home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 518 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  F1 tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: F1 tråden  (Læst 39765 gange)
motZ
Gæst
 
Sv: F1 tråden
« Svar #90: 07 Jun 2009, 13:20 »

Så er optakten til Istanbul's grand prix i gang. Vettel starter jo i pole, med Button lige ved siden af sig. Button's teamkollega Barrichello starter i 3. position mens Webber starter som nummer 4. Massa starter som nummer 7 og Hamilton må starte helt nede som nummer 16.

I optakten snakker de selvfølgelig om budgetloftet. Har ikke selv sat mig så meget ind i det, men det må ihvertfald få nogle teams til at forlade sporten som det jo har været nævnt.

Og der har også været rygter om at nogle teams slet ikke vil køre løbet i dag, i protest mod budgetloftet.
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #91: 27 Mar 2011, 22:03 »

Så kom f1 sæsonen igang i morges. Og det er positivt med KERS og de nye Pirelli-dæk. Synes løbet var spændende og det samme med kvalifikationen. At Vettel bare er bedst er en anden sag. Hvad synes i om årets første løb?
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #92: 29 Maj 2011, 12:37 »

Så starter Monacos Grand Prix snart. Racerne er klar til at køre rundt på den legendariske Monte Carlo-bane. Snakken i denne weekend, har mest gået på Perez' skrækkeligt uheld i kvalifikationen i går, hvor han er sluppet heldigt med en hjernerystelse og et forslået lårben.

Ellers er alt som det har været det meste af sæsonen. Vettel er i pole position for 5. gang i år, og ligner stadig en sikker verdensmester. Men der er lang vej endnu, og alt kan ske. Jeg håber for spændingens skyld, ikke at han vinder i dag.

Men godt race til jer alle, der skulle følge med. Løbet kan ses på TV3+, og der er pt. optakt. :-)
« Seneste Redigering: 29 Maj 2011, 12:46 af Jakob E » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: F1 tråden
« Svar #93: 31 Maj 2011, 01:46 »

En skam Vettel vandt, for spændingens skyld altså. Det er vist allerede nu sikkert, at han genvinder mesterskabet.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #94: 22 Jul 2012, 23:29 »

Er der ikke andre herinde der følger med i Formel 1, syntes tråden her har været død alt for længe? (:

i forhold til dagens ræs var der nogle gode kampe, og skønt at se at der er så mange der vil være med i toppen af løbene og at de har bilerne til det. Jeg håber dog som Raikkonen tilhænger at han snart vinder et løb igen, men når det nu ikke kan blive ham, så godt at Ferrari kan vinde, da der også eksistere en lille forkærlighed for de røde biler.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #95: 22 Jul 2012, 23:33 »

Er der ikke andre herinde der følger med i Formel 1, syntes tråden her har været død alt for længe? (:

i forhold til dagens ræs var der nogle gode kampe, og skønt at se at der er så mange der vil være med i toppen af løbene og at de har bilerne til det. Jeg håber dog som Raikkonen tilhænger at han snart vinder et løb igen, men når det nu ikke kan blive ham, så godt at Ferrari kan vinde, da der også eksistere en lille forkærlighed for de røde biler.

Joh, jeg følger skam også med. Vidste faktisk ikke at denne tråd fandtes. Men, jeg så dagens ræs men ellers har det ærligt talt knebet lidt.

Jeg må sige at jeg var meget imponeret af Raikkonen og Perez. De kørte friskt til og lavede nogle dejlige overhalinger  Opstemt
« Seneste Redigering: 15 Mar 2014, 12:39 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #96: 22 Jul 2012, 23:38 »

Det må man sige. Altid godt med nogle fede overhalinger. Også det at Hamilton havde nosser til at overhale Vettel og dermed tage den omgang tilbage han havde mistet, selvom Vettel ikke var tilfreds, men det var fedt og ægte ræs!

Netop Vettel mistede sin andenplads på grund af hans overhaling af Jenson Button fordi han overhalede uden for banens markeringer, så det var vist en helt fair straf.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #97: 22 Jul 2012, 23:42 »

Det må man sige. Altid godt med nogle fede overhalinger. Også det at Hamilton havde nosser til at overhale Vettel og dermed tage den omgang tilbage han havde mistet, selvom Vettel ikke var tilfreds, men det var fedt og ægte ræs!

Netop Vettel mistede sin andenplads på grund af hans overhaling af Jenson Button fordi han overhalede uden for banens markeringer, så det var vist en helt fair straf.

Nej jeg synes desværre ikke det var fedt af Hamilton. Jeg er lidt af en Vettel sympatisør  Wink

Men ellers ja, så var det fed racing vi fik serveret. Jeg fik ikke lige fulgt op på om Vettels overhaling, men det er da lidt trist at høre. Men straffen er desværre god nok  Skuffet
« Seneste Redigering: 15 Mar 2014, 12:39 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #98: 22 Jul 2012, 23:45 »

Nej jeg synes desværre ikke det var fedt af Hamilton. Jeg er lidt af en Vettel sympatisør  Wink

men ellers ja, så var det fed racing vi fik serveret. jeg har fik ikke lige fulgt op på om Vettels overhaling, men det er da lidt trist at høre. Men straffen er desværre god nok  Skuffet

Sådan har man forskellige meninger. Jeg er dog af den holdning, lige meget hvem det er, at er man hurtigere en den forankørende, så skal man ikke holde tilbage, eller ikke selvom det er for at vinde en omgang tilbage. Hamilton havde trods alt stadig massere at kæmpe for, hvis det f.eks. kom uheld kunne han med den speed bilen havde taktisk komme i pointene. Desuden lagde han så hurtigt afstand til Vettel, at det vist ikke har haft en store konsekvens for Vettel (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #99: 22 Jul 2012, 23:46 »

Sådan har man forskellige meninger. Jeg er dog af den holdning, lige meget hvem det er, at er man hurtigere en den forankørende, så skal man ikke holde tilbage, eller ikke selvom det er for at vinde en omgang tilbage. Hamilton havde trods alt stadig massere at kæmpe for, hvis det f.eks. kom uheld kunne han med den speed bilen havde taktisk komme i pointene. Desuden lagde han så hurtigt afstand til Vettel, at det vist ikke har haft en store konsekvens for Vettel (:

Ja det kan du måske godt sige. Men jeg synes nu nok lige at han var lidt for fræk her. Men bortset fra det var det en fed overhaling  Smiley
« Seneste Redigering: 15 Mar 2014, 12:40 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #100: 22 Jul 2012, 23:48 »

ja det kan du måske godt sige. men jeg synes nu nok lige at han var lidt for fræk her. men bortset fra det var det en fed overhaling  Smiley

Det var det, men nok også nem for Hamilton da Vettel ville have mistet langt mere tid ved at ligge og kæmpe med Hamilton end ved at lade ham komme forholdsvis smertefrit forbi. I øvrigt bemærkelsesværdigt at løbet sluttede uden nogen nævneværdige uheld, maskinelle problemer eller udgåelser.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #101: 07 Apr 2014, 16:01 »

Nu må der blive skabt noget liv i denne tråd igen. Mulighederne bør da være gode med Magnussen i Formel 1.

Jeg synes gårsdagens løb var et af de bedste i noget tid set fra den neutrale tilskuers vinkel. Mercedes kører deres eget løb, men til gengæld havde Rosberg og Hamilton flere spændende kampe i mellem sig. Generelt var der mange overhalinger, hvilket selvfølgelig gør løbet mere spændende. Selvfølgelig gik det ikke så godt med Magnussen, men med den nuværende bil, synes jeg ikke, at man kan forvente mere end en placering i top 8-10. Nu må vi bare håbe, at det var koblingen der var skyld i problemerne, for hvis det var hans gearkasse, skal den skiftes, og så starter han fem positioner længere tilbage inden næste løb, end han kvalificerer sig til.

Mine favoritkørere klarede sig ikke særlig godt i går. Grosjean der kæmper med en dårlig bil, Magnussen der udgik, og Bottas der endte lavere end jeg forventede efter hans gode præstation i kvalen. Rosberg klarede det dog fint, men det var ærgerligt, han ikke kunne snuppe førstepladsen fra Lewis.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #102: 07 Apr 2014, 16:47 »

Nu må der blive skabt noget liv i denne tråd igen. Mulighederne bør da være gode med Magnussen i Formel 1.

Jeg synes gårsdagens løb var et af de bedste i noget tid set fra den neutrale tilskuers vinkel. Mercedes kører deres eget løb, men til gengæld havde Rosberg og Hamilton flere spændende kampe i mellem sig. Generelt var der mange overhalinger, hvilket selvfølgelig gør løbet mere spændende. Selvfølgelig gik det ikke så godt med Magnussen, men med den nuværende bil, synes jeg ikke, at man kan forvente mere end en placering i top 8-10. Nu må vi bare håbe, at det var koblingen der var skyld i problemerne, for hvis det var hans gearkasse, skal den skiftes, og så starter han fem positioner længere tilbage inden næste løb, end han kvalificerer sig til.

Mine favoritkørere klarede sig ikke særlig godt i går. Grosjean der kæmper med en dårlig bil, Magnussen der udgik, og Bottas der endte lavere end jeg forventede efter hans gode præstation i kvalen. Rosberg klarede det dog fint, men det var ærgerligt, han ikke kunne snuppe førstepladsen fra Lewis.

Første mål for Magnusson er at kunne slå Buttons tider og det i sig selv er svært, når jeg ser Mini Mag så ser jeg en kører som har et fint talent, men der skal arbejdes med flere ting ikke mindst starterne hvor jeg ikke endnu har set en optimal start.

Når det gælder kvalifikationen så er han cool og virker til at kunne arbejde under hårdt pres - men under løbene ser han indimellem mere nervøs ud.

Mini Mag er kommet til et team som ikke er tilfreds med sekundære placeringer der skal pokaler i skabet og det skal ses som noget positivt - Big MAg var primært i team hvor det handlede om bare at få nogle point og så ellers være med...sat lidt på spidsen.

Min F1 interesse har været sat på stand by de sidste mange år... faktisk mistede jeg interessen da Senna døde.


Logged

YNWA

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #103: 07 Apr 2014, 17:47 »

Lotus har siden deres comeback til Formel 1 gået skridt for skridt frem, og havde en rigtig fin sæson sidste år med Kimi Raikonnen. I år har de store, store problemer, og deres bil virker ærligt talt til at kunne falde fra hinanden hvad øjeblik det skal være.

Ser ud til at kampen om VM kommer til at stå mellem Rosberg og Hamilton, så det er rigtigt rart at se, at de får lov at køre ræs. Vettel ser ud til at få en svær sæson, omend han stadig er en kører i absolut verdensklasse som har kæmpet lidt med en dårlig bil.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: F1 tråden
« Svar #104: 07 Apr 2014, 23:45 »

Lang tid siden jeg har fundet F1 så interessant, ikke mindst set med danske briller.
Ikke siden Robert Kubica som var min favorit stoppede(skade) har jeg fulgt F1 så tæt, som jeg har tænkt mig i år.
Specielt Vettels dominans har været lidt ødelæggende for mig, fordi han nærmest har massakreret resten og vandt vel nærmest samtlige løb i sidste sæson. Hans dårligste placering var en fjerdeplads.
Heldigvis for mig ser det ud til, at Red Bull har nogle problemer i år, som de ikke helt kan fikse og umiddelbart tegner det til at vinderen ikke bliver Vettel. Jeg vil dog gerne lige vente et par løb med at afskrive Red Bull helt, de har det med at "teste" bilen de første par løb for derefter at komme bagfra og vinde nærmest alt henimod slutningen. Det bliver spændende, at se de ændringer der bliver foretaget af Red Bull nu her, fordi der kommer uden tvivl til at ske et eller andet. De kan umuligt være glade for den måde de er startet på. Det samme kan siges om Ferrari.
Mercedes virker dog til at være godt rustet i år og bilen er vanvittig overlegen. Deres bil er nærmest fornærmende hurtig i forhold til resten allerede på første omgang i Bahrain.
Spørgsmålet er så om man har gjort F1 mere jævnbyrdigt eller om man blot har gjort et andet team hurtigere end resten, ligesom de foregående år? Tror i hvertfald ikke Hamilton fortryder det skifte han foretog for to år siden.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010