home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Everton-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Everton-tråden  (Læst 8606 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Everton-tråden
« Svar #15: 01 Sep 2007, 18:57 »

Ja, også fordi at Everton er den klub han slog sig igennem i for alvor, den passer perfekt til ham, og det er "hans" klub Thumbs Up
Iøvrigt lækkert med sejren idag Thumbs Up
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton-tråden
« Svar #16: 01 Sep 2007, 19:17 »

Hvorfor er Joleen Jescott ikke også med i afstemningen. En bomstærk centerforsvarer der allerede har scoret 2 gange denne sæson.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Everton-tråden
« Svar #17: 01 Sep 2007, 19:28 »

Hvorfor er Joleen Jescott ikke også med i afstemningen. En bomstærk centerforsvarer der allerede har scoret 2 gange denne sæson.

Fordi han blev købt sidste sommer Wink
Dem der er med i afstemningen er alle dem der er blevet købt/lejet op til denne sæson.

Men ellers, Lescott er et af Evertons bedste køb i mange, mange år! En ung og som du siger utrolig solid stoppper, som tilmed er målfarlig, han går en karriere som landsholdspiller, og en af verdens bedste CB'ere i møde!
Klasse køb, intet mindre Thumbs Up
« Seneste Redigering: 01 Sep 2007, 19:39 af GHERTESTEAS » Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton-tråden
« Svar #18: 01 Sep 2007, 20:32 »

Fordi han blev købt sidste sommer Wink
Dem der er med i afstemningen er alle dem der er blevet købt/lejet op til denne sæson.

Men ellers, Lescott er et af Evertons bedste køb i mange, mange år! En ung og som du siger utrolig solid stoppper, som tilmed er målfarlig, han går en karriere som landsholdspiller, og en af verdens bedste CB'ere i møde!
Klasse køb, intet mindre Thumbs Up

Fuck. Fanget på forkerte ben  funny. Selvfølgelig er Lescott fra sidste sommer.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Everton-tråden
« Svar #19: 01 Sep 2007, 20:37 »

Fuck. Fanget på forkerte ben  funny. Selvfølgelig er Lescott fra sidste sommer.

Det er bare iorden Spez Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Everton-tråden
« Svar #20: 03 Sep 2007, 18:37 »

Jeg stemte Yakubu!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Everton-tråden
« Svar #21: 04 Aug 2008, 18:40 »

Så tror jeg lige denne tråd skal op igen!

Everton skal simpelthen ud og hente nogen midtbanespillere. Vi har meget få, og med et eventuelt salg af Mikel Arteta, kan det for alvor ligne lort. Jeg foreslår, at man kigger mod Reading, hvor der er et par gode midtbanespillere, og de er jo lige rykket ud. Samtidig er det godt at se, at AJ er på vej væk. Det ligner, at man satser på Yakubu, samt de to unge, Vaughan og Anichebe, og til det, er AJ for dyr at have på bænken, plus at man kan få en rigtig god amount af penge, prisen er jo 100 millioner kroner.

Og så til det her rygte:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=87268
Jeg håber ikke at det sker. Everton er en klub jeg kan lide, fordi at de er med i toppen, på trods af, at mange af de andre top10 hold, er langt mere pengestærke. Everton vil med pengene kunne tage skridtet videre, men det ville være på en billig baggrund, og klubben kan ende med at blive hadet som Chelsea. Men på den anden side, så bliver alle PL klubber jo købt op for tiden. Jeg er bare i tvivl om, om jeg ville kunne lide Everton mere, hvis de fik sådan en Sugar Daddy til klubben.

Håber i tager godt i mod trådens tilbagevenden, og en afstemning kommer op lige om lidt!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Everton-tråden
« Svar #22: 04 Aug 2008, 18:46 »

Så tror jeg lige denne tråd skal op igen!


Og så til det her rygte:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=87268
Jeg håber ikke at det sker. Everton er en klub jeg kan lide, fordi at de er med i toppen, på trods af, at mange af de andre top10 hold, er langt mere pengestærke. Everton vil med pengene kunne tage skridtet videre, men det ville være på en billig baggrund, og klubben kan ende med at blive hadet som Chelsea. Men på den anden side, så bliver alle PL klubber jo købt op for tiden. Jeg er bare i tvivl om, om jeg ville kunne lide Everton mere, hvis de fik sådan en Sugar Daddy til klubben.

Håber i tager godt i mod trådens tilbagevenden, og en afstemning kommer op lige om lidt!

Nu er det jo ikke lige min favorit klub du nævner her Wink

Men de skal i top 4 nævner han, men det skal alle klubberne jo nsrat, De 4 store, jer, Tottenham, AV, Newcastle, Portsmouth osv osv, og bare her er vi så oppe på 9 hold der SKAL i top 4...
Man kan jo godt frygte at hvis der kommer en rigmand til klubben med en masse penge og invistere til højre og venstre så vil han se resultater med det samme og hvad sker der så hvis de ikke kommer?? Smutter han så igen og så ligger feks i med røven i vandskorpen og skal kæmpe med en evt gæld og kæmpe spillerløninger osv osv...

Jeg kan sagtens forstå hvis du har dine tvivl...
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton-tråden
« Svar #23: 06 Jul 2012, 15:19 »

Naismith er kommet til klubben, også på en fri transfer.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010