home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 87 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Jeres Bundesligaklub !
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Jeres Bundesligaklub !  (Læst 3671 gange)
jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #15: 07 Mar 2007, 09:20 »

Borussia Dortmund, det er fordi min far også er det, og tog mig med til en kamp da jeg var lille. Siden da har jeg elsket klubben. Det var vist i 1996, så det er 11 år som fan =)

DEsvære har det ikke været så godt for holdet indtil nu, men det kommer sku nok. Skal bare lige have opbygget et godt hold igen. Og den rigtige træner. Håber vi får Ottmar Hitzfeld hjem igen, da han nok err den eneste som kan få dortmund ud af det hul de er i.

Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #16: 07 Mar 2007, 09:32 »

Werder Bremen!!

Spiller med om guldet, har/havde et par danskere i truppen osv. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


AMRDK
Gæst
 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #17: 10 Mar 2007, 00:59 »

Borussia Dortmund, det er fordi min far også er det, og tog mig med til en kamp da jeg var lille. Siden da har jeg elsket klubben. Det var vist i 1996, så det er 11 år som fan =)

DEsvære har det ikke været så godt for holdet indtil nu, men det kommer sku nok. Skal bare lige have opbygget et godt hold igen. Og den rigtige træner. Håber vi får Ottmar Hitzfeld hjem igen, da han nok err den eneste som kan få dortmund ud af det hul de er i.


Tjaa. Den mod mit abselutte favorit hold var da noget af en kikser  .
Jeg var selv nede og se den ... I V.I.P.. HEHE
Logged

crj
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #18: 10 Mar 2007, 01:02 »

kan desværre ikke lide tysk fodbold  crazy
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #19: 10 Mar 2007, 08:57 »

HSV er mit hold i Tyskland - har været nede og se dem spille mange gange..... har blandt andet set dem dengang Beckenbauer spillede der - og hvem husker ikke tiden hvor Felix Magath, Von Heesen og Lars Bastrup dengang var HSV en af Europas bedste klubber....... det var tider ...siden da har mangelfuld ledelse og især dårlige indkøb ført klubben langt tilbage, HSV er aktuelt et blødende sår.......  Græder
Logged

YNWA

esmark
Gæst
 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #20: 10 Mar 2007, 09:34 »

W auf dem Trikot - die Meisterschale glänzt noch... Fussball kommt nach haus... für Werder.....

Ich bin ein Werder-fan Thumbs Up Werder Bremen er jo et fantastisk hold.. Det startede med Rudi Völler generationen i 80erne og siden er det jo gået pænt.... Jeg har fulgt dem siden slutningen af 80erne, men jeg var først på Weser-stadion i 90erne og har siden set dem nogle gange. Völler, Rufer, Brahseth, Hobsch, Herzog, Bassler, Ailton, Ernst, Frings, Micoud, Klose og Diego er jo bare nogle af drengene fra 80erne og op til i dag... Synes de har og har haft mange gode spillere og sjove personligheder Grin Nu skal Bayern bare slås i weekenden:P, men sikke en hård uge... Det var fedt at Werder slog Celta Vigo torsdag aften Tunge Så der er gode chancer for at vinde et eller andet i år Wink
Logged

Prejler
Gæst
 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #21: 10 Mar 2007, 09:35 »

SV Werder Bremen ! ! !  funny
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #22: 10 Mar 2007, 10:50 »

Nu vil jeg ikke kalde mig decideret fan af et hold i Tyskland, men jeg har da lige siden jeg begyndte at følge med i fodbold haft et hold i hvert land, som jeg holder med. I Tyskland er det såmænd Dortmund. Evt. pga. Flemming Pølsen, evt. pga deres enormt fede spilletrøjer Smiley

Dog har jeg (som alle de hold jeg har spillet med i CM/FM) en svaghed for Mainz. Dem tildelte jeg mig selv ved lodtrækning i FM05 mens de var i 2. Bundesliga, og har da fulgt med lige siden. Det bliver ikke værre af, at de nu huser Leon Andreasen og Mohammed Zidan Smiley
Logged



Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #23: 10 Mar 2007, 10:59 »

Jeg er heller ikke decideret fan, men jeg har haft et godt øje til Dortmund, siden sæsonen, hvor de vandt CL - med Stéphane Chapuisat og Karl Heinz-Riedle i front.
Og engang deromkring fik/vandt jeg en Dortmund-trøje til et indendørsfodboldstæ vne, og så lå det ligesom i kortene. Den trøje ligger stadig henne i skabet. Den er jo kult. 
Logged

des
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #24: 10 Mar 2007, 11:24 »

Mainz fordi de spiller godt og så har de zidan
Logged

lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #25: 21 Mar 2007, 16:52 »

Min klub i tyskland er helt sikkert s04 især pga danskere og det er en fascinerende klub
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

Gungner
Gæst
 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #26: 21 Mar 2007, 16:56 »

De blå fra Gelsenkirchen!
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #27: 21 Mar 2007, 17:03 »

1. F.C. Nürnberg    ALLEZ
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Jeres Bundesligaklub !
« Svar #28: 21 Mar 2007, 17:13 »

Ej hvor er det dejligt at se der er så mange der holder med/følger Dortmund..  troede lidt jeg var en enlig svale herinde..  Thumbs Up

Men ja, Dortmund er det holder jeg følger i Tyskland, og det er lige før det er blevet mit favorit hold også (Chelsea er ikke så sjove at følge med længere)

Så nu håber jeg at vores nye træner kan få banket lidt selvtillid ind i truppen så vi ikke skal ligge og rode rundt i bunden af tabellen...

Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010