home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold  (Læst 55376 gange)
queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #165: 02 Jul 2007, 18:33 »



Royal League:
Vi en god afslutning på gruppespillet – især sejren over FCK imporende. Desværre træ vi Ørgryte i kvartfinalen – vi styrede hjemmekampen totalt – men desværre fik scoret til 2-1 på et langskud. Returkampen var tæt desværre tabt vi på udebane mål. Rosenborg vandt finale over FCM. Og de blev dermed den første ikke danske vinder af turneringen.

UEFA-Cup:
To kampen mod West Ham – i begge kamp var der en spiller som gjorde forskellen Wayne Routledge som scorede 3 mål i de to kampe – og vi var aldrig i nærheden af en samlet sejr.
I runden røg West Ham ud til de senere vinder af turnering fra PSV.



Pokalen:
I kvartfinalen vist vi stort spil, selvom de to sidste mål først blev lavet i overtiden. Semifinalerne mod FCM var to forskellige kampe – i udekampen var vi helt væk i 1. halvleg bagud 0-3 – desværre fik vi kun lavet et mål i 2. halvleg. Retur kampen var vores men vi kunne ikke scorer på vores chancer og lavede kun et mål og det var ikke nok til at komme i finalen. Finalen blev vundet af Viborg efter straffe over FCM.

Superligaen:
Vi startede foråret som nr 6 – og målet var mindst at blive nr 3 hvilket ville give en plads i Europa cuppen til efteråret.
Starten var 7 sejrer i træk – desværre kom vi virkelig ned på jorden i kampen mod FCN – ikke nok med os tabt – begge vores angriber fik røde kort for at nikke en skalle og sparke ud efter en modstander. De fik 5 og 3 dage – resten af sæsonen ude vores nye angrebs stjerne Andrage.
Men der sluttede nedturen ikke – en flot 1. halvleg mod FCK i parken gav en føring på 2-0 – og indtil overtiden første vi 2-1, men FCK lavede 2 mål i de 4 der var lagt til – totalt utilgiveligt. Selvtilliden var væk – og de to næste kampe blev også tabt – uden vi var tæt på at vinde. Mesterskabet var tabt – men vi kunne stadig nå 2. pladsen og en plads i kvalen til CL – en flot sejr over Silkeborg gav os troen tilbage – to ting skulle gå i opfyldelse inden sidste vi skulle vinder og FCM skulle slå Esbjerg. De sidste skete da de lavede 2 mål i de sidste 5 minutter og FCM blev mester efter at have tabt to finaler. Desværre slog vi ikke Horsens et dumt rødt kort tidligt i kampen ødelagde for meget – selvom satsede alt – hvad Horsens de største chancer i anden halvleg.
Det endte med en skuffende 4. plads – og en plads i TOTO-cuppen.



Fortjent vi fik titel som de dårligst spillende hold – vi har været for ustabile – selvom vi igen har lavet de bedste indkøb.

Truppen:
Kun to af vores stam spillere har ikke været skadet i løbet af sæsonen, og det har helt klart betydet meget for vores spil. Især Omar Andrade, Nikolaj Hansen har haft en stor sæson. Også Danny Olsen og Martin E. Jensen har fået deres gennembrud på holdet. Desværre var der flere skuffelser f.eks. Lasse Qvist ikke eneste mål i foråret, Sadik’s dårlige form, Dennis Sørensen og ikke mindst Nikolaj Høgh gik fra profiler til bænkevarmer pga skuffende spil.


Landsholdet:
Schweiz(40) startede året med at spille Cypern(69) ud af banen – en stor sejr som gav håb om masser af point i em kval kampene. Litauen(85) kampen var ligesom noget der skulle overstås troede spillere åbenbart – fik først udlignet sent i kampen. Ukraine(60) viste vi var tilbage de var chanceløse. Polen(47) første nøglekamp, vi førte 2-0, men Polen kom start igen, og fik desværre udlignet. Det betød der var et krav til kampen mod Tyskland(4), og heldigvis fik vi sejren ikke fortjent efter spillet – men vi scorede på vores chancer – og i den omvendte kamp mod dem var det ufortjent de vandt. Nøglekampen bliver ude mod Polen – Tyskland fører med 12 p – Polen/Schweiz har 8 p. – Tyskland mangler Polen.(I parentes placering på verdensranglisten på kamptidspunktet)

Logged



Læs min blog Randers FC

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #166: 04 Jul 2007, 18:16 »

ingen kommentar til den sidste update  Skuffet
Logged



Læs min blog Randers FC

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #167: 04 Jul 2007, 19:35 »

Ærgelig sæson Skuffet
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #168: 07 Jul 2007, 19:56 »

Næste update:

Hvem kommer og hvem rejser - der ske bl.a noget med en flyver funny

Toto cuppen - kommer videre ud i europa

Starten på superligaen - hvor Randers skal tilbage i top 3

Håber i glæder jer , for det gør jeg  Peace
Logged



Læs min blog Randers FC

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #169: 08 Jul 2007, 17:37 »

Sæsonstart 2011/12

Indkøb
Air Force One er landet i hans barndomsklub


Babacan Volkan Fenerbache – målmand
Mataz Batistic Gorica – midterforsvar
Henning Hauger Stabæk – offensiv højre/central midtbane
Michael Gravgaard FCK – midterforsvar/angriber
Ion Spanien – centralmidtbane
Jens Gjesing AGF – defensiv midtbane
Benny Nielsen Holbæk – defensiv midt/offensiv højre-central midtbane










salg


Desværre ville Stefan Gislason ikke forlænge med os – ville til en stor klub – og skrev kontakt med Rosenborg! – ellers har ingen stamspillere forladt klubben.

kampe


Desværre betød 4. pladsen sidste år, at sommerferien blev meget kort i år. Vi startede sæson med venskabsturnering med vores venskabsklubben, så vi havde lidt kampe i benene inden starten på TOTO-cuppen. Kosice var ikke noget problem i 2. runde. Også skulle vi møde et hold fra Rusland – troede vi. Men Drogheda Utd lavede en stor overraskelse, og de gav også os store problemer. Det betød vi var klar til 2. kvalrunde i UEFA-cuppen.
Superliga startede utrolig dårligt – vi havde fået styr på forsvar med ny målmand og midterforsvar – men offensiven var skidt kørende 3p i 4 kamp!
Og humøret blev ikke efter kampen hjemme mod MTK Budapest – det lignede exit Europa. Men det blev vendepunktet i superligaen – de næste 3 kampe gav 7 p.
Kampen i Budapest – blev en opvisning af Gravgaard og Andrade – det bringer minder og Brøndby kamp i Karlsruhe for år tilbage. Næste runde i UEFA cuppen modstander Gladbach – selvom vi var blevet seedet – træk vi desværre et af de bedste useedede.

stilling

Superligaen er utrolig tæt – få sejrer også var vi tilbage i toppen – og vi skule gerne at blive der
Logged



Læs min blog Randers FC

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #170: 09 Jul 2007, 10:51 »

Et par gode updates..  spændende læsning, men ærgeligt med sæsonafslutningen.. .
Du må se om du kan vinde mesterskabet i år Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #171: 14 Jul 2007, 13:17 »

andre end mig selv som gerne snart vil ha en update ?? crazy
Logged



Læs min blog Randers FC

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #172: 16 Jul 2007, 10:10 »

Ja kom bare med en update....
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #173: 16 Jul 2007, 10:11 »

andre end mig selv som gerne snart vil ha en update ?? crazy

JAA!!
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #174: 16 Jul 2007, 21:12 »

Beklager meget - men pga der er sket noget alvorligt i den nærmeste familie er updaten udsat på ubestemt tid Græder

Men jeg lover at vende stærkt tilbage med en opdate så hurtigt det er muligt  Peace
Logged



Læs min blog Randers FC

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #175: 16 Jul 2007, 21:51 »

Beklager meget - men pga der er sket noget alvorligt i den nærmeste familie er updaten udsat på ubestemt tid Græder

Men jeg lover at vende stærkt tilbage med en opdate så hurtigt det er muligt  Peace

Det er jeg ked af at høre.
- Familien først, updaten i anden række
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #176: 16 Jul 2007, 21:56 »

Sur røv, altså klart mest for dig ticked off Græder
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #177: 25 Jul 2007, 17:58 »

Efteråret 2011




Begge kampe mod Gladbach virkelig dramaer af høj klasse – i den første kamp kom vi foran 2-0 – men de kom på 2-2 med mål kort før pausen og tidligt i anden halvleg. Men en blanding af en mærkelig Gladbach udskiftning og go dødbold gav os 3 mål.
Returkampen blev et endnu større drama – vi kom under hårdt pres fra start, og ved halvleg stod der 0-3, og vores stærke målmand Volkan blev skadet ved 2-0 målet – og afløseren så ikke godt ud ved det tredje mål. En peptalk i pausen hjalp – Omar Andrade var på vej alene igennem men blevet fældet i feltet – Straffe – og Dennis Sørensen kom i situation ala Christian Poulsen/Markus Rosenberg – det endte med rødt til Gladbach og scoring på straffe. 15 min før tid fangede tyskerne vores forsvar lidt for langt fremme og kontraen gav målet til 4-1 – vi var ude igen. Men vores dødbolde var vigtige – 5 min før tid et frispark ind hovedet på Dennis Sørensen som headede den sikkert i mål 4-2 – Gladbach pressede og pressede – men vores reserve keeper spillede sig op og lavede et par gode redninger. Vi var i gruppespillet.
Modstanderne der blev Dynamo Kiev, HSV, Rennes og M. Tel-Aviv.
Og til min stor overraskelse vandt vi 3 af kampene og spillede kun en uafgjort – det kan en sikker 1. plads i gruppen.
Superligaen har vi ikke fået den bedste start i – men et par gode udesejrer mod Aab og FCM gav varsler om bedre tider. Og med en overbevisende sejr ude over Brøndby – begyndt det at lugte af top 3 – desværre sluttede vi af med at tabe meget ufortjent hjemme til Esbjerg.
Royal League kom i gang – først kamp med reserver og blev ufortjent tabt. Kampen mod Rosenborg var speciel – vi var faktisk bagud 3-1!


Go plads at overvinter på – 5 hold i toppen og en farlig outsider i AGF som er blevet opkøbt af en arabisk rigmand, hvilket har betydet stort ind køb.

Af spillerne har især Mataz Batistic overrasket og taget en fast plads i midterforsvaret – også Martin Spelmann og Benny Nielsen har spillet godt – sidst nævnte er kommet på U/21 landsholdet. Flere spiller fra vores akademi er kommet ind omkring 1. holdet i år – 6 spillere har fået en lovende
debut Grundstammen på er Michael Gravgaard, Kasper Lorentzen, Omar Andrade og Babacan Volkan – Andrade bomber bare løs – og har andel i 75 % af vores når han er med.

Vi går et spændende forår i møde – og i næste opdate:

-   Hvor kommer Randers i UEFA-cuppen
-   Royal League – mere end en træningsturnering
-   Superligaen – indfrier vi målsætningen om en top 3 placering
-   Schweiz – kommer de til EM i Danmark
Logged



Læs min blog Randers FC

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #178: 25 Jul 2007, 17:59 »

I'm back - håber stadig bloggen har mange læser - selvom der har været en lang pause pga dødsfald i den nærmeste familie Græder Peace
Logged



Læs min blog Randers FC

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #179: 25 Jul 2007, 18:10 »

jeg kondolere, og glæder mig til at hører mere om Randers FC Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010