home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 679 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Overtro ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Overtro ?  (Læst 2424 gange)
SLEORT
Landsholdsspiller

Sv: Overtro ?
« Svar #15: 25 Mar 2007, 12:36 »

Jeg plejer altid at placere musemarkøren, så den hverken rører banen eller menubaren, altså i det der lille rum midt imellem. Ikke fordi jeg vinder af det, men det kan jeg bedst lide.

Niko
Gæst

« Svar #16: 25 Mar 2007, 12:41 »

Jeg hører altid 50 cent -  I'll Whip Ya Head Boy

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #17: 25 Mar 2007, 12:45 »

Hvis det er en meget vigtig kamp, så kan jeg godt finde på simpelthen at vende ryggen til kampen, og det tror jeg så virker til at jeg vinder hvis jeg ikke kigger Opstemt

Thore
Manager

« Svar #18: 25 Mar 2007, 12:51 »

Hvis det er en meget vigtig kamp, så kan jeg godt finde på simpelthen at vende ryggen til kampen, og det tror jeg så virker til at jeg vinder hvis jeg ikke kigger Opstemt

Den ville se sjov ud i virkeligheden, hvis træner rundt omkring simpelthen stod med ryggen til kampen  Grin

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #19: 25 Mar 2007, 12:53 »

Den ville se sjov ud i virkeligheden, hvis træner rundt omkring simpelthen stod med ryggen til kampen  Grin

Jep, så må han da være sur hvis det skete Opstemt

EDIT: INDLÆG NR. 1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Seneste Redigering: 25 Mar 2007, 13:18 af GHERTESTEAS » Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 25 Mar 2007, 12:54 »

Minder mig om at i FM08 vil jeg gerne have en mulighed der hedder leave stadium, hvis det går helt af helvede til Opstemt

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #21: 25 Mar 2007, 12:55 »

Jep, så må han da være sur hvis det skete Opstemt
dit indlæg nummer 1000!

Soccerpop
Gæst

« Svar #22: 25 Mar 2007, 13:09 »

Helt enig med ELGuapo. Prøver altid at lukke øjnene i en straffesparks konkurrence, men det lykes aldrg Rullende Øjne

Emillionaire
Gæst

« Svar #23: 25 Mar 2007, 13:12 »

nnæææ jeg laver ingen ritualer inden kampen men hvis der nu er straffesparkskonkur ence så går jeg ind og ser fjernsyn og kommer tilbage når den er færdig

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #24: 25 Mar 2007, 13:18 »

Jeg plejer altid at placere musemarkøren, så den hverken rører banen eller menubaren, altså i det der lille rum midt imellem. Ikke fordi jeg vinder af det, men det kan jeg bedst lide.
Gør præcis det samme. Ikke fordi det bringer held på nogen måde, men har bare altid gjort det. Ved ikke helt hvorfor.

Brøndby IF & Chelsea FC

Thore
Manager

« Svar #25: 25 Mar 2007, 13:22 »

Minder mig om at i FM08 vil jeg gerne have en mulighed der hedder leave stadium, hvis det går helt af helvede til Opstemt

Hvis det går af helvede til og mig, tager jeg faktisk tit på ferie til dagen efter  crazy

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 25 Mar 2007, 13:45 »

Lige siden CM 03/04, har jeg hver gang jeg startede computeren op første gang og spillet CM/FM tabte jeg de første par. kampe i spillet. Så derfor starter jeg altid spillet op, for så at lukke hele computeren ned igen, for når jeg så åbner spillet anden gang, vinder jeg nemlig de første par kampe.. Altid vigtigt med en god start jo. 3. gang man starter spillet op, det må så være uafgjort, men har dog ikke tjekket det..Wink Men er lidt overtroisk med hensyn til at starte spillet op. For hvis man bare starter det i første hug, så er det som om at spillet vil sætte en lidt på plads, med nederlag og skader osv.. Kender I det??
Så siden CM 03/04, hvor jeg virkelig begyndte at tro på det, har jeg så bare gjort det lige siden.. Og det virker...Smiley
« Seneste Redigering: 25 Mar 2007, 13:52 af AldiAllan » Logged

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #27: 25 Mar 2007, 15:34 »

Min spilleliste ser således ud:
1. Vi Elsker Fck - Det fede Net
2. Hva' så FCK - Jokeren
3. I'm Just A Kid - Simple Plan
4. Adam's song - Blink 182
5. Stay Together For The Kids - Blink 182
6. Nelly Tribute band - Over And Over

I ain't playin', nigga

njandersen
Gæst

« Svar #28: 30 Apr 2007, 20:50 »

Lige siden CM 03/04, har jeg hver gang jeg startede computeren op første gang og spillet CM/FM tabte jeg de første par. kampe i spillet. Så derfor starter jeg altid spillet op, for så at lukke hele computeren ned igen, for når jeg så åbner spillet anden gang, vinder jeg nemlig de første par kampe.. Altid vigtigt med en god start jo. 3. gang man starter spillet op, det må så være uafgjort, men har dog ikke tjekket det..Wink Men er lidt overtroisk med hensyn til at starte spillet op. For hvis man bare starter det i første hug, så er det som om at spillet vil sætte en lidt på plads, med nederlag og skader osv.. Kender I det??
Så siden CM 03/04, hvor jeg virkelig begyndte at tro på det, har jeg så bare gjort det lige siden.. Og det virker...Smiley

Shockeret Det var sgu meget arbejde bare for det!

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #29: 30 Apr 2007, 20:54 »

Lidt af det samme havde min ven da vi spillede for 10 år siden.. skulle altid slukke for skærmen, han var overbevist om at så ville han vinde mere Peace eller ihvertfald fandt han det mere spændende

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010