. Denne "dreng" går direkte ind i startopstillingen.
  • Luka Modric, som går ind i startopstillingen med det samme. Han kommer fra samme klub som Vedran.
  • Mathieu Bodmer, klubbens dyreste indkøb i sæsonen 06/07. Han går ind som offensiv angriber.


Det er en folk gode unge spillere, som sikkert har en stor fremtid foran sig. De er meget gode til hver sit. Luka Modric, er jeg personligt meget stolt over at have skaffet. Da jeg mener han er en meget spændene spiller. Luis Fabiano fra Brasilien er solgt til Inter til en sum som løber op i omkring 60 millioner. Et tilbud, som var meget svær at afslå. Vi har fået fremskaffet et par trænere, som skal hjælpe os med at få vores talenter til at blive stjerner. Der er også sket noget med taktikken, vi har valgt at køre en 4-2-3-1. Kanoute er selv på toppen, men han har en masse gode spillere omme bag ved sig. Her snakker vi Modric - Bodmer - Navas. 3 spillere, som kun tænker på en ting: "At scorer mål og fodre Kanoute. De 2 defensive midtbane spillere er ny indkøbte Cristian Poulsen og Enzo Maresca, det er to rigtig gode spillere. Som også er gode til at pille bolden fra de andre spillere. De 4 nede bagved er selvfølgelig de 2 Brasilienske backs, Adriano og Alves. Som bliver guld værd, vi har også en ung kant/back ved navn Antonio Puerta, som også kan komme ind. Nede i midterforsvaret har vi Vedran Corluka og Julien Escudé. Det er to meget sikre forsvars spillere især sidst nævnte, som er franskmand. Målmanden er Andres Palop. Han er en stor stjerne, men har alderen imod sig. Vi har også en ung keeper, som godt kan erstatte ham, David Cordeno er hans navn. Alt i alt, er vi klar til en ny sæson i Sevilla!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (update)Nye tider I Sevilla
« Svar #29: 28 Mar 2007, 19:48 »

Han går ind som offensiv angriber.

Okaaay funny Wink
Går du fra at der skulle stå offensiv midt Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010