|
Emillionaire
Gæst
|
|
Jeg sidder lige og spiller på mit pisse sure Arsenal spil og jeg kan bare ikke opnå fine resultater, det er mest sådan at jeg taber og for uafgjort i kampene
nogle der kan hjælpe med noget taktik?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freddiem
|
|
Jeg har fundet en taktik som virker meget godt. Den bygger på en 4-2-3-1 (2 MC'er, 3 AM'er) taktik med en meget offensiv spillestil. Jeg spiller med hurtige med korte afleveringer. Den virker rigtig godt og scorer en masse mål.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Jeg har fundet en taktik som virker meget godt. Den bygger på en 4-2-3-1 (2 MC'er, 3 AM'er) taktik med en meget offensiv spillestil. Jeg spiller med hurtige med korte afleveringer. Den virker rigtig godt og scorer en masse mål.
altså den Liverpool tit bruger?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
altså den Liverpool tit bruger?
Det lyder som den 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
freddiem
|
|
Hmm mit kendskab til liverpools opstilling er ikke særlig stor, men kan godt være.
GK FH-FC-FC-FV MC-MC AMH-AMC-AMV ST
Sådan der er den stillet op. Nogle gange har mine wings pile frem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Hmm mit kendskab til liverpools opstilling er ikke særlig stor, men kan godt være.
GK FH-FC-FC-FV MC-MC AMH-AMC-AMV ST
Sådan der er den stillet op. Nogle gange har mine wings pile frem.
mener du ikke pile til venstre og til højre? sådan er Liverpool taktik'en
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freddiem
|
|
Nej pile ned til baglinjen, vidste ikke liverpool spillede med samme opstilling, da jeg begyndte på denne taktik.
Men du må jo prøve dig frem, du har vel forhåbentlig ikke solgt for mange af de gode spillere?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Nej pile ned til baglinjen, vidste ikke liverpool spillede med samme opstilling, da jeg begyndte på denne taktik.
Men du må jo prøve dig frem, du har vel forhåbentlig ikke solgt for mange af de gode spillere?
jeg har solgt Aleksandr Hleb og købt Pedro Leon og Andres Guardado
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
endnu en skuffende kamp med Arsenal hvor jeg taber 0-1 til PSV det går allll tid skide hamrende dårligt med mit Arsenal hold  fuck hvor jeg bare hader det shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
slet ikke nogen der kan hjælpe?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thornfeldt
Lilleputspiller
|
|
Jeg klarer mig også udmærket med 4-4-2.. Har vundet et par PL'er og en enkelt CL på 3 år..
Har et super giftigt angreb med Henry og Agüero som førstevalg..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
En ganske almindelig 4-4-2 er klasse. Bare køb en ny målmand, forstærk forsvaret og højrekanten, og brug Vela og Henry i angrebet...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mrfair
Gæst
|
|
Hvis det går dårligt kan du også bare tage den hårde måde og observer kampene. Se hvad der går galt. Bliver dine fløje overløbet, eller er modstanderne giftige på dybe stiklinger der splitter dit forsvar? Hvordan ser det ud med boldbesiddelsen? Scorer du selv for lidt? Det er jo også væsentligt at tage udgangspunkt i de spillere du har. Hvis dine angribere er lynhurtige og driblestærke, men ikke specielt gode med hovedet, nytter det måske ikke at dine fløje bare pumper høje bolde ind i feltet...
Der er mange ting du kan se på, men det kræver lidt arbejde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen
|
|
Jeg vinder alt med mit arsenal hold, min opstilling ser således ud
/ Sergio Aguero \ Reyes Carlos Vela Pedro Leon Muamba Cesc | |
Gael Clichy Vedran Corluka Kolo Toure Micah Richards
(Grunden til Henry ikke er på holdet er fordi jeg er i 2011)
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 14 Mar 2007, 12:42 af knudsen »
|
|
New Generation! Young Guns is Loaded!
|
|
|
|