home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 459 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Oxford første sæson i PL
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan klare Oxford sig i sin første sæson i PL ?
Mestre uden tvivl !
Nr. 2
Slutter blandt 3-8
For en midterplacering 8-12
Undgår nedrykning (12-16
De rykker ned

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Oxford første sæson i PL  (Læst 13473 gange)
mrfair
Gæst
 
Sv: Oxford United
« Svar #45: 29 Mar 2007, 09:48 »

Stort tillykke. Det er rigtig godt gået. På blogsiden synes jeg dog det ville være godt at få lidt mere detaljerede updates mht. kampene i sæsonen.

Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Oxford United
« Svar #46: 29 Mar 2007, 10:25 »

hvor blir den næste update af, nu er der gået en hel dag ticked off


Er desværre på arbejde lige pt, men næste update er blandt andet med UEFA cup bold, og kampene i The Championship.

Og tro mig ! Oxford United overrasker bestemt endnu engang ! hvor kampe mod Olympiakos, Stuttgart og udekampen mod West Ham bliver nævnt.

GLÆD JER I VIL IKKE BLIVE SKUFFET !
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Oxford United
« Svar #47: 30 Mar 2007, 08:59 »

Update på vej, indtil da må i nøjes med nogen SS

Må endnu engang udskyde updaten, da jeg ikke har fundet tid. Men regner med at have en klar enten søndag eller mandag, indtil da må i nøjes med disse lækkerbiskener af nogen SS.  Ubeslutsom


The Championship








EURO CUP







Håber i kan klare spændningen til den næste update !  Cool
Logged

GOONER TILL I DIE !!


mrfair
Gæst
 
Sv: Oxford United
« Svar #48: 30 Mar 2007, 10:50 »

Det er imponerende resultater du kan skrive på dit CV.

Mht. spændingen er den gået lidt i fløjten. Du har jo f.eks. allerede vist SS af stillingen i EURO'en.

Jeg tror det ville være bedre at vente med en update indtil du kan lave en "rigtig".

Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Oxford United
« Svar #49: 30 Mar 2007, 19:52 »

Update

Nu har jeg gået lidt med nogen tanker om hvordan den nye update skulle se ud, og er kommet frem til jeg fremover vil lave et lille referat udfra hver kamp og løbende komme med interessante nyheder med hensyn til Europæiske turneringer, spillerhandler osv. Men hvad er det sket siden sidst ?

The Championship

Ingen troede det muligt, men igen igen fristet man til og sige, har Oxford overrasket alt og alle ! Og efter mange mening den bedste sæson indtil videre. Holdet har vidst stor stabilitet, som kan ses via blot et enkelt nederlag i hele sæsonen.

Nøglen til succes ?


Angrebsparret Carlos Elías og Peter Snegon har lavet virkelig mange mål i denne sæson, hvor det er blevet til henholdsvis 16 og 9 mål indtil videre i The Championship. Og er uden tvivl det giftigstepar fortiden. En anden væsentlig grund, er forsvars generalen, Fred som har været "outstanding" og med et snit på 7.59 for 27 kampe i The Championship manden med det bedste snit af alle. Så efter alt og dømme, så står den på intet mindre end Premier League bold efter sæsonen. Netop denne bedrift var hvad den danske manager Simon Schultz havde til hensigt da han skrev under på en kontrakt med Oxford. Danske TV3 nåede at fange hovedpersonen inden holdet skulle møde Exeter i FA cupens 3. runde.

Simon, endnu engang har du formået og skabe sensationen, men regner du med at kunne holde stand trods der endnu mangler 19 kampe og blive spillet?
Helt klart ! vi må ikke fejle nu ! vi har endnu engang bevidst at vi er kommet for og blive, nu skal vi sku' holde stand efter den den første halvsæson der har givet os et stort forspring. Det må bare ikke glippe nu ! Og med hensyn til UEFA cupen, så vinder vi også den sagde den populærer manager med en smil på læben, inden han rejste sig fra stolen.


UEFA CUPEN

Egentlig var det planlagt at vi bare skulle ud og "hygge" os i Europa, men efter virkeligt flot spil mod forholdvis rutineret hold, som Olympiakos, Stuttgart og Anderlecht kunne spille lige op med dem, og rent faktisk på dagen var bedst. Har det nu givet mig blod på tanden. Oxford er videre og hvem havde troet det ? Uanset hvad så har drengene gjort det helt fantastik ! Franske, Lens i knald eller fald kampene, hvor jeg ser en spinkel chance for at gå videre. Også må vi bare tag den derfra.





Jeg vil herefter gå over i en anden måde at update på, som jeg også tror vil virke bedre for jer som følger denne blog Så i kan for sidste halvdel af sæsonen på nærmeste hold. De nye update vil komme til at indeholde 3-4 kampe af gangen også med lidt nyheder hvis der skulle være nogen spændende i mellem.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Oxford United
« Svar #50: 30 Mar 2007, 20:22 »

Millwall - Oxford United

28 Runde af The Championship

Forord: Millwall er helt habilt hjemmehold, med 8 sejr af 14 mulige, men er dog ligger de og ruder rundt mit i tabellen på en 13 plads uden chance for oprykning eller nedrykning. Kampen ser forholdsvis let ud på papiret, men man skal aldrig afskrive Millwall.

Vi har til dagens kamp valgt, at lade 2 nyindkøb starte inde, nordmanden Anders Jon Riise, som er hentet i danske AaB for den nettesum af 0 kr. Det er blevet plads til den belgiske angrebstalent Roels Geoffroy, som blev hentet til klubben for 3 mil kr fra den belgiske klub Gent.
Vi ligger godt ud har det meste af spillet og chancerne dette udmøntre sig også i en fri Carlos Elias  let kan score til stillingen 1-0. Efter dette lader vi desværre Millwall komme lidt ind i kampen og som altid bare 4 min efter sker det at Millwall for udlignet, 1-1 er stillingen ved pausen. Billedet er igen det samme som i første halvleg, spillet går kun en vej og det er mod Millwalls keeper. Og heldigvis giver det massive pres bonus til sidst da Carlos Elias med sit andet mål score til 2-1 som også bliver kampens resultat.

0-1 Elias 35. min
1-1 May 39. min
1-2 Elias 79. min

MoM: Carlos Elias (9)



Dette er bare en prøve, må meget gerne kommentere om dette er bedre eller ej ?  Thumbs Up
Logged

GOONER TILL I DIE !!


sheila
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Oxford United
« Svar #51: 30 Mar 2007, 20:30 »

Du har da godt nok fået bygget et godt hold har selv været aldershot men nu er jeg i tvivl om hvem man skal vælge??
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Oxford United
« Svar #52: 30 Mar 2007, 20:34 »

Du har da godt nok fået bygget et godt hold har selv været aldershot men nu er jeg i tvivl om hvem man skal vælge??

Tjaah ?  Rullende Øjne

Nu har jo vidst det med Oxford United, men man kan vel gøre det med alle hold mer' eller mindre ville jeg mene. bare have en large database også nogen EUROPÆISKE ligaer hvor man kan hente billige spillere Smiley
Logged

GOONER TILL I DIE !!


sheila
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Oxford United
« Svar #53: 30 Mar 2007, 20:37 »

ja har du ret i Smiley er bare i tvivl hva klubber kan give i løn man glæder sig helt vildt til din næste update Wink
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Rygter
« Svar #54: 30 Mar 2007, 21:10 »

Rygtebørsen ?


Jack Hobbs til The U's ?


Oxford er så småt begyndt at instille sig på at næste sæson muligvis hedder PL.
Et skifte der har været under opsejling kunne meget let bliver den unge Jack
Hobbs fra Liverpool. Hobbs har selv udvidst interesse i at styre Oxford fra næste
sæson af, men spørgsmålet er bare om The U's har råd til at købe en spiller af
den kalibar. Hvis pengene findes et sted, er det meget muligt at se Jack i den
guletrøje fra næste sæson af, udtaler Oxford manageren Simon Schultz.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Oxford United
« Svar #55: 31 Mar 2007, 12:21 »

Oxford United - Southend

29 runde af The Championship


Forord: Denne gang kommer vi på overkommenlig opgave, idet vi møder Southend hjemme.Southend ligger i den tunge ende af tabellen næmmere betegnet nr 17 og har været håbløs kørende det meste af sæsonen. De sidste 8 kampe er kun endt med en sejr. Så her skal der bare være 3 point hjemme.


Vi har igen valgt at bruge den samme start 11'er og formation som kampen mod Millwall. Og det står også hurtigt klart at Southend ville ende med et nederlag, og igennem hele kampen formået de ikke at have et skud inden for rammen, på de 2 chancer de fik. Så det var da også fuldt fotjent da belgiske Roels Geoffroy kunne score sit første mål i Oxford trøjen. Efter 1-0 føringen som holdt til halvleg, begyndte spillerne at slappe lidt af, da Southend slet ikke ville noget idag. Ifill og Snegon blev sat ind i anden halvleg også skete der noget i kampens sidste 30 min formåede vi at score 3 flotte mål og sendte Southend hjem med en sæk på 4-0. Endnu en flot indsat af drengene. Det lugter mere og mere af oprykning !

0-1 Geoffroy 33 min
0-2 Geoffroy 62 min
0-3 Bostock 78 min
0-4 Celje 90 min

MoM Celje (9)





Birmingham - Oxford United

30 runde af The Championship


Forord: På udebane mod et af de bedste hold rækken ? den bliver svær. Birmingham har dog ikke haft nogen speciel god sæson, hvor man må sige de ligger på en skuffende 8 plads. Holdet er også inde i en svær periode hvor de på 2 kampe er røget ned fra en 4. plads tiil den omtalte 8. plads. Så det er et tændt Birmingham hold vi står op imod idag. Holdet har et stærkt central midtbane iform af danske Steffen Kielstrup og den rutinerede "brasser" Ze Roberto.

Vi har igen valgt den samme start 11'er, dog en lidt mere defensiv formation. Man kunne virkelig se et tændt Birmingham hold som lagde et stort pres allerede fra første fløjt af. Det store pres formåede vi ikke holde stand også kunne danske Steffen Kielstrup let gøre det til 1-0 efter 22 min. Og som altid efter en føring er man tilfreds, det takkede jeg for og begyndte så småt at komme ind i kampen igen, facit var dog 0-1 efter første halvleg. Anden halvleg var min og efter mange chancer klokkede hjemmeholdets Danny Shittu i det og lavede et dumt selvmål. Ingen af holdene kunne dog putte den afgørende bold ind til sidst i en meget jævnbyrdig kamp. Vi havde lidt flere chancer, men uafgjort er jeg godt tilfreds med og nok også det mest retfærdige resultat.


Kielstrup 1-0
Shittu 1-1 (selvmål)


MoM: Celje (8)






Tror mine kamp referater bliver lidt kortere fremover  Smiley tag simpelthen for langtid og lave.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Oxford United
« Svar #56: 31 Mar 2007, 16:38 »

The U's have done it again !  Shockeret


Lens - Oxford United


EURO Cup 1st knockout Rnd Leg 1


Dagen var endelig d. 11/2 2010, og drengene glædede som små børn juleaftenen. ALT presset lå på franske Lens, som simpelthen ikke måtte ryge ud til et hold fra den næste bedste engelske række. Lens prøvede også at ligge pres på fra kampens start, og de kom frem til nogen mindre chancer uden det blev til det helt store. Vi begyndte så småt at få mere is i maven, holdte lidt mere på bolden. Og i det 39 min sker sensation så, Dommeren peger på pletten straffe. Køligt går svenske Moses Reed og sender keeperen til den forkerte side 1-0 ! Slet ikke til at fatte nu sidder vi allerede med et godt resultat. Men vi slutter ikke drengene viser storklasse og forsætter de gode takter som endnu engang give pote med en flot scoring af Carlos Elias 2-0 ved pause, hvem havde dog troet det ?
2 halvleg, Lens er som forstenet på banen, tør ikke spille frit, for hvad nu hvis kom bagud 3-0 ? Dette passer os fint, vi står godt på banen og skal bare have tiden til at gå. Dette lykkes nærmest perfekt indtil 10 min før tid hvor Lens for pyntet lidt på skandale kampen. 2-1 hvilket resultat på udebane for succesholdet Oxford United.


Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Oxford vs. Real Madrid i UEFA Cupen ?
« Svar #57: 31 Mar 2007, 19:09 »

SKAL OXFORD UNITED MØDE REAL MADRID I EN MULIG SEMIFINALE I UEFA CUPEN, ELLER ER DETTE BARE EN APRILSNAR ?



KOMMER I NÆSTE UPDATE !
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Oxford første sæson i PL
« Svar #58: 02 Apr 2007, 14:54 »

Overhoved nogen som følger med ? ellers tror jeg bare jeg lukker den.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oxford første sæson i PL
« Svar #59: 02 Apr 2007, 14:55 »

Overhoved nogen som følger med ? ellers tror jeg bare jeg lukker den.

Jeg gør da!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010