Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
0 Brugere, 468 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
AC Milan <-> Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
Forfatter
Emne: AC Milan <-> Manchester United (Læst 6464 gange)
JosepGuardiola
Gæst
AC Milan <-> Manchester United
«
:
11 Dec 2005, 00:09 »
Grundet problemer i min anden blog, med SønderjyskE, har jeg været nødsaget til at lukke den. Det er faktisk noget l*** da det gik forrygende i SønderjyskE, og var et af min sjoveste spil jeg endnu har haft i FM 2006. Men jeg har ikke rigtigt kunne finde lysten til at starte et nyt spil med dem. Jeg startede dog et spil med Milan, som jeg vil føre blog over.
Det er utroligt surt,at jeg har været nød til at lukke min anden blog, og starte endnu en blog. Derfor, bliver denne blog også min sidste i lang tid. Jeg beklager selvfølgelig at jeg bare sådan opretter en ny blog hele tiden. Håber I bærer over med mig, og nyder denne blog. Lad os starte
Ansættelsen
15. Juli 2005
Milans bestyrelse havde indkaldt til et ekstra ordinært pressemøde. Ingen havde den ringeste anelse om hvad de ville offentliggøre. Alle folk stod forventningsfulde og så til. Først kom spillerne gående forbi. Maldini gik forrest, så kom Shevchenko, og sådan fortsatte det hele vejen nedad.
De indtog deres plads, og satte sig straks til at hviske. Der var ingen tvivl. Det var ikke blot en sommer køb, der skulle præsenteres.
Så kom bestyrelsen ind. De tog plads ved det store bord. Men hvor var Carlo Ancelotti? Der blev nu helt stille. Silvio Berlusconi begyndte at snakke:
”Efter et godt, og langt samarbejde med Carlo Ancelotti, har vi besluttet at det var slut. Carlo Ancelotti var ikke længere engageret nok i jobbet, og vi mente heller ikke hans præstationer var gode nok. Derfor har vi indkaldt Jer, her i dag. For at fortælle jer, at Carlo Ancelotti ikke længere er at finde i klubben. Angående hans afløser, så går der ikke længe før i kender ham. Mere vil jeg ikke sige, omkring det. Carlo Ancelotti nåede at stå i spidsen for klubben i 1111 dage, og vi takker for alt det arbejde han har lagt i klubben, men det gik bare ikke mere. Der er sådan set ikke mere at sige til den sag, udover at vi, alle os i Milan, ønsker ham held og lykke for fremtiden.”
Man kunne høre en masse klik lyde, som følge af fotografernes ivrige klikken på deres kamera. Blitzen lyste op i hele lokalet, og det var intet under at Berlusconi havde svært ved at holde øjnene åbne. Der var en foruroligende ro i salen. Hvad skete der? Jeg havde svært ved at følge med, idet jeg stod ude bagved. Jeg viste blot jeg skulle komme ind, når Berlusconi gav tegn til det.
Der kom nu lyd i salen igen. Folk begyndte at snakke sammen. Jeg kunne ikke høre hvad de sagde, men det var også underordnet. Berlusconi bedte om opmærksomhed, og der blev igen stille i salen.
Han begyndte at tale om målene for fremtiden:
”Dette pressemøde, var ikke blot til at fortælle jer om trænerfyringen, men også om forventningerne til den nye sæson. Som altid går vi efter mesterskabet, og Champions League. At vinde begge turneringer er svært, men vi har stor tiltro til spillerne, samt den nye manager. Hvis det kun skulle lykkedes at få den ene titel hjem, har sæsonen været tilfredsstillende. Får vi ingen titler hjem, har det været en katastrofe sæson.”
Berlusconi holdt nu en lille pause, mens han trak vejret, og tænkte over hvad han nu skulle sige.
Nu gik det for alvor op for mig, hvilket pres der var på mig. Han forventede virkelig at jeg vandt en stor titel i første sæson. Presset var stort, måske en anelse for stort? Berlusconi fortsatte:
”Vi har det bedste hold, den bedste trænerstab, samt en af de bedste stadions. Nu er det op til manageren. Faciliteterne er der, men er hans evner der? Det kan kun tiden vise. Nu kender I til vores forventninger, og sådan, så skal vi ikke bare præsentere den nye manager?”
Jeg vidste det var nu jeg skulle komme ind. Det var som at tiden gik i stå, da jeg kom ind i salen. Blitzen blændede mig, og jeg havde meget svært ved at se. Støjen var kolossal. Man kunne nærmest høre folk hviske, ”Hvem er han?”. Jeg tog plads ved siden af Berlusconi. Det havde jeg nøje fået at vide jeg skulle gøre. Men hvad så? Skulle jeg sige noget?
Men Berlusconi reddede mig. Han bad om ro, og folk dæmpede sig. Det var som om tiden var gået i stå. Alle folk havde rettet sit blik i mod Berlusconi og jeg. Det gik langsommere, og langsommere. Til sidst gik det hele næsten i slow motion, hvor jeg kun kunne høre mig selv trække vejret. Der var nu komplet ro i salen, og Berlusconi begyndte at tale:
Berlusconi har store forventninger til mig.
”Dette er, som I nok har gættet, vores nye træner. Hans navn er Gianluigi di Vintio. Han er 29 år, og nu vil I sikkert tænke, at han er for ung, og så videre. Han er muligvis ung, men man kan aldrig være for ung. Vi har fulgt ham nøje igennem diverse trænerkurser, og i hans tidligere klub. Han overtog, mildt sagt, et meget ringe hold. De rykkede op, takket være di Vintio. Det var ikke blot det at han rykkede op, der betød noget. Men måden han gjorde det på. Med ringe faciliteter, og spillere der var langt under de andre holds niveauer gik de ubesejret igennem ligaen. Dette gjorde udslaget, og i de sidste 5 uger, har vi haft kontakt med hinanden. Her for to uger siden indledte vi kontrakt forhandlingerne, og nu er vi så her. Så hurtigt kan det gå, i nutidens fodbold. Dette var en kort præsentation om Gianluigi di Vintio. I må meget gerne stille ham spørgsmål.”
Jeg var slet ikke forberedt på dette. Hvad skulle jeg sige når de spurgte mig? Jeg vidste det ikke. Jeg var virkelig nervøs. Hvad nu hvis jeg sagde noget der ikke faldt i Silvios smag? Der var så mange tanker der strømmede igennem mit hoved.
Der var åbenbart mange der var interesseret i at stille spørgsmål. I hvert fald var der mange der bad om ordet. Der var hovedsaligt én journalist der var meget interesseret. Hans navn fik jeg aldrig fat i. Spørgsmålene lød således.
”Vi kender ikke rigtigt noget til dig, eller hvad du står for. Udover det Berlusconi lige har sagt, vil De så ikke lige forklare os, hvad De kan tilføje Milan, og hvilken spillestil du foretrækker?”
”Jeg ved som sådan ikke hvad jeg kan tilføje Milan. Jeg havde tænkt mig at udnytte alle deres offensive spillere, og lave en offensiv taktik. Om det kommer til at gå godt eller skidt, skal jeg ikke spille klog på lige nu. Jeg vil udnytte at vi har verdens bedste spillere, og få dem til at spille sammen, som om de var verdens bedste spillere. En ting er at have de bedste. En anden ting er at få dem til at spille som de bedste. Det bliver utroligt svært, men jeg tror jeg er den rette mand til dette job.”
”Har De nogen planer om spillerkøb?”
”Fodbold uden indkøb passer bare ikke sammen. Uanset hvor få penge man har, køber man stort set altid spillere. Så jeg kan ikke udelukke det, og I ser med stor sandsynlighed nye spillere til klubben, inden sæsonen starter.”
”Lad os sige at De har besluttet dem for at købe spillere. Kunne vi så høre hvilke positioner du vil hente spillere til?”
”Maldini er ved at være oppe i årene. Så en ung spiller, som kan gå ind i truppen om nogle år, står meget muligt højt på listen. Men mest af alt havde jeg blot tænkt mig at få mere dybde i holdet. Vi har skam mange spillere, det er slet ikke det. Men det er langt fra dem alle der har kvalitet til Serie A fodbold. Derfor nogle udskiftningsspiller
e med kvalitet. Det er nok det jeg ville kigge efter, hvis jeg skal på indkøb.”
”Det lyder som om at De allerede har meget styr over klubben. Lige et sidste spørgsmål, fra min side. Hvor lang tid bliver De i klubben?”
”Til den dag jeg bliver smidt ud.”
Der var ikke flere spørgsmål til mig, og derfor afsluttede Berlusconi pressemødet:
”Hermed siger vi tak for i dag. Tak fordi i gad at møde op til dagens pressemøde.”
Pressefolkene gik støjende ud af salen. Berlusconi sagde at jeg klarede det godt, hvorefter han gav mig tilladelse til at gå hjem. Det benyttede jeg mig af. Da jeg kom hjem, til mit nye hus, her i Milano, tændte jeg for fjernsynet. Overalt var nyheden om min ansættelse i klubben, i fokus, og jeg så billederne af mig, hvor jeg svarede på journalisternes spørgsmål. Jeg slukkede nu for fjernsynet, og besluttede mig for at gå til køjs efter en lang dag. I morgen skulle jeg jo ud og mødes med spillerne, for første gang.
Dette var min første begivenhedsrige dag i Milano.
«
Seneste Redigering: 23 Dec 2005, 00:46 af JosepGuardiola
»
Borelli BB
Landsholdsspiller
Sv: AC Milan
«
Svar #1:
11 Dec 2005, 00:18 »
Spændende intro! Glæder mig til din næste opdatering kommer, for jeg vil helt sikkert følge den nøje!
Held og lykke
N17
Manager
«
Svar #2:
11 Dec 2005, 02:08 »
God optakt til din kommende blog. Fulgte din blog om SønderjydskE, så er lidt ked af, at den er gået ned. Men held og lykke med Milan. Vil kigge ind, når mit Spurs spil tillader det
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #3:
11 Dec 2005, 02:11 »
Citat af: John Spurs 11 Dec 2005, 02:08
God optakt til din kommende blog. Fulgte din blog om SønderjydskE, så er lidt ked af, at den er gået ned. Men held og lykke med Milan. Vil kigge ind, når mit Spurs spil tillader det
Jamen tak
,. Har arbejdet på den i et par dage nu, da jeg ikke helt vidste hvordan den skulle starte, og hvordan den skulle skrives.
Jeg regner med at komme med opdateringer ved 16 tiden, da jeg først skal til et eller andet familie pjat.
NooNoo
Landsholdsspiller
«
Svar #4:
11 Dec 2005, 10:08 »
Ser frem til skidtet du
R O T R
Borelli BB
Landsholdsspiller
«
Svar #5:
11 Dec 2005, 16:04 »
Nu er klokken laaangt over 16, så du skuffer mig virkelig
NooNoo
Landsholdsspiller
«
Svar #6:
11 Dec 2005, 16:08 »
Heh ja det må du nok sige... tsk tsk altså
R O T R
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #7:
11 Dec 2005, 17:16 »
Det trak ud
Opdateringer inden for et kort stykke tid.
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #8:
11 Dec 2005, 18:31 »
Venskabskamp
Ahlen – Milan
16 Juli 2005
Vi er uden tvivl storfavoritter til dagens kamp i mod Ahlen. Det er jeg sådan set ligeglad med. Jeg bruger denne kamp til at teste mine spillere, samt min taktik. Det er i disse kampe jeg skal have sat taktikken på plads, så jeg er 100% klar til den nye sæson.
Ahlen – Milan
1-3 (1-1)
1-0 Radoslaw Kaluzny (2)
1-1 Christian Vieri (12)
1-2 Christian Vieri (82)
1-3 Andriy Shevchenko (86)
Denne kamp kan vi bruge til meget lidt. Vi vandt den, helt som vi skulle, dog uden at spille særligt godt. Udfra dette kan jeg i hvert fald konkludere at der skal ændres lidt i taktikken, før den er helt tip top. Op til den næste kamp, skulle spillet gerne være bedre.
Venskabskamp
Logroñes C.F. – Milan
20 Juli 2005
Endnu en venskabskamp der bare skal vindes. Jeg kan godt afsløre nu at der er utroligt mange venskabskampe inden selve sæsonen starter, men det er fordi jeg ville være sikker på at jeg var 100% klar til den nye sæson. Der er et par få ændringer i truppen, i forhold til sidst.
Logroñes C.F. – Milan
0-2 (0-0)
0-1 Alberto Gilardino (48)
0-2 Andriy Shevchenko (79)
Denne kamp kan ikke bruges til det store. Det er dog dejligt at se at mine angribere kan score, men resten af holdet har godt nok skuffet mig fælt. Vi spiller ikke prangende, og det kan ikke blive ved med at fortsætte sådan. Der er dog lang tid til at sæsonen starter, så jeg er fortrøstningsfuld.
Venskabskamp
KVSK – Milan
25 Juli 2005
Jeg har ufatteligt mange skader op til dagens kamp. Så det er mest reserverne der skal bevise sit værd i dag, hvis de vil gøre sig forhåbninger om at spille fast, i denne sæson. En forventer en let kamp, men vi skal til at spille noget bedre end vi har gjort hidtil.
KVSK – Milan
0-4 (0-3)
0-1 Andriy Shevchenko (14)
0-2 Alberto Gilardino (27)
0-3 Alberto Gilardino (35)
0-4 Alberto Gilardino (61)
Endnu engang viser mine angribere storspil. Hele holdet spillede faktisk godt i dag, og det fortjener de stor ros for. Synes virkelig det var en præstation der ville noget i dag. Der er dog stadig meget der skal forbedres, men der er også lang tid til sæsonen starter.
Venskabskamp
Westerlo – Milan
1 August 2005
Endnu en kamp. Denne gang skal vi møde Westerlo, som en del af vores rundtur. Jeg har valgt at skifte Vieri ud med Gilardino, da det nok er dem der skal kæmpe om den sidste angrebsplads. Det ser bedst ud for Gilardino indtil videre.
Westerlo – Milan
1-2 (1-0)
1-0 Jordy Francx (27)
1-1 Andriy Shevchenko (62)
1-2 Andriy Shevchenko (82)
Her kom vi i unødvendige store problemer. Andriy Shevchenko beviser dog at han er klubbens ubetinget bedste angriber. Denne kamp burde vi have vundet let, men alligevel synes jeg det er godt at vi kommer tilbage, efter at have været bagud. Det bør vi kunne bruge.
Venskabskamp
Boavista – Milan
7 August 2005
Så kommer min første rigtige styrketest. Boavista er et stærkt hold, men vi burde vinde kampen. Jeg stiller dog ikke i allerstærkeste opstilling, da jeg vælger at spare Kaka, og Pirlo til min næste venskabskamp imod Juventus.
Boavista – Milan
0-2 (0-0)
0-1 Alberto Gilardino (82)
0-2 Alberto Gilardino (85)
Der reddede Gilardino virkelig holdet, for at få en ordentlig skideballe efter kampen. To sene mål sikrede os sejren over et storspillende Boavista hold. Det er godt at se at forsvaret står godt ned bagved. I næste testkamp venter Juventus, som også bliver den sidste venskabskamp, i denne omgang.
Venskabskamp
Juventus – Milan
18 August 2005
Så kom dagen hvor vi skulle møde Juventus. Da der er landskampe samtidigt er mange af mine spillere ikke til rådighed, og det er derfor sidste chance for reserverne, hvis de vil bevise deres værd. Jeg forventer egentligt ikke en sejr i dag.
Juventus – Milan
0-2 (0-0)
0-1 Andriy Shevchenko (58)
0-2 Andriy Shevchenko (87)
Sådan! Vi udspiller Juventus, på kryds og tværs, og vinder fortjent. Andriy Shevchenko viser virkeligt sine kvaliteter i dag. Hvilken kamp. Lad os nu håbe at vi kan tage dette spil med over i ligaen, når den en gang begynder.
Da vores træningskampe var slut, mødte jeg pressen, og de bad om en udtalelse. Det gik jeg med til, og jeg sagde dette:
”Vores rundtur, rundt i verdenen gik jo fantastisk. Vi slap fra alle kampene uden grimme skader, og jeg fik taktikken på plads. Det var det vigtigste. Jeg synes at Nesta, og Shevchenko gjorde det helt ualmindeligt godt. Shevchenko scorede kasser på stribe, mens Nesta styrede forsvaret perfekt. Kan vi fortsætte dette gode spil, som vi til tider viste, tror jeg på mesterskabet, og muligvis også Champions League. Jeg er godt tilfreds med resultaterne, og jeg vil nu sætte hårdt ind på træningen, for at få spillerne helt klar. Så ser det godt ud!”
Talent til Milan
18 August 2005
Hvad er en klub uden spillerindkøb? Selvfølgelig skal der da også være plads til spillerindkøb i klubben, og da jeg sendte mine talentspejdere ud, fandt de denne dreng, på 14 år:
Helt dårlig er han ikke, og med lidt udvikling kan det lade sig gøre. Vi har jo verdens bedste trænere, samt de bedste faciliteter. Så det hele er faktisk op til ham. Jeg forventer i hvert fald meget af ham.
NooNoo
Landsholdsspiller
«
Svar #9:
11 Dec 2005, 18:40 »
Lækker ud med nogle sejre der.. Altid godt og noget der gavner klubben og spillerne
Keep it up
R O T R
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #10:
12 Dec 2005, 19:13 »
Serie A – 1. Runde
Ascoli (1. Plads) – Milan (12. Plads)
27 August 2005
1
8.00
X
4.00
2
1.33
Vi er storfavoritter til dagens kamp. Det kan vi ikke løbe fra. Jeg satser skam også på en sejr i denne vigtige kamp. Anført af Shevchenko og Gilardino, bør vi vinde denne kamp. Vi er klasser bedre end Ascoli, og denne kamp skal bare vindes. Afsted til slagmarken!
Ascoli – Milan
0-3 (0-3)
0-1 Clarence Seedorf (19)
0-2 Alberto Gilardino (26)
0-3 Alberto Gilardino (39)
Så hev vi en sejr hjem, i sæsonens første kamp. Vi gik lidt ned i anden halveg, og det er ikke helt acceptabelt. Men en 3-0 sejr er godkendt, og nu skal vi så bare bygge videre på det. Specielt Jaap Stam imponerede mig i dag. Hver gang Ascoli var i nærheden af et angreb, satte Stam en stopper for det. Ganske glimrende, og en fornem start på sæsonen.
Lodtrækning til Champions League
29. August 2005
Der var i dag, mandag, lodtrækning til Champions League. Jeg havde håbet på en let pulje, men hvor vi dog skulle møde ét svært hold i form af Anderlecht, så vi kunne måle vores styrke. Sådan kom det ikke til at gå. I stedet blev der trukket storhold op af bowlen.
Vi kom i pulje med følgende:
Chelsea
Milan
Monaco
Steua
En ganske sværd pulje, som vi dog bør gå videre fra. Efter at puljerne var offentliggjort, kom pressen hen til mig, og spurgte mig om min vurdering på puljen. Jeg svarede:
”Vi var lidt uheldige ved lodtrækningen i dag. Vi skal møde Chelsea, et hold som alle frygter, og Monaco, som kan gøre de mest uventede ting og sagtens overraske, og så til sidst kom Steua på af hatten. Ikke et vanvittigt stærkt hold, men de skal i hvert fald ikke undervurderes. Så jeg forventer en meget hård, og lige, pulje.”
Resten af puljerne så sådan ud:
Gruppe A:
Real Madrid
Lyon
Sparta Prag
Gruppe B:
Arsenal
Celtic
Slava Prag
Benfica
Gruppe C:
Betis
Juventus
Olympiakos
Werder Bremen
Gruppe D:
FC Bayern
PSV
Sporting CP
Sheriff
Gruppe E:
Barcelona
Panathinaikos
Anderlecht
Fenerbache
Gruppe F:
Liverpool
Villarreal
Schalke
Dinamo Kiev
Gruppe G:
Manchester United
Porto
Ajax
Lille
Gruppe H:
Milan
Chelsea
Monaco
Steua
Dida langtidsskadet!
29. August 2005
Så skete det værst tænkelige. Dida blev skadet, og jeg ser ikke for godt ud på målmandsposten. Transfervinduet er netop lukket, så jeg kan heller ikke købe en reserve for Dida. Det er meget surt, at denne skade skulle komme nu. Jeg må altså være uden min stjernekeeper i 2 måneder, og det kommer uden tvivl til at koste nogle point. I mellemtiden overtager Zelijko Kalac pladsen. Hans kvaliteter er langt fra så gode som Dida's, men han er mit bedste alternativ.
NooNoo
Landsholdsspiller
«
Svar #11:
12 Dec 2005, 19:19 »
Skidt, skidt, skidt og mere skidt at du mister Dida for en tid
R O T R
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #12:
13 Dec 2005, 19:56 »
Serie A – 2. Runde
Milan (2. Plads) – Siena (11. Plads)
11 September 2005
1
1.50
X
3.60
2
5.50
Så tager vi imod Siena. Som sagt er jeg uden min målmand, Dida, og stiller derfor med Kalac på mål. Selvom han ikke er ligeså god som Dida, bør han ikke lave fatale fejl i dag. Vieri og Gattuso er begge småskadet, så derfor står de også over til denne kamp.
Milan – Siena
3-0 (1-0)
1-0 Andriy Shevchenko (7)
2-0 Cafu (69)
3-0 Alberto Gilardino (77)
Sådan! At vi manglede Dida, Vieri, og Gattuso kunne slet ikke ses. Specielt ikke da de to sidstnævnte normalt ikke figurer i startopstillingen
. Dejligt med en så overbevisende sejr, og blot endnu mere dejligt at vi kan følge Juventus, der ligeledes har vundet deres to første kampe.
Champions League – Gruppespillet
Milan (1. plads) – Chelsea (2. plads)
14 September 2005
1
2.65
X
3.00
2
2.50
Så skal vi til sæsonens første store prøvelse. Kampen i mod Chelsea, bliver uden tvivl en nøglekamp for både os, og dem. Begge hold er i ren verdensklasse, og det burde blive en ufatteligt lige kamp. Lad kampen begynde.
Milan – Chelsea
3-1 (1-1)
1-0 Andriy Shevchenko (34)
1-1 Eidur Gudjohnson (36)
2-1 Manuel Rui Costa (49)
3-1 Andriy Shevchenko (58)
SÅDAN! :En dejlig sejr, i dag. Chelsea spillede godt i første halveg, men de kunne intet i anden halveg. Det var en fortjent sejr til os 83000 tilskuere overværede denne begivenhed. Det er faktisk utroligt svært at få armene ned igen, for det er ikke lige dag man spiller så overbevisende.
Serie A – 3. Runde
Sampdoria (1. Plads) – Milan (3. Plads)
18 September 2005
1
4.50
X
3.25
2
1.66
Så møder vi rækkens nummer 1. De ligger dog á point sammen med 6 andre, heriblandt os. Jeg håber ikke spillerne er meget trætte efter sidste kamp, i mod Chelsea. Med undtagelse af Dida, stiller vi op i stærkeste opstilling, og lad os så få startet den kamp.
Sampdoria – Milan
1-2 (0-2)
0-1 Massimo Ambrosini (3)
0-2 Andrea Pirlo (17)
1-2 Vitaly Kutuzov (46)
Det ser ud til at vi sagtens kan klare os uden Dida. Kalac stod i hvert fald en super kamp, og blev valgt til kampens spiller. Vi spiller forrygende, og det ser jo ganske lovende ud, for fremtiden. Vi vandt, og er nu klar til næste kamp i mod Lazio.
Serie A – 4 Runde
Milan (1. Plads) – Lazio (2. Plads)
21 September 2005
1
Evens
X
3.25
2
3.25
Dagens kamp i mod Lazio, burde blive en lige affære. Godt nok er vi klasser over Lazio, men de har vidst stort spil, i de sidste par runder. Derfor frygter jeg dem. Kan vi dog score et hurtigt mål, tror jeg på at vi kan knække dem.
Milan – Lazio
2-0 (2-0)
Sebastiano Siviglia (13)
1-0 Andriy Shevchenko (28)
2-0 Alberto Gilardino (45)
Endnu en sejr til os. Det røde kort, som de fik efter 13 minutter, knækkede dem fuldstændigt, og vi kontrollerede kampen fuldstændigt. Vi kører bare derudaf, og det ser ikke ud til at vi overhovedet kan standses. Det ser faktisk meget lovende ud.
Serie A – 4 Runde
Trevisio (20. Plads) – Milan (1. Plads)
25 September 2005
1
11.00
X
5.00
2
1.15
Vi er storfavoritter til kampen i mod Trevisio. Inden kampen udtalte jeg, at jeg ville spise min hat hvis vi tabte. Så vi skulle gerne vinde i dag, for jeg tror ærligt talt ikke min hat smager godt. Lad os smutte til Trevisio og tæske de bønder.
Trevisio – Milan
0-1 (0-1)
0-1 Christian Vieri (42)
Antonio Filippini (82)
Uha hvor var det skidt, at vi kun vandt med én. Vi var faktisk møg-ringe. Det eneste vi kan bruge til noget, er at vi nu har 2 point ned til Juventus, på 2. pladsen. Jeg vil ikke sige mere, da jeg er meget skuffet over dagens resultat. Jeg er dog stolt over at vi kun har lukket 1 mål ind, indtil videre.
Champion
Gæst
«
Svar #13:
13 Dec 2005, 20:12 »
Det går ud mærket for dig point mæssigt.
«
Seneste Redigering: 13 Dec 2005, 20:15 af Champion
»
NooNoo
Landsholdsspiller
«
Svar #14:
13 Dec 2005, 21:32 »
Jow deet.. Meen vi forventer mesterskab sådan som du føre dig frem for tiden altså
R O T R
Sider:
[
1
]
2
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »