home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Tekst rundt om billeder
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tekst rundt om billeder  (Læst 483 gange)
N17
Manager

Tekst rundt om billeder
« : 14 Dec 2005, 19:27 »

Hej,

Hvordan får man teksten til at omkredse billedet når man skriver noget.

Altså ligesom JosepGuardiola gør i sin Milan Blog?

- John Spurs

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JosepGuardiola
Gæst

Sv: Tekst rundt om billeder
« Svar #1: 14 Dec 2005, 19:41 »

Hej,

Hvordan får man teksten til at omkredse billedet når man skriver noget.

Altså ligesom JosepGuardiola gør i sin Milan Blog?

- John Spurs

Således:
Kode:
[float=right][img]BILLEDELINK[/img][/float]
Vil du have den over i venstre side, ændrer du 'Right', med 'Left'.:

Udklik fra min blog:
Ansættelsen
15. Juli 2005

Milans bestyrelse havde indkaldt til et ekstra ordinært pressemøde. Ingen havde den ringeste anelse om hvad de ville offentliggøre. Alle folk stod forventningsfulde og så til. Først kom spillerne gående forbi. Maldini gik forrest, så kom Shevchenko, og sådan fortsatte det hele vejen nedad.
De indtog deres plads, og satte sig straks til at hviske. Der var ingen tvivl. Det var ikke blot en sommer køb, der skulle præsenteres.

Så kom bestyrelsen ind. De tog plads ved det store bord. Men hvor var Carlo Ancelotti? Der blev nu helt stille. Silvio Berlusconi  begyndte at snakke:

”Efter et godt, og langt samarbejde med Carlo Ancelotti, har vi besluttet at det var slut. Carlo Ancelotti var ikke længere engageret nok i jobbet, og vi mente heller ikke hans præstationer var gode nok. Derfor har vi indkaldt Jer, her i dag. For at fortælle jer, at Carlo Ancelotti  ikke længere er at finde i klubben. Angående hans afløser, så går der ikke længe før i kender ham. Mere vil jeg ikke sige, omkring det. Carlo Ancelotti nåede at stå i spidsen for klubben i 1111 dage, og vi takker for alt det arbejde han har lagt i klubben, men det gik bare ikke mere. Der er sådan set ikke mere at sige til den sag, udover at vi, alle os i Milan, ønsker ham held og lykke for fremtiden.”

Man kunne høre en masse klik lyde, som følge af fotografernes ivrige klikken på deres kamera. Blitzen lyste op i hele lokalet, og det var intet under at Berlusconi havde svært ved at holde øjnene åbne. Der var en foruroligende ro i salen. Hvad skete der? Jeg havde svært ved at følge med, idet jeg stod ude bagved. Jeg viste blot jeg skulle komme ind, når Berlusconi gav tegn til det.

Der kom nu lyd i salen igen. Folk begyndte at snakke sammen. Jeg kunne ikke høre hvad de sagde, men det var også underordnet. Berlusconi bedte om opmærksomhed, og der blev igen stille i salen.
Han begyndte at tale om målene for fremtiden:

”Dette pressemøde, var ikke blot til at fortælle jer om trænerfyringen, men også om forventningerne til den nye sæson. Som altid går vi efter mesterskabet, og Champions League. At vinde begge turneringer er svært, men vi har stor tiltro til spillerne, samt den nye manager. Hvis det kun skulle lykkedes at få den ene titel hjem, har sæsonen været tilfredsstillende. Får vi ingen titler hjem, har det været en katastrofe sæson.”

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010