|
Niko
Gæst
|
|
Jeg er ikke i crewet eller noget som helst på denne side, men må jeg lave en guide. Som omhandler ordenlige transfers. Det vil sige køb, der ikke slår fejl. Hvordan man ikke skal af med 500 for Diego Forlan fx.
Hvis jeg laver en guide, kan den så blive smidt op på siden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SLEORT
|
|
Tror du skal afsende en sådan forspørgsel i en mail eller PB til en fra crewet. Nok U-S.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Syntes det ville være ærgligt vis man bare kunne læse hvordan man får spillere billigt.. Men ellers god idè 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Syntes det ville være ærgligt vis man bare kunne læse hvordan man får spillere billigt.. Men ellers god idè  Tror ikke helt, du forstår. Jeg vil gerne lave en guide, som viser hvordan man laver ordenlige transfer handler. Altså spillere som ikke bliver fejl indkøb. Hvordan man fx ikke skal købe David Villa for 520 mio. Hvis man bare kan hente ham for det halve. Hvordan man skal bruge sin EGEN Viden, til at finde spillerene. Hvordan man kan få solgt spillere. (som mange har problemer med!) Håber jeg må få lov 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerre
|
|
Du kan da prøve og skrive den og sende den ind til en i crewet.
Hvis den har et ordentligt niveau, så lægger de den nok op på siden...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Jeg mener også du skal skrive den med det samme.. Hvis crewet ikke vil have den officielt op. Så kan du da bare poste den i en tråd.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Lyder helt sikkert som en god idé vil helt sikkert hente filen/ læse guiden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Jeg vil da ihvertfald gerne læse hva det er du har at byde på... 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
lil jim
Gæst
|
|
lyder som en god ide
jeg vil i hvert fald gerne læse den guide
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JoseJunior
Lilleputspiller
|
|
Lyder som en rigtig god ide
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Jeg kan ikke love, at den kan komme op på siden, før jeg har set den, men du er mere end velkommen til at skrive og sende den, og hvis den er god nok, så skal den nok komme op :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
Jeg ser mig faktisk helst fri for at folk bidrager til FmFreaks.dk. Den slags kan kun skade! 
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Hvis folk har lysten og evnerne til at lave noget, som kan gavne siden eller dens brugere, så er det da bare med at sige til.  til dig Cesc/Niko
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Jeg ser mig faktisk helst fri for at folk bidrager til FmFreaks.dk. Den slags kan kun skade!  Jamen dermed forventer vi da så at du har guiden klar til lørdag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Jamen dermed forventer vi da så at du har guiden klar til lørdag  Okay, det skal jeg da nok! Har i nogen regler for noget med guides eller hvad? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|