home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 247 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  F1 tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: F1 tråden  (Læst 39682 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: F1 tråden
« Svar #75: 28 Mar 2009, 14:50 »

Jeg tvivler på Lewis Hamilton. McLaren Mercedes har tydeligvis problemer med bilen, og når han efter alt at dømme indleder sæsonen med et nul, kan han nemt tabe for meget terræn, før bilen bliver konkurrencedygtig. Der er tilsyneladende sket en ommøblering i hierarkiet, og det gør det da blot endnu mere interessant at følge.
« Seneste Redigering: 28 Mar 2009, 15:10 af United-styrer » Logged

motZ
Gæst
 
Sv: F1 tråden
« Svar #76: 19 Apr 2009, 12:23 »

Vi skal da lige have gang i tråden igen.

Kinas grandprix bliver genudsendt lige nu, for os som ikke ville se det her kl. tidligt. Wink

Lewis Hamilton kører sgu meget godt, og han viser virkelig hvor god han er når banen er våd.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #77: 19 Apr 2009, 12:48 »

Jeg var selvfølgelig oppe og se det i morges! Genialt løb, sæt jer og se det, hvis I interessere jer for F1. Det er klasse.

Men vil vente med at kommentere yderligere på det, indtil der måske er flere der kan være med i debatten Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

motZ
Gæst
 
Sv: F1 tråden
« Svar #78: 19 Apr 2009, 13:22 »

Det blev så Vettel der tog sejren. Han er 21 år  og er sikker på at han bliver rigtig stor!

Endelig er der nogle andre teams der blander sig i kampen om titlen men der er heldigvis mange løb endnu. Tror helt sikkert at vi får en meget spændende slutning af denne sæson.
« Seneste Redigering: 19 Apr 2009, 13:24 af motZ » Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #79: 19 Apr 2009, 13:45 »

Det blev så Vettel der tog sejren. Han er 21 år  og er sikker på at han bliver rigtig stor!

Endelig er der nogle andre teams der blander sig i kampen om titlen men der er heldigvis mange løb endnu. Tror helt sikkert at vi får en meget spændende slutning af denne sæson.

Jeg er utrolig glad for at Ferrari stadig ingen point har fået.

Men jeg tror, når vi kommer længere hen i sæsonen, vil vi se McLaren-Mercedes, Ferrari og de andre hold med en stor kapital, begynde at vinde flere og flere løb. De har flere penge og arbejde med, og det er jeg næsten sikker på der bliver udslagsgivende senere i sæsonen.

Men allerede nu, tegner det til at blive en vidunderlig sæson i Formel1.

Jeg glæder mig til at se, hvor lang tid Nelson Piqeut Jr. (staveplade) får lov til at fortsætte, men hvad jeg glæder mig endnu mere til at se, er hvordan hans erstatning kommer til at køre. 
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

kirederf19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #80: 24 Apr 2009, 17:17 »

Så nærmer starten sig snart på Bahrains GP denne weekend.. Lad os skrive lidt om det.

I den første frie træning var det Nico Rosberg der var hurtigst, og samtidig fortsætter McLaren-Mercedes og Ferraris nedture, Alonso, Trulli, Vettel og Webber blev henholdvis 2,3,4 og 5 i træningen..

I denne uge, har der også været fokus på budgetloft i F1, bilmærker som Aston Martin & Cosworth har sagt, at hvis der kommer budgetloft i F1, ville de med stor glæde deltage i sporten... Hvis der havde været budgetloft, ville Honda sikkert stadig være at finde i Formel 1.

Men hvad synes I om idéen med et budgetloft..?
« Seneste Redigering: 24 Apr 2009, 17:28 af kirederf19 » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #81: 24 Apr 2009, 22:26 »

Jeg glæder mig til at se, hvor lang tid Nelson Piqeut Jr. (staveplade) får lov til at fortsætte, men hvad jeg glæder mig endnu mere til at se, er hvordan hans erstatning kommer til at køre. 

Piquet skulle være blevet skudt af inden sæsonstart.

I denne uge, har der også været fokus på budgetloft i F1, bilmærker som Aston Martin & Cosworth har sagt, at hvis der kommer budgetloft i F1, ville de med stor glæde deltage i sporten... Hvis der havde været budgetloft, ville Honda sikkert stadig være at finde i Formel 1.

Men hvad synes I om idéen med et budgetloft..?

Umiddelbart synes jeg, at det lyder som en ganske fin idé med et loft over økonomien. Jeg har ikke fulgt så meget med i denne sæson, skuffende i know, så jeg ved ikke så meget om denne idé.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #82: 24 Apr 2009, 22:32 »

Button
Raikonnen(gud)
Barichello

Sådan bliver det på søndag Smiley
Logged

kirederf19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #83: 25 Apr 2009, 00:03 »

Button
Raikonnen(gud)
Barichello

Sådan bliver det på søndag Smiley

Enig omkring Raikkonen(gud) håber bare på at Ferrari kan komme tilbage, i sidste løb i Kina, var det i perioder ganske fint, indtil Massa udgik af løbet, men håber mere på 'der Vunderkind'(Vettel)..
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #84: 25 Apr 2009, 00:08 »

Ferrari er igang med et overraskelsesangreb Smiley Selvom jeg på en måde synes det kunne være ekstremt fedt hvis Brawn GP fik en vinder i år..
Logged

kirederf19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #85: 25 Apr 2009, 00:24 »

Ferrari er igang med et overraskelsesangreb Smiley Selvom jeg på en måde synes det kunne være ekstremt fedt hvis Brawn GP fik en vinder i år..

Ja selvfølgelig ville det være fedt hvis Brawn vandt mesterskabet i år. Men de har jo også teamchefen til det. (Ross Brawn - Tidligere Ferrari). Smiley. Men håber på at Ferrari inden så længe kommer stærkt tilbage, hvis ikke må de bare poste lidt flere penge i bilen, det skulle de vel gerne have midlerne til at gøre, mon ikke..?

Men Schumacher har været ude og sige, at man ikke skal afskrive Ferrari, det er jeg også enig i, der er dog trods alt kun kørt 3 løb, hvoraf der i ét af dem, kun blev uddelt halve point, som måske kan blive en ulempe senere hen i sæsonen..

Men hvis det skulle blive Button der vandt mesterskabet, er det ham velondt, når man tænker på hvordan han kom til F1, som det største britiske motorsports talent, dengang.. Lidt på samme måde som Vettel a.k.a. "der Vunderkind"!


 
« Seneste Redigering: 25 Apr 2009, 00:32 af kirederf19 » Logged

motZ
Gæst
 
Sv: F1 tråden
« Svar #86: 06 Maj 2009, 19:51 »

Er der egentlig andre herinde der har et Formel 1 manager hold på tv2.dk? Link: http://f1manager.tv2.dk/spille.php/forside
For så kunne vi da lave en FMF liga eller lignende.
Logged

mathiasaalb
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #87: 07 Maj 2009, 08:44 »

Er der egentlig andre herinde der har et Formel 1 manager hold på tv2.dk? Link: http://f1manager.tv2.dk/spille.php/forside
For så kunne vi da lave en FMF liga eller lignende.
Jeg har... Hedder 'Team Panda' funny
Logged

Hvis man har Alzheimers, kan man så opleve dejavu? Hvis OL blev afholdt i bronzealderen, var der så ingen medaljer til 1. og 2.-pladsen? Hvis man har klaustrofobi, kan man så godt være skabsbøsse?

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #88: 07 Maj 2009, 10:15 »

Sker der for afstemningen 40% tror Ferrari genvinder mesterskabet? Opstemt:D!
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F1 tråden
« Svar #89: 07 Maj 2009, 11:04 »

Jeg har... Hedder 'Team Panda' funny

hvad ligger du egentlig


Ps. Valencia er klasse Wink tjek valenciacf.dk
Logged

,,

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010