home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23479
  1 Bruger, 546 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AlexKr4
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Keane til Celtic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Keane til Celtic  (Læst 4055 gange)
NooNoo
Landsholdsspiller

Keane til Celtic
« : 15 Dec 2005, 17:40 »

Ja så blev det ikke Real han smuttede til men Celtic, efter at han underskrev en 18 måneders kontrakt til lille sum af £40.000  om ugen..

Engelsk men mere kan læses her: http://www.goal.com/NewsDetail.aspx?idNews=108922&progr=1

R O T R

Thore
Manager

Sv: Keane til Celtic
« Svar #1: 15 Dec 2005, 17:48 »

Man kan sige meget om Keane, men tror nok han skal få succes hos Celtic

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #2: 15 Dec 2005, 17:49 »

Yep, synes de har manglet en stabil def midt, hos dem så keane er et udemærket valg

R O T R

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #3: 15 Dec 2005, 17:50 »

Det kommer ikke som den store overraskelse for mig, og jeg ser det også som et klogt valg fra hans side. Skotsk fodbold passer meget bedre til ham, end spansk, hvor dommeren fløjter for skulderskub.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #4: 15 Dec 2005, 18:28 »

Det kommer ikke som den store overraskelse for mig, og jeg ser det også som et klogt valg fra hans side. Skotsk fodbold passer meget bedre til ham, end spansk, hvor dommeren fløjter for skulderskub.
NEMLIG Smiley  Thumbs Up

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #5: 15 Dec 2005, 19:49 »

Præcis.. Kan jo ikke ligefrem påstå at han spiller som et par silketrusser på konen

R O T R

wirenfeldt
Gæst

« Svar #6: 16 Dec 2005, 08:47 »

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #7: 16 Dec 2005, 09:01 »

Ja så er de da også selv uden om det når de ikke gider at tage sig sammen og få lettet røven heh

R O T R

Bademesteren
Manager

« Svar #8: 16 Dec 2005, 09:07 »

Jeg har nu lidt delte meninger om skiftet.

Kunne godt tænke mig, at se hvordan det var gået ham i Spanien. Samtidig kunne det have fået Graver til United...

Når det nu ikke blev til noget, så er jeg glad for, at han valgte Skotland af samme grunde som jer. Dog vil jeg nu vælge at være lidt skeptisk og sige, at jeg forventer det, men er ikke sikker på, at han kan holde niveau mere end denne sæson.

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #9: 16 Dec 2005, 09:21 »

Det jo det... Han har jo efterhånden fået en del år på bagen, så mon ikke han måske stopper helt efter de 18 mdr, medmindre der skulle komme noget stort til ham

R O T R

Bademesteren
Manager

« Svar #10: 16 Dec 2005, 09:26 »

Det jo det... Han har jo efterhånden fået en del år på bagen, så mon ikke han måske stopper helt efter de 18 mdr, medmindre der skulle komme noget stort til ham

Indlæg nr. 1000  Thumbs Up   Har du ikke fået skrivekrampe?

Nå, men tilbage til topic:

Når du siger noget stort, så tænker han nok Qatar  Grin

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #11: 16 Dec 2005, 09:29 »

Hehe tak tak og jo det begynder efterhånden at kunne mærkes Wink

Skal da ikke kunne sige om han har en svaghed for varme og kvinder i slør Wink

R O T R

wirenfeldt
Gæst

« Svar #12: 16 Dec 2005, 09:43 »

Jeg har nu lidt delte meninger om skiftet.

Kunne godt tænke mig, at se hvordan det var gået ham i Spanien. Samtidig kunne det have fået Graver til United...

Når det nu ikke blev til noget, så er jeg glad for, at han valgte Skotland af samme grunde som jer. Dog vil jeg nu vælge at være lidt skeptisk og sige, at jeg forventer det, men er ikke sikker på, at han kan holde niveau mere end denne sæson.
Nemlig ! Gad også god at se Graver i United, HELT SIKKERT Smiley , men Real's direktør har udtalt at han ikke vil sælge Graver midt i sæsonen, mon ikke det kunne tyde på at han allerede er lovet eller solgt til en anden klub? Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #13: 16 Dec 2005, 10:07 »

Hejsa

Allerførst vil jeg sige at over 1000 indlæg er for vildt, her er jeg, ved at skrive mit første  Smiley

Jeg håber stadig på Graver til United, der er jeg sikker på, at han rigtig kan falde til, er jo ikke ligefrem en fremmed til den engelske kultur.

Jeg må jo nok indrømme at jeg er United-fan og det ville være godt for klubben med Graver, da de mangler en ordenlig def. midtbane, jeg mener Alan Smith på den defensive midtbane!! Det holder bare ikke.

Derudover har jeg faktisk "smidt" en lille skilling efter at Graver er i United senest d. 01.02.2006 til odds 12,50  Thumbs Up

Bademesteren
Manager

« Svar #14: 16 Dec 2005, 10:24 »

Hejsa

Allerførst vil jeg sige at over 1000 indlæg er for vildt, her er jeg, ved at skrive mit første  Smiley

Jeg håber stadig på Graver til United, der er jeg sikker på, at han rigtig kan falde til, er jo ikke ligefrem en fremmed til den engelske kultur.

Jeg må jo nok indrømme at jeg er United-fan og det ville være godt for klubben med Graver, da de mangler en ordenlig def. midtbane, jeg mener Alan Smith på den defensive midtbane!! Det holder bare ikke.

Derudover har jeg faktisk "smidt" en lille skilling efter at Graver er i United senest d. 01.02.2006 til odds 12,50  Thumbs Up

Jamen, så mange gange velkommen til siden!

Hvor spiller du på spillerhandler?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010