home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:40:11 warmon Blogs [5] Mit AS Roma-eventy...
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 22:04 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 574 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Må jeg?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Må jeg?  (Læst 7741 gange)
Niko
Gæst

Sv: Må jeg?
« Svar #15: 24 Mar 2007, 17:36 »

Jeg har sendt den til Sunbao? - Han har lagt den ind i noget crew forum siger han.
Kan jeg få mere at vide? Wink

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #16: 24 Mar 2007, 17:48 »

Er det den der omhandler bl.a. en god midtbane til FCK.?

Niko
Gæst

« Svar #17: 24 Mar 2007, 17:52 »

Er det den der omhandler bl.a. en god midtbane til FCK.?

Jo.

United-styrer
Gæst

« Svar #18: 24 Mar 2007, 17:53 »

Du skal nok få mere at vide inden længe.

Niko
Gæst

« Svar #19: 24 Mar 2007, 17:56 »

Du skal nok få mere at vide inden længe.

Tak Wink

Niko
Gæst

« Svar #20: 25 Mar 2007, 15:22 »

Kan svaret snart komme? Wink

KF
Landsholdsspiller

« Svar #21: 25 Mar 2007, 19:18 »

Kan svaret snart komme? Wink

Hvis det ikke skulle være gået op for dig, så har du altså sendt en guide ind til FmFreaks.dk... Ja, lige præcis, FmFreaks.dk...

Den gennemsnitlige svar hastighed på denne side er cirka 2 måneder  crazy

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Soccerpop
Gæst

« Svar #22: 25 Mar 2007, 19:22 »

Hvis det ikke skulle være gået op for dig, så har du altså sendt en guide ind til FmFreaks.dk... Ja, lige præcis, FmFreaks.dk...

Den gennemsnitlige svar hastighed på denne side er cirka 2 måneder crazy

Og så er der sågar pyntet lidt på det Wink

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 26 Maj 2007, 19:49 »

Hej Crew
Efter at jeg har kommet med rettelser til sidens FreakUp, og derefter blevet mødt med utilfredse bruger, som ikke fandt min kritik i orden. Har jeg taget sagen i egen hånd: Altså alle de små "vigtige" fejl i sidens Freak Up er ændret, og min opdatering er helt up to date. Jeg har gjort sådan, at alle de "Pre-contracts", som er på vej, allerede er i klubben. F.eks. Timo Hildebrand er nu i Valencia, selvom han først skifter til sommer. Det samme gælder Peter Madsen i Brøndby og tusindvis af andre spiller. På den måde slipper brugerne for at ændre alle disse "pre-contracts" til sommer når de træder i kraft, for nu har jeg gjort det.
Alle er transfers er med op til dato, og jeg mener alle..! Der vil ikke være den mindste fejl, har dobbelt tjekket mange gange, fået venner til at gennemse den, for synes det vil være pinligt, ligesom det var for Rooland.
Så må jeg ligge min updatering op på siden, sammen med Retteliste..?

Jeg vil løbende opdatere den selv, så at man hver måned kan downloade databasen, så man hele tiden er med på beatet Opstemt

Rooland
Manager

« Svar #24: 26 Maj 2007, 20:10 »

Forstår ikke hvorfor der er pinligt for mig, for fejlene i vores seneste FreakUP ikke var min skyld.
Ellers er jeg spændt på at se hvad du kan præstere Smiley

-KNM-
Manager

« Svar #25: 27 Maj 2007, 02:09 »

Der er en færdig udgave af freakup med samme transfers som du nævner.
Jeg mangler bare at lægge en real name fix i, så er den klar til download.

Bademesteren
Manager

« Svar #26: 27 Maj 2007, 08:57 »

Hey Drenge!

Vi brugere vil bare have den ultimative Update, så er det ligegyldigt hvem, der har lavet den, så op på siden med lortet i en fart...

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 27 Maj 2007, 10:40 »

Rooland: Ved heller ikke om det var pinligt, men det tror jeg nu nok at jeg ville have synes det var, især fordi det var i den danske liga, men anyway, hvis du er interesseret kunne du tjekke min opdatering ud, være sådan en BETA-tjekker, da du nok har styr på de fleste transfers.

KNM: Mener du at alle "Pre-contracts" - de transfers som sker til sommer er med i den opdatering..? Vil lige påpege at min opdatering har en retteliste på 8 sider, har selv alle de små pre-contracts med fra den laveste belgiske liga, samt de små transfers i de laveste engelske ligaer, det er ikke kun de store og vigtige transfers, det er dem alle sammen. Træner, loans og så vidt oprykninger og nedrykninger, vil med tiden også blive bygget på, når det bliver aktuelt. Kan bare sig at min opdatering ikke har de væsentlige fejl, som den siden selv lagde ud til at starte med, plus at min opdatering er helt up to date, vil jo være surt at starte I den danske liga også er Peter Madsen der, men også Lars Jacobsen, så det er gjort sådan at Lars J er i Nurnberg, selvom han først skifter til sommer, så man kan sige at den også er opdateret til den. 1 july.

Bademsteren: Enig! Håber på at få min opdatering op på siden, så må brugerne berstemme.. En stemmekonkurrence eller et eller andet..?
Kan min Update komme op på siden..?

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #28: 27 Maj 2007, 11:44 »

Kan du ikke bare ligge den op på rapidshare eller hva det hedder?

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 27 Maj 2007, 11:52 »

Jo, det ender det jo nok også med at jeg gør.. Men kunne være fedt at have den her på siden, det vil også få flere folk til at hente den ned..:-D Så vil helst have den op her, da den specielt er lavet til jer FMfreaks:D

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010