home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1198 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ny computerskærm
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ny computerskærm  (Læst 1134 gange)
Thore
Manager

Ny computerskærm
« : 12 Feb 2007, 17:09 »

Ja nu skal jeg have en ny skærm til min computer.
Har kigget lidt på denne:
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=S26361%2DK1089%2DV170
Den vandt en test i M (mener jeg det var). Så ville jeg høre jer kloge hoveder om det er en god skærm til prisen?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Emillionaire
Gæst

Sv: Ny computerskærm
« Svar #1: 12 Feb 2007, 17:38 »

jeg har engang set en fladskærm fra Samsung man kunne vinde i et blad den kostede 460 tusinde Kroner !

S!mon
Ynglingespiller

« Svar #2: 12 Feb 2007, 17:41 »

jeg har engang set en fladskærm fra Samsung man kunne vinde i et blad den kostede 460 tusinde Kroner !
det var ik så billigt, crazy

Kaninen skal dominere verden!
             (\__/)
             (O.o )
             (> < )

absalonsen
Gæst

« Svar #3: 12 Feb 2007, 17:41 »

Jeg har en Samsung SyncMaster 710N 17". Den har jeg været yderst tilfreds med, og har haft den i 1-2 år, og har aldrig haft problemer med den. Smiley Overvejer dog, om jeg skal investere i en 20".
Kender dog ikke så til det med hvad de skal kunne o.s.v. Så kan ikke svare dig på den skærm du linker til. Skuffet

Thore
Manager

« Svar #4: 12 Feb 2007, 20:13 »

Jeg har en Samsung SyncMaster 710N 17". Den har jeg været yderst tilfreds med, og har haft den i 1-2 år, og har aldrig haft problemer med den. Smiley Overvejer dog, om jeg skal investere i en 20".
Kender dog ikke så til det med hvad de skal kunne o.s.v. Så kan ikke svare dig på den skærm du linker til. Skuffet

Nej det er også mit problem, ved ikk så meget om det hehe.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #5: 15 Feb 2007, 16:51 »

Nå nu har jeg valgt og købe den skærm jeg nævnte ovenover, og den er faktisk rigtig nice.
Billedet når jeg er på skrivebordet har jeg ikk rigtig vendet mig til endnu, men det er nok fordi det er min første fladskærm, men hvis jeg spiller et spil er det rigtig godt. Oblivion spiller max på den har skærm!

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 17 Apr 2007, 10:32 »

Kan det betale sig at købe en 22" f.eks. eller vil skærmbilledet være dårligere end på en 17" skærm. Ved godt at der er forskel på skærme, men hvis vi taler sådan generelt...

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 17 Apr 2007, 10:34 »

Ja nu skal jeg have en ny skærm til min computer.
Har kigget lidt på denne:
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=S26361%2DK1089%2DV170
Den vandt en test i M (mener jeg det var). Så ville jeg høre jer kloge hoveder om det er en god skærm til prisen?

Prøv at tjek den her http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=232701

Super fed skærm, hvis man altså går op i designet. Den nok ikke helt så hurtig som den du viser, men fuck den er fed...

arsenalistic
Manager

« Svar #8: 17 Apr 2007, 10:38 »

Prøv at tjek den her http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=232701

Super fed skærm, hvis man altså går op i designet. Den nok ikke helt så hurtig som den du viser, men fuck den er fed...

LG gør det igen, mht. design!  Thumbs Up

Go you Gunners!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010