home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  3 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  F1 tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: F1 tråden  (Læst 39680 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F1 tråden
« Svar #105: 08 Apr 2014, 10:06 »

Kæft en fryd at se ræs i søndags. Min favorit kører, Rosberg gjorde det utrolig godt i søndags. Hamilton og Rosberg gjorde løbet utroligt spænende, hvilket var en fryd for øjet.
Set med danske briller, var det ærgerligt at Kev måtte udgå, men igen Mclaren bilerne er bare ikke hurtige nok, men det skal nok komme.
Red Bull begynder også at se stærkere ud en da sæsonen startede, Vettel's bil er slet ikke samme klasse som hans holdkammerat, men igen Ricciardo har noget han vil vise, hvilket motivere ham lidt mere en vettel. men ser frem til næste race, for at se hvordan holdene gør det. Forhåbentligt tager Rosberg en pole, og vinder løbet, Hamilton ser skræmmende ud! Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Wild Dog
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #106: 09 Okt 2014, 14:37 »

Hej FMFreaks.dk Smiley Længe siden. (Lad jer ikke snyde af min post-count. Glemte kode/navn til min gamle bruger, og de fleste kender mig nok fra PCMFreaks/Cycling Career eller internationale FM-sider.)

Længe siden der har været gang i denne tråd. Man skulle ellers tro at der var interesse for det, nu når Kevin er med. De kører i Rusland for første gang nogensinde her i weekenden. Helt ny bane. Hvem tror I der vinder? Det sikre svar er nok en Mercedes, men tror det vil være tæt da ingen har kørt her før. Måske er det også en fordel for Kevin.

Derudover vil jeg lige lave lidt reklame for min nye blog om motorsport. (Har fået lov) Smiley Den er meget ny, og der er ikke så mange artikler endnu, men det kommer. Jeg skriver ikke kun om Formel 1, men også om alt mulig andet motorsport (DTM, IndyCar, Le Mans osv.) Her er et link: http://motorsportist.wordpress.com/

Håber at se nogen af Jer som læsere derinde, og hvis I kender nogle der interesserer sig lidt for Formel 1/motorsport generelt, så må I meget gerne dele den med dem. Det ville være super! Opstemt

Mvh
WD (Rasmus)
Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #107: 09 Okt 2014, 14:47 »

Hvad med en facebookside?

Men derudover, så tror jeg at enten at det er en Mercedes der vinder (Hamilton), Bottas eller Alonso. Og der er stor interesse for sporten, her fra..

Har du egentlig skrevet noget omkring Rally Cross?
Logged

Wild Dog
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #108: 09 Okt 2014, 14:53 »

Har overvejet at lave en facebookside, men tror bare jeg bruger min personlige bruger indtil videre. Har ikke skrevet noget endnu (udover videoen med Ken Block), men der kommer noget om Rallycross Wink

Tvivler på at Alonso kan vinde, medmindre han er heldig og alt flasker sig. Håber Hamilton vinder, så han kan udbygge sit forspring inden sidste løb med de forfærdelige dobbelt-point. Hvis de ender med at afgøre hvem der bliver verdensmester vil det ikke være godt!
Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #109: 09 Okt 2014, 15:05 »

Nej, det sidste løb der giver dobbeltpoint er virkelig ringe lavet, synes jeg. Det kan virkelig vende om på en hel del, både i kørernesmesterskab, men så sandelig også i konstruktørensmeste rskab, hvor et hold næsten kan skrabe 100 point sammen
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #110: 09 Okt 2014, 16:12 »

Dog er jeg ved at være godt og grundigt træt af alle dem der synes at løbet i Japan var slemt/det forkerte at gøre.
Selvfølgelig er det slemt det der skete med Jules, og det kunne også godt have været undgået, men sådan er der jo så meget andet der kunne. Men de fleste kører ved også at det er en højrisiko sport, ellers skulle de nok have valgt curling. Nogle (bl.a. Massa) er jo helt oppe at køre over at de fortsatte i regnen, mens andre tydeligvis kunne lide det (Hamilton og specielt Vettel), og jeg kan personligt også godt lide regnen da den kan give nogle flere overhalinger hvilket ikke skete i weekenden.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F1 tråden
« Svar #111: 12 Okt 2014, 21:55 »

Er ret imponeret over hvordan løbet blev kørt af flere kører. Rosberg imponerede mig mest. 52 omgange på de samme dæk det er godt gået, også slutter man 2'er. Hamilton kørte som han skulle, uden at anstrenge sig. Bottas ligner mere og mere en kører der vil blande sig helt oppe i toppen i løbet af nogle år, det er en fryd at se han bare giver den gas. Godt kørt af Kevin i dag. Jeg tror det bliver spændene lige til det sidste omkring hvem der vinder VM.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F1 tråden
« Svar #112: 29 Dec 2015, 16:19 »

Hej folkens Smiley

Nogle der kan hjælpe mig lidt. Jeg er på udkig efter 2 billetter til F1 i tyskland i 2016. Jeg har nemlig tænkt mig at invitere den gamle med ned og se lidt motorsport.
Jeg har fundet en side der hedder; http://www.viagogo.dk/
er der nogle der har gode erfaringer med dem?
og er der nogle der har kendskab til pladser som er gode at vælge på Hockenheim?

Håber nogle kan hjælpe Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010