home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hvem?  (Læst 1338 gange)
Batistuta
Førsteholdsspiller

Sv: Hvem?
« Svar #15: 23 Apr 2007, 14:29 »

Jeg er Aab. Valgte dem pga af Prica. Ville prøve ham nu når han bomber så vildt i virkeligheden.

1 sæson: blev jeg nummer 3. Prica 12 mål i 33 kampe. Godt tilfreds med den sæson.

2 sæson: Nummer 1. Vandt den i sidste runde da viborg ikke kunne vinde deres kamp mod HIK, så smuttede ejg lige forbi. Det var stort. Jeg vandt også pokalen og royal league. Kom til gruppespillet i Uefacuppen efter at været igennen totocuppen og slået celtic i 1.runde. Lidt skuffende ikke at gå vidre fra puljen, men men men... en helt fantastik sæson. Prica 10 mål i 27 kampe.

3 sæson: efter 7 kampe nummer 2 med 5 sejre og 2 uafgjort. Blandt andet en sindsyg 5-4 sejr over AGF. BIF har dog vundet 7 ud f 7. Der ud over har jeg netop som jeg skriver dette slået Juventus i Chl kval. Efter 2-0 hjemme tabte jeg 2-1 ude og Championsleague er en realitet, noget jeg slet ikke havde forventet da jeg statede dette spil.

Profiler købt ind: Ygor, en fantastisk midbane spiller der blev ligaens bedste i 2 sæson. Gaarde som blev hentet hjem som anføre. Zimling der overtog efter würtz desværre forlod. Per Nilsson styre centerkæden med hård hånd. Magnus trost ved siden, som har udviklet sig enormt 2 2 sæson og slået califf af. Af talenter banker kevin larsen, Mads Laudrup og kasper Schmeichel på. Samt Søren ulrich vestergaard som er hentet til denne sæson og er startet rigtig godt.

Største problem er nu at ejg ikke kan hente særlig store spillere, selv om pengene er der. SÅ har lgie brugt resten af mit budget på michel schmoller som kommer 1. januar.

Gad vide hvornår en stor klub vil have min signatur??? Det her er ihvertfald en af de strørste succeser nogenside fra min side....

arsenalistic
Manager

« Svar #16: 23 Apr 2007, 14:29 »

Kan du huske klubbens forventninger til dig??

I Millwall?
Efter oprykning forventede de at jeg kæmpede bravt for at undgå nedrykning, anden sæson i CCC forventer de en midterplacering.
Hvorfor så nysgerrig?  Wink

Go you Gunners!

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #17: 23 Apr 2007, 14:33 »

I Millwall?
Efter oprykning forventede de at jeg kæmpede bravt for at undgå nedrykning, anden sæson i CCC forventer de en midterplacering.
Hvorfor så nysgerrig?  Wink
Undrede mig bare over manglende opbakning, når du rykker op og året efter bliver nr. 8... Det ville jeg da bestemt mene var godkendt.  Thumbs Up

Veni, vidi, vici

arsenalistic
Manager

« Svar #18: 23 Apr 2007, 14:37 »

Undrede mig bare over manglende opbakning, når du rykker op og året efter bliver nr. 8... Det ville jeg da bestemt mene var godkendt.  Thumbs Up

Det var noget med at de ikke havde tillid til mine indkøb og mit temperament udenfor banen, der gav mig karantæne to gange, selv efter 3 episoder hvor FA ikke sagde noget. Jeg er lidt hidsig når jeg taber, en ting jeg også er løbet ind i Italien Wink

Go you Gunners!

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #19: 23 Apr 2007, 14:45 »

Det var noget med at de ikke havde tillid til mine indkøb og mit temperament udenfor banen, der gav mig karantæne to gange, selv efter 3 episoder hvor FA ikke sagde noget. Jeg er lidt hidsig når jeg taber, en ting jeg også er løbet ind i Italien Wink
Nederen at klubben ikke har tillid til en, når det går godt....
Jeg kigger altid på "the incident". Jeg har prøvet en enkelt gang, hvor der helt sikkert IKKE var offside, protesterede jeg og fik karantæne....  Grin

Veni, vidi, vici

arsenalistic
Manager

« Svar #20: 23 Apr 2007, 14:48 »

Nederen at klubben ikke har tillid til en, når det går godt....
Jeg kigger altid på "the incident". Jeg har prøvet en enkelt gang, hvor der helt sikkert IKKE var offside, protesterede jeg og fik karantæne....  Grin

Jeg ser dem også altid, men med farvede briller synes jeg altid, at JEG har ret  ticked off

Go you Gunners!

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010