den gule fare
Gæst
|
|
Næste sæson er Horsens en sikker nedrykning. Selvom jeg holder med Horsens tror jeg alligevel ikke de har gode spillere nok til at blive oppe. Et par forstærkninger vil måske hjælpe dem lidt, men lad os nu lige se hvad Kent gøre.
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Næste sæson er Horsens en sikker nedrykning. Selvom jeg holder med Horsens tror jeg alligevel ikke de har gode spillere nok til at blive oppe. Et par forstærkninger vil måske hjælpe dem lidt, men lad os nu lige se hvad Kent gøre.
AC Horsens er det hold som har købt flest spillere overhovedet indtil videre. Thomas Kortegaard fra Aab - han har gjort det fantastisk til træningen. Lasse Sørensen fra Næstved, de siger han er en kæmpe konkurent til SuperSøren i målet. Nick Christensen fra Næstved, han arbejder mere end Søgaard på banen. Bosun Ayeni fra SønderjyskE, han er en fantastisk midtbaneslider. Casper Johansen, tror jeg også bliver klar til førsteholdsfodbold i år. Lodberg sagde så sent som igår at de ikke behøver at købe nogen ny angriber, han vil gerne stå for målene - det tror jeg faktisk også at han kan, han har jo ikke have en rigtig chance for at bevise noget.  Vi er blevet seedet som nummer 12, to år i træk og ingen af gangene er det sket. Vi kan vist et eller andet var?
|
|
|
|
|
|
|
|
den gule fare
Gæst
|
|
så håber jeg da det er nogen spillere der kan noget. Jeg vil gerne have at de skal blive i Sas Ligaen men så skal de også tage sig sammen og arbejde hårdere. De skal vise at de kan tævr Lyngby med mindst 2 mål og ikke tabe til dem som de gjorde i pokalturneringen. Kom så Horsens. Vis hvad i er værd 
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
så håber jeg da det er nogen spillere der kan noget. Jeg vil gerne have at de skal blive i Sas Ligaen men så skal de også tage sig sammen og arbejde hårdere. De skal vise at de kan tævr Lyngby med mindst 2 mål og ikke tabe til dem som de gjorde i pokalturneringen. Kom så Horsens. Vis hvad i er værd  Horsens kan jo godt vinde over de fleste hold. Thomas Kortegaard er en fantastisk spiller, han har spillet over 60 kampe for Aab og han er kun 23 år. Bosun Ayeni er en fighter og minder en del om Charlie. Det bliver fantastisk næste år, vi ligger nummer 7!
|
|
|
|
|
|
|
|
den gule fare
Gæst
|
|
Jeg håber du har ret.
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Jeg håber du har ret.
Min ven .. Jeg er altid ret! 
|
|
|
|
|
|
|
|
den gule fare
Gæst
|
|
Men erm... Jeg troede at Aab sagde at Thomas Kortegaard aldrig blev klar til Superliga fodbold fordi han spillet MEGA dårligt...
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
hvordan ser jeres SAS liga tabbel ud efter 33 spillerunde? min er sådan: 1: FCK 2: OB 3: AaB 4: FC Midtjylland 5: Lyngby BK - de gør det godt 6: FC Nordsjælland 7: Brøndby IF 8: AGF - tilbage med et brag  9: Randers 10: AC Horsens 11: Esbjerg - skuffende 12: VIborg - ditto her
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
hvordan ser jeres SAS liga tabbel ud efter 33 spillerunde? min er sådan: 1: FCK 2: OB 3: AaB 4: FC Midtjylland 5: Lyngby BK - de gør det godt 6: FC Nordsjælland 7: Brøndby IF8: AGF - tilbage med et brag  9: Randers 10: AC Horsens 11: Esbjerg - skuffende 12: VIborg - ditto her Selvom jeg er FCK fan synes jeg det er latterligt det der 
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Selvom jeg er FCK fan synes jeg det er latterligt det der  de spiller ligesom før lige til en 6 plads men nu må man tænke på at der kommer et nyt gudehold i ligaen som der engang vinder den
|
|
|
|
|
|
|
|
den gule fare
Gæst
|
|
1)FCK 2)FCM 3)Aab 4)OB 5)BIF 6)FCN 7)Lyngby 8)Randers 9)AGF 10)Esbjerg 11)AC Horsens (kom igen) 12)VFF
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Men erm... Jeg troede at Aab sagde at Thomas Kortegaard aldrig blev klar til Superliga fodbold fordi han spillet MEGA dårligt...
Han har da også spillet ungdomslandsholdska mpe. Thomas Kortegaard er en fantastisk spiller - og han gør det godt til træningen i Horsens 
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
1) Brøndby (Jeg vil først se hvem FCK køber før jeg tror på det.) 2) FCK 3) FCM 4) FCN 5) OB 6) AAB 7) AGF 8) Viborg 9) Horsens 10) Esbjerg 11) Randers 12) Lyngby
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Skal vi ikke komme med gæt frem mod denne sæson?  1. FCK 2. BIF 3. OB 4. AaB 5. FCM 6. FCN 7. EFB 8. LFC 9. AGF 10. VFF 11. RFC 12. ACH
|
|
|
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
|