home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  2 Brugere, 1209 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tanker i hverdagen..
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Tanker i hverdagen..  (Læst 93022 gange)
ElGuapo
Landsholdsspiller

Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #180: 20 Mar 2007, 22:24 »

Hmm... Der er da også is på vores måne, og pluto...

Ja, og på stranden ved Løkken, men ingen af stederne tyder på intelligent liv, vel?;-)

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #181: 20 Mar 2007, 22:28 »

Er det ikke ret små mængder vi taler om på Månen?

Og vi skal sgu da ikke føre krig mod dem. Vi skal formere os med dem og skabe en eller anden ultracool hybrid!

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #182: 20 Mar 2007, 22:39 »

Er det ikke ret små mængder vi taler om på Månen?

Og vi skal sgu da ikke føre krig mod dem. Vi skal formere os med dem og skabe en eller anden ultracool hybrid!

Ok, ok, ok da....men så skal hybriden føre krig imod nogle andre hybrider, der er knap så cool Grin

Det er vel ikke et spørgsmål om, der er vand, men om der er vand nok, ikk? Indtil andet er bevist, så må langt den største chance for at finde intelligent liv være liv, der ligner os en del, altså humanoid liv af en slags. Lavere former for liv(Soccerpop og andre bakterier) kan sagtens tænkes, at leve i nærheden af os, men planeter i vores solsystem har forudsætninger for intelligent liv.

EDIT: SaneSoul - Lægger du videon op af din "formering" med rumvæsenerne? Grin *VenterSpændLyde*
« Seneste Redigering: 20 Mar 2007, 22:41 af ElGuapo » Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #183: 20 Mar 2007, 23:13 »

Ok, ok, ok da....men så skal hybriden føre krig imod nogle andre hybrider, der er knap så cool Grin

Det er vel ikke et spørgsmål om, der er vand, men om der er vand nok, ikk? Indtil andet er bevist, så må langt den største chance for at finde intelligent liv være liv, der ligner os en del, altså humanoid liv af en slags. Lavere former for liv(Soccerpop og andre bakterier) kan sagtens tænkes, at leve i nærheden af os, men planeter i vores solsystem har forudsætninger for intelligent liv.

EDIT: SaneSoul - Lægger du videon op af din "formering" med rumvæsenerne? Grin *VenterSpændLyde*

Det er klart at vi er nødt til at tage udgangspunkt i vores kendte verden for at udforske de ukendte verdener, ingen tvivl om det.

Og ja jeg skal nok lægge min video op...... Såfremt YouTube stadig findes til den tid.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #184: 21 Mar 2007, 22:32 »

Hvis det er de normale små pølsebrød du taler om, er der jo mange der spiser en pølse med to brød, måske endag flere.

Så vil jeg gerne lige pointere hvor åndssvagt det så er at der er 6 hamburgerboller i 1 pakke, mens der er 8 hamburgere i en frostpose... Det er jo et regnestykke som tager 4 indkøb af hamburgerboller for at gå op, og så sulten er jeg sgu sjældent. Den kan vist ikke undskyldes med at man spiser flere hamburgerboller til 1 hamburger..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Soccerpop
Gæst

« Svar #185: 21 Mar 2007, 22:41 »

Tsk tsk... Du hører til en livsform under bakterier. Katte! Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #186: 21 Mar 2007, 22:42 »

Har hørt at det er en han betaler, for at skjule for offentligheden, at han er til mænd! Shockeret

Det tvivler jeg sgu på, eftersom JC er gift med min ex kærestes kusine...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #187: 21 Mar 2007, 22:46 »

Er det bums og drikke rødvin af et øl glas?

Genial tråd jeg lige tunede ind på... JA, gu er det bums at drikke rødvin af et øl glas! Rødvin skal KUN drikkes af rødvinsglas, og i selskabet med en pige (eller dreng?) som man gerne vil i bukserne på, senere hen på aftenen...!

Jeg har også lige et spørgsmål selv. Hvorfor hedder det "prosit" på dansk, når det hedder "bless you" på engelsk. Det engelske stammer fra at man for længe siden mente at det var sjælen der stak af når man nøs, og hvis der så er nogen der siger "bless you" eller "god bless you", så fes den tilbage i næsen. Hvordan kan det oversættes til prosit? Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #188: 21 Mar 2007, 22:55 »

Genial tråd jeg lige tunede ind på... JA, gu er det bums at drikke rødvin af et øl glas! Rødvin skal KUN drikkes af rødvinsglas, og i selskabet med en pige (eller dreng?) som man gerne vil i bukserne på, senere hen på aftenen...!

Jeg har også lige et spørgsmål selv. Hvorfor hedder det "prosit" på dansk, når det hedder "bless you" på engelsk. Det engelske stammer fra at man for længe siden mente at det var sjælen der stak af når man nøs, og hvis der så er nogen der siger "bless you" eller "god bless you", så fes den tilbage i næsen. Hvordan kan det oversættes til prosit? Smiley

Alt skal vel ikke oversættes direkte... Vi kan vel også finde påvores egen ord en gang imellem...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #189: 21 Mar 2007, 23:00 »

Alt skal vel ikke oversættes direkte... Vi kan vel også finde påvores egen ord en gang imellem...

Ja, men der er jo en mening med det engelske, hvad er meningen med "prosit"? Hvorfor lige det?

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #190: 21 Mar 2007, 23:01 »

Prosit er ikke et ord vi selv har fundet på. Prosit kommer af det latinske prodesse, der betyder at gavne. Prosit betyder altså "gid det må gavne dig"

Veni, vidi, vici

Thore
Manager

« Svar #191: 21 Mar 2007, 23:38 »

Jeg vil nu sige man godt kan nyde et glas rødvin alene, hvis man køber en ordenlig en smager det da skide godt  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #192: 22 Mar 2007, 00:03 »

Rødvin ka ik drikkes, så ka man vel ligeså godt drikke urin direkte fra en spritstiv franskmand Opstemt

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #193: 22 Mar 2007, 00:37 »

I 1.G var der sgu ikke noget i vejen for at jeg og min buddy fyrede en omgang papvin ned på hans kollegie i den fri-blok (1½ time) inden latin-timen (apropos prosit) onsdag eftermiddag. Det gjorde latin-timerne langt sjovere. Stodder-stil på den fede måde Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #194: 27 Mar 2007, 15:06 »

Genial tråd jeg lige tunede ind på...

Klart, når det er mig der har startet den!  Cool

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010