home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks.dk går ned konstant?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks.dk går ned konstant?  (Læst 1398 gange)
ZhotLog
Gæst
 
FmFreaks.dk går ned konstant?
« : 14 Feb 2007, 13:28 »

Heps! Jeg er ved at være pænt træt af, at man bliver nødt til, at besøge FmD, fordi FmF er nede i 5- 10 minutter. Okay, det er ikke voldsomt lang tid, men alligevel. Jeg synes, at siden på det seneste er blevet meget ustabil, og ville bare lige gøre alle og enhver opmærksom på dette, samt at spørge om crewet (nok mest Sunbao, Saviola eller Acido) har tænkt sig at gøre noget ved det? Hvis ja, så hvad? Smiley

Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks.dk går ned konstant?
« Svar #1: 14 Feb 2007, 13:35 »

oplever ikk at siden går ned.. dog går min tit i stå, så der går 3-4 for at gå ind i en tråd eller ind i ens beskeder eller lignede..Smiley
Håber det er noget Crewet kan gøre noget ved?Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks.dk går ned konstant?
« Svar #2: 15 Feb 2007, 21:54 »

Jeg oplever heller ikke at den går ned, men jeg oplever dog også tit at den er møg langsom, det er især når man skriver et indlæg. Jeg synes dog at det er blevet bedre de sidste par dage.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

njandersen
Gæst
 
Sv: FmFreaks.dk går ned konstant?
« Svar #3: 15 Feb 2007, 21:57 »

ja den er lidt langsom nogen gange, men den går da ikke ned mere som den gjorde for en halv måned side..
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks.dk går ned konstant?
« Svar #4: 15 Feb 2007, 23:09 »

Heps! Jeg er ved at være pænt træt af, at man bliver nødt til, at besøge FmD, fordi FmF er nede i 5- 10 minutter. Okay, det er ikke voldsomt lang tid, men alligevel. Jeg synes, at siden på det seneste er blevet meget ustabil, og ville bare lige gøre alle og enhver opmærksom på dette, samt at spørge om crewet (nok mest Sunbao, Saviola eller Acido) har tænkt sig at gøre noget ved det? Hvis ja, så hvad? Smiley

Vi er opmæksomme på at der her i det nye år desværre har været en del problemer med vores server, pt er der dog ikke nogen planer for hvad vi som sådan skal gøre ved dette.

Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: FmFreaks.dk går ned konstant?
« Svar #5: 15 Feb 2007, 23:15 »

vil give ZhotLog ret i at siden på et tidspunkt (det er et godt stykke tid sidden) havde det med at gå ned i 5-10 minuter. men syntes at den køre meget godt efter at Crewet lavet det igen...(hva det ellers var de lavede) Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks.dk går ned konstant?
« Svar #6: 18 Feb 2007, 10:38 »

Vi er opmæksomme på at der her i det nye år desværre har været en del problemer med vores server, pt er der dog ikke nogen planer for hvad vi som sådan skal gøre ved dette.


I kan måske ikk finde fejlen..Smiley synes faktisk siden har kørt godt de sidste par dage, ingen problem hos mig..Smiley
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks.dk går ned konstant?
« Svar #7: 18 Feb 2007, 11:15 »

Nu er jeg kommet hjem fra ferie og kan love for at den er blevet MEGET bedre. Da jeg tog afsted gad jeg næsten ikke siden da man skulle vente 10 minutter for en tråd at åbne men nu ser det ud til at køre problemfrit.
Logged

Kjr
Gæst
 
Sv: FmFreaks.dk går ned konstant?
« Svar #8: 18 Feb 2007, 11:19 »

Det er virkelig blevet langt bedre nu!
- Og nu vil jeg til at være en rigtig aktiv bruger også (;
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010