home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  F1 tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: F1 tråden  (Læst 39683 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
F1 tråden
« : 03 Mar 2007, 23:02 »

Laver Renualt, eller Alonso hattrick? Hvordan klarer Ferrari sig uden Schumi? Skuffer McLaren igen? Tal F1 i denne tråd! Smiley

Selv holder jeg med Renualt, det skete efter Alonso vandt sit første mesterskab, og derfor håber jeg da, at Kovalainen kan gå hen og med tiden blive lige så god, eller bedre. Smiley

Første løb er d. 18 Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Feb 2008, 15:06 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #1: 03 Mar 2007, 23:04 »

Mærkeligt der skulle gå så lang tid før denne tråd kom op.

Denne sæson bliver Raikkonen's gennembrud i Ferrari, og så slår min egen ven Nico Rosberg igennem og tager nogle podie pladser. Renault skuffer i denne sæson uden Alonso, og bilen kan ikke følge med de andre.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: F1 tråden
« Svar #2: 03 Mar 2007, 23:05 »

For to år siden vidste jeg alt om Formel1, i dag er interresen ikke så stor...
Dog synes jeg at man på det seneste har ødelagt "sporten" lidt ved at indføre alle de regler...
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: F1 tråden
« Svar #3: 03 Mar 2007, 23:07 »

Hvem er egentlig jeres yndlingskører? Personligt er det Christian Klien, han kører uimponneret, og har et mega potientale synes jeg...
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #4: 03 Mar 2007, 23:08 »

For to år siden vidste jeg alt om Formel1, i dag er interresen ikke så stor...
Dog synes jeg at man på det seneste har ødelagt "sporten" lidt ved at indføre alle de regler...


Der er mange regler der i år er blevet fjernet, og det burde så gi' en spændende sæson igen, specielt uden Schumi.

Hvem er egentlig jeres yndlingskører? Personligt er det Christian Klien, han kører uimponneret, og har et mega potientale synes jeg...

Ynglingen hos mig er Rosberg, og det er det kun fordi han gik på min gamle skole  Smiley
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #5: 03 Mar 2007, 23:08 »

Jeg ved ikke helt hvem der kører for hvem, men jeg regner med, at Alosno vinder :9
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #6: 03 Mar 2007, 23:09 »

Ferrari og Kimi vinder.. det tror jeg ikke der kan være tvivl om.. Kimi får en stabil og hurtigt bil og Kimi er i top2 af de bedste køre.. Alonso er måske den bedste nu men det er tæt de to imellem..

Men tror og håber at Kimi vinder Thumbs Up
Logged


AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #7: 03 Mar 2007, 23:10 »

Jeg ved ikke helt hvem der kører for hvem, men jeg regner med, at Alosno vinder :9

Alonso kører i år for McLaren, og jeg tvivler desværre på de kan få tingene til at fungere. De sidste mange år har de haft kraftige motor problemer, og det kan ødelægge deres chancer for sejrer.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: F1 tråden
« Svar #8: 03 Mar 2007, 23:13 »

Alonso kører i år for McLaren, og jeg tvivler desværre på de kan få tingene til at fungere. De sidste mange år har de haft kraftige motor problemer, og det kan ødelægge deres chancer for sejrer.

Jep, den hurtigste bil, den skrøpligste motor...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #9: 03 Mar 2007, 23:15 »

Mærkeligt der skulle gå så lang tid før denne tråd kom op.

Bedre sent end aldrig Smiley

Hvem er egentlig jeres yndlingskører? Personligt er det Christian Klien, han kører uimponneret, og har et mega potientale synes jeg...

Alonso, selvom han ikke er i Renualt mere Skuffet

Jep, den hurtigste bil, den skrøpligste motor...

Kan de få deres bil til at funke ordenligt i denne sæson har de rigtig gode chancer for at sejre Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #10: 03 Mar 2007, 23:17 »

det er lidt noget lort mine ynglings køre er Kimi (ferrari) og Kovalainen(renualt) mens min ynglings bil er Mclaren

men jeg tror og håber(og har gjort det siden 2001) at Kimi tager den i år
helst foan Kovolainen og så helst hamilton 3
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #11: 03 Mar 2007, 23:20 »

det er lidt noget lort mine ynglings køre er Kimi (ferrari) og Kovalainen(renualt) mens min ynglings bil er Mclaren

men jeg tror og håber(og har gjort det siden 2001) at Kimi tager den i år
helst foan Kovolainen og så helst hamilton 3


Noget der bliver spændende at følge, er Kovalainen's og Hamilton's første sæson hos de store. Det er jo noget af en gamble Renault og McLaren har gjort, og jeg tvivler på det betaler sig. Det må tiden vise, og jeg håber da på en sæson med masser af overraskelser Smiley
Logged

handianden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #12: 03 Mar 2007, 23:22 »

Tror det bliver endnu et dårligt år for McLaren(heldigvis Wink) og tror det bliver Ferrari og Kimi Raikonnen der vinder.
Ved faktisk ikke helt hvem der er min yndlingskører er nok kimi men mest fordi han nu kører for Ferrari, før var det Michael Schumacher, men af gode grunde er det ikk ham mere Wink
Logged


AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #13: 03 Mar 2007, 23:26 »

Til dem af jer, der ikke er så interessede i F1, burde denne hjælpe:

http://www.youtube.com/v/cPy68lotjoM

Og for os motorsport fans, er det bare en fed, samtidig lidt sørgelig, video Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #14: 03 Mar 2007, 23:32 »

Jeg ved ikke helt hvem der kører for hvem, men jeg regner med, at Alosno vinder :9

Du kan se holdene her

Til dem af jer, der ikke er så interessede i F1, burde denne hjælpe:

http://www.youtube.com/v/cPy68lotjoM

Og for os motorsport fans, er det bare en fed, samtidig lidt sørgelig, video Wink

Charmen ved F1. . . Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010