home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1258 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA 07 - Tips?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 07 - Tips?  (Læst 2851 gange)
cube
Manager

FIFA 07 - Tips?
« : 04 Mar 2007, 17:31 »

Hejsa. Jeg og et par venner har tilmeldt os DM i FIFA 07 sidst på måneden, så der bliver trænet intensivt for tiden Wink Desuden kunne det være rart, hvis der var nogen med erfaring, der har nogle tips og tricks til spillet. Spillet har altid nogle svage sider og for at vinde gælder det om at udnytte disse. Jeg har fx. fundet ud af, at det er meget let at score fra yderst spidse vinkler, da målmanden ofte bare "lægger" sig ned.
Og vi ved jo alle, hvor let det er at score på frispark Smiley

Er der nogen, der har nogle gode tips?

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Zinqo
Gæst

Sv: FIFA 07 - Tips?
« Svar #1: 04 Mar 2007, 17:40 »

Hjørnespark, lav da en kort spilning til din medspiller, hvor du så går 2 skirdt tilbage og smider den ind over. Den klassiske med lange bolde nede fra dit eget felt, virker bedst med Barcelona.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 04 Mar 2007, 17:53 »

I stedet for at lave høje indlæg, så tryk to gange på indlægstasten, så bliver det lavt, og rammer tit en medspiller der let kan hamre den ind. Det er 10 gange lettere end at vinde en hovedstødsduel - I hvert fald med Arsenal Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

cube
Manager

« Svar #3: 05 Mar 2007, 01:50 »

I stedet for at lave høje indlæg, så tryk to gange på indlægstasten, så bliver det lavt, og rammer tit en medspiller der let kan hamre den ind. Det er 10 gange lettere end at vinde en hovedstødsduel - I hvert fald med Arsenal Wink

Det flade indlæg virker kun når spilleren på midten ikke er dækket ordentligt op og står fri til at kunne afslutte med det samme. Faktisk vinder jeg en del på høje indlæg, da sandsynligheden for at score er til stede selvom man er dækket op.

Har du ikke fundet nogle bugs i spillet man kan udnytte? Smiley Ligesom i de tidligere spil, hvor man næsten altid scorede fra visse positioner.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

donut17
Ynglingespiller

« Svar #4: 05 Mar 2007, 03:35 »

kan du ikke fortælle mig hvor man tilmelder sig.. jeg er sygt god, vi ka mødes og dyste???
men hvor tilmelder man sig?

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

Zinqo
Gæst

« Svar #5: 05 Mar 2007, 09:55 »

kan du ikke fortælle mig hvor man tilmelder sig.. jeg er sygt god, vi ka mødes og dyste???
men hvor tilmelder man sig?

Du kan finde en masse info om fifa på www.ebold.dk , de har bla en ladder og holder også cups.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #6: 05 Mar 2007, 11:58 »

FIFA er, og vil altid være meget nemt... Hvis man vil have lidt mere realisme og udfordring skulle man tage og spille Pro Evolution Soccer...

Det er så meget bedre end FIFA og her blir der spillet rigtig fodbold...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 05 Mar 2007, 18:35 »

Det flade indlæg virker kun når spilleren på midten ikke er dækket ordentligt op og står fri til at kunne afslutte med det samme. Faktisk vinder jeg en del på høje indlæg, da sandsynligheden for at score er til stede selvom man er dækket op.

Har du ikke fundet nogle bugs i spillet man kan udnytte? Smiley Ligesom i de tidligere spil, hvor man næsten altid scorede fra visse positioner.

Nej men hvis jeg skal score nemme mål i FIFA, så dribler jeg bare ind omkring kanten af straffesparksfeltet og mod pletten med fløjen, der plejer det at være let at komme igennem Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #8: 05 Mar 2007, 18:44 »

Det er det fede ved Pro Evo.. Der er ikk nogen position man kan score fra hver gang... måske undtaget er tæt under mål Peace

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 06 Mar 2007, 17:51 »

Det er det fede ved Pro Evo.. Der er ikk nogen position man kan score fra hver gang... måske undtaget er tæt under mål Peace

Det kan du så smutte over i PES tråden og skrive, da denne er til tricks i FIFA Wink

Vinokourov
Manager

« Svar #10: 06 Mar 2007, 18:25 »

lav en kort avlevering på hjørnespark. Så kan du drible to skridt tilbage, og så ind mod midten, og så skyde den i kassen Smiley

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #11: 06 Mar 2007, 18:40 »

nogle der ved om man kan downloade forskellige ting til fifa ned på sin PS2?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12: 06 Mar 2007, 19:05 »

lav en kort avlevering på hjørnespark. Så kan du drible to skridt tilbage, og så ind mod midten, og så skyde den i kassen Smiley

Kan du ikke bare citere Zinqo i stedet  funny

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #13: 10 Mar 2007, 16:51 »

jeg score altid på hjørnespark...

maaahhh-h-h-h

Soccerpop
Gæst

« Svar #14: 10 Mar 2007, 17:10 »

jeg score altid på hjørnespark...

Det var da heldigt for dig Grin Wink
Men det hjælper ikke ligefrem cube...

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010