home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FC Fyn - Storhold eller fiasko?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Fyn - Storhold eller fiasko?  (Læst 1827 gange)
papi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
FC Fyn - Storhold eller fiasko?
« : 27 Mar 2007, 16:21 »



Storhold eller en Fiasko?

En noget overraskende presse fik i dag nyheden om en nyansættelse hos 2.divisions holdet FC Fyn. Holdet har hentet en noget ukendt manager på papiret til klubben, Stephen Skouboe. Hr. Skouboe viste stor forståelse for klubbens fremtids planer, og nævnte også at det var hans plan om at få klubben op i den bedste danske række. Ved samme pressemøde præsenterede Skouboe også holdets nye assistent træner, 29 årige englænder, Michael Turnbull. Skouboe og Turnbull har begge fået en kontrakt frem til næste sommer så alle parter kan se om valget er rigtigt. Sidst men ikke mindst kunne Skouboe præsentere klubbens nye "moderklub", FC Fyn har indgået et samarbejde med de danske mestre F.C København, Flemming Østergaard udtalte sig til pressen umiddelbart efter mødet, og kaldte samarbejdet for "Yderst interesant".


Lee Langeveldt udlånt til FC Fyn

3 kampe på det Syd Afrikanske landshold, Lee Langeveldt den kun 19 år gamle målmand  kan nu se frem til en førsteholds plads hos FC Fyn. Det skete i dag da både klub og spiller blev enige. Langeveldt kommer fra FCKs talentskole i Syd Afrika. Langeveldt kan glæde sig over at FC Fyn iøjeblikket råder over to andre spillere fra Syd Afrika.

Tidligere nyheder omkring Lee Langeveldt

Venskabskampe:

FC Fyn 1 - 0 Skjold
1-0 Mouritsen (66)

FC Fyn 0 - 2 Nürnberg
0-1 Mintal (13)
0-2 Vittek (42)


Sæson Præmiere

Ikast FS 2 - 1 FC Fyn
1-0 Jungbloot (53)
2-0 F. Kristensen (75)
2-1 Mouritsen (90)

Pokal Turneringen. 1 runde


En af Stephen Skouboes store planer er at gøre sig bemærket i den nationale pokal turnering. Første kamp er imod Vordingborg IF. Vordingborg IF forventes at stille med en 442, imens FC Fyn holder på samme startopstilling som imod Ikast FS. Start opstillingen for FC Fyn er således:

Thomas Mikkelsen (GK)
Mads Bartram
Allan Schiøtt
Morten Andersen
Noël Séka
Salih Kaya
Lars Jørgensen
Ken Ragus (C)
Morten Panduro
Mlungisi Mchunu
Jacob Mouritsen

Efter en noget nervøs start fra FC Fyn, fik holdet tilkendt et straffespark efter kun 12 minutters spil, Allan Schiøtt sparkede sikkert bolden i nettet til en 1-0 føring til udeholdet. I slutningen af første halvleg fik Vordingborg udvist Martin Strøh, og det gav mere plads på midtbanen til Fynboerne. Der skulle dog spilles 79 minutter før at Morten Panduro sendte et hovedstød i nettet til slutstillingen 2-0 til FC Fyn. Kampens bedste spiller blev holdets anfører Ken Ragus. I anden runde af pokal turneringen skal FC Fyn på hjemmebane møde Jetsmark.

(Hvis nogen har eller ved nogle steder hvor der er en masse billeder af/fra FC Fyn, så sig endelig til, det lader sig ikke til at man kan bruge deres website til sådan noget)




Logged

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

AMRDK
Gæst
 
Sv: FC Fyn - Storhold eller fiasko?
« Svar #1: 27 Mar 2007, 16:27 »

Super blog du har fået lavet ! .

Også fedt klubvalg du har taget ... !

Bare forsæt stilen ... Måske med lidt mere privatliv og sådan andre ting..


Ellers fint !
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fyn - Storhold eller fiasko?
« Svar #2: 27 Mar 2007, 16:42 »

Dejligt med en traditionel blog! Har jeg savnet meget!

Har dog svært ved helhjertet at håbe det går godt for dine lejesvende fra fck.
Logged


mr-binder
Gæst
 
Sv: FC Fyn - Storhold eller fiasko?
« Svar #3: 27 Mar 2007, 18:24 »

Ja, det ser vældig godt ud .. god indledning osv .. keep working !! glæder mig til næste update Opstemt
Logged

WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Fyn - Storhold eller fiasko?
« Svar #4: 27 Mar 2007, 21:26 »

Fedt klub valg ! Sådan ! Smiley
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fyn - Storhold eller fiasko?
« Svar #5: 28 Mar 2007, 07:56 »

Fin start.... og nej, du behøber ikke have privat liv og sådan noget med, det er fint med en traditionel blog engang imellem Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

mrfair
Gæst
 
Sv: FC Fyn - Storhold eller fiasko?
« Svar #6: 28 Mar 2007, 11:21 »

Bare kom med mere.Og fint med fokus på klubben. Fortæl gerne lidt mere om den: Hvor der skal forstærkes på holdet, rammerne, målsætningen osv.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Fyn - Storhold eller fiasko?
« Svar #7: 28 Mar 2007, 11:36 »

WALDWOHNEN! Opstemt
Logged



papi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Fyn - Storhold eller fiasko?
« Svar #8: 30 Mar 2007, 17:20 »

Ny Angrebs duo hos FC Fyn

FC Fyn har været aktivte på transfer markedet inden afslutningen af dette. To spillere er blevet hentet til
oprykningskandidate rne, og det er ikke mindre end to "tidligere" talenter, den ene Michael Laursen fra Randers FC (Fri Transfer) og Morten Kronborg (tidl. Herfølge). Michael Laursen der har 13 kampe på u/17 landsholdet og 3 kampe på u/19 ses som den største indkøb af de to angribere, men kronjyden var meget ydmyg overfor handlen, "Morten og jeg skal lige lære hinandens spillestil at kende, og så lover jeg at der kommer mål" sagde Michael Laursen til TV2 fyn. Morten Kronborg der blev frigivet af Herfølge har spillet 2 u/17 landskampe, og han var fuldstændig enig med sin nye angrebskollega om at der nok skulle falde nogle mål fra de to i fremtiden. Umiddelbart efter præsentationen af de to spillere fik TV2 fyn en snak med manager Stephen Skouboe omkring de to nye indkøb. "Det er en fantastisk dag for FC Fyn, ikke nok med at vi har fået dem begge to gratis, så har de begge nok erfaring og nok talent til at trække vores hold frem imod en mulig oprykning".




Kampe spillet.


2.div - FC Hjørring 0-0 FC Fyn

2.div - Næsby 3-0 FC Fyn

Cup  - FC Fyn 1-0 Jetsmark

2.div - FC Fyn 2-1 Jetsmark

2.div - Vejle II 5-1 FC Fyn

2.div - FC Fyn 3-2 Søllerød-Vedbæk

2.div - FC Fyn 1-0 Hobro



David vs. Goliath!

Så kom lodtrækningen til 3. runde af Landspokalen, og sammen med FC Fyn blev selvste FC København trukket.
Flemming Østergaard (billedet) sagde til de fremmødte journalister "Godt nok har vi et samarbejde, men jeg kan love jer for at det ikke bliver nogen venskabskamp, vi er dog så heldige at vores egne udlånte ikke kan spille med", det var ikke muligt at få en kommentar fra FC Fyns manager Stephen Skouboe. I følge en presse meddelse udsent fra klubben skulle de være begejstret for lodtrækningen, citat "Det er bedre at møde dem nu, end i finalen". Kampen bliver spillet på Odense atletikstadion d. 20 september 2006.




Cup - FC Fyn 0-5 FC København


TV2 Fyn Profilen, ugens gæst - Stephen Skouboe

Rapporter: "Velkommen til denne uges udgave af profilen, en udsendelse hvor vi går tæt på en af Fyns hotte navne i den forgangende uge. I dag har vi besøg af Manageren fra fodboldholdet FC Fyn, velkommen til Stephen"

Stephen Skouboe: Tak skal du ha'

Rapporter: Stephen, efter nederlaget igår til FC København i landspokalturnering en, hvordan har du det så?

Stephen Skouboe: Jeg må sige at jeg ikke havde forventet at få tæv som vi gjorde igår, men vi må indse at de danske  mestre er bedre end os pt. Man kan vel heller ikke forvente andet.. Dog havde jeg håbet på at skabe en overraskelse.

Rapporter: Giver nederlaget jer ikke større mulighed for at fokusere mere på oprykningen til 1. division?

Stephen Skouboe: Det kan man godt sige, men hvis vi skal op og spille på det niveau, så kræver det at vi kan tage store kampe og de mindre kampe uden at blive for overlegne. Jeg håber at drengene har lært noget af det nederlag til FCK, og at de går ud på banen på lørdag med den indstilling at det er en helt ny kamp som skal vindes.

Rapporter: Hvad er dit personlige mål for denne sæson?

Stephen Skouboe: Mit personlige mål er det samme som klubbens, oprykning... vi har truppen til det, med lidt held og en del vilje så er jeg sikker på at vi står i 1. division næste sæson, men det er kun et mål.. Hvis vi bliver i 2 div. så er det samme mål næste sæson.

Rapporter: Så du bliver hos FC Fyn selvom de ikke rykker op?

Stephen Skouboe: Hvis FC Fyn ikke rykker op, og jeg ikke får sparket.. Ja så bliver jeg, man forlader ikke et skib i dårlig stand, det er min filosofi.

Rapporter: Tak fordi du gæstede os idag, jeg er sikker på vi ses igen. Held og lykke med holdet.

Stephen Skouboe: Ja, selv tak.

Logged

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

papi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Fyn - Storhold eller fiasko?
« Svar #9: 30 Mar 2007, 18:11 »

Svensk samarbejde indledt med handel


Fodboldklubben FC Fyn indledte tidligere idag et samarbejde med den svenske klub IFK Luleå, og kun få timer efter at samarbejdet begyndte er den første handel strøget over sundet. Det drejer sig om den 19 årige Kanu (Maikanu Osman) fra Ghana. "Kanu er en atypisk afrikansk spiller, han er ikke hurtig og er heller ikke super teknisk, han er et naturtalent med en fodbold, ser de rigtige og bedste afleverings muligheder, ikke nok med det, så er han livsfarlig inde i feltet" sagde en glad Stephen Skouboe efter han havde underskrevet en 2 årig aftale med den unge afrikaner. En genert Kanu udtalte sig kort til den fremmødte presse, han lagde stor vægt på at FC Fyn var en klub med gode fremtidsmuligheder for en udenlandsk spiller.




Kampe spillet.

2.div - Skjold 2-0 FC Fyn

2.div - FC Fyn 1-0 Varde

2.div - Esbjerg II 2-3 FC Fyn

2.div - Hosterbro 0-0 FC Fyn

2.div - Skive 3-2 FC Fyn

2.div - FC Fyn 2-0 Silkeborg II


FC København køber ind hos FC Fyn

Den unge midtbane spiller Andreas Lundevall skrev idag under med mestrene fra FC København. Den kun 17 årige svensker er blevet rost til skyerne af den svenske presse, og det er dog heller ikke for sjovt at han er blevet hentet til klubben lyder det fra FCKs Sports direktør Carsten V Jensen. Transfer summen er ikke blevet offenliggjordt, men det er muligt at FC Fyn får en procentdel af Andreas Lundevalls næste transfer. Andreas Lundevall tiltræder i FCK med øjeblikkelig virkning, og går direkte ind på deres talenthold.
Logged

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Fyn - Storhold eller fiasko?
« Svar #10: 30 Mar 2007, 18:24 »

Jeg synes du skal skrive noget mere om selve kampene.. Vi høre ikke noget om hvilke spillere der klare sig godt. Eller hvem der scorede .. Eller noget andet. Heller ikke nogle stilling..

Ellers godt  Smiley
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

Zinqo
Gæst
 
Sv: FC Fyn - Storhold eller fiasko?
« Svar #11: 31 Mar 2007, 09:34 »

fin blog. Startede selv med fc fyn i forgårs og er lige rykket op i 1 div. Men det skal man næsten også. Men fin blog. Gerne lidt mere om kampene som WaaZa skriver.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010