hehe tak for hjælpen men kan ikke bruge programmet da jeg har en MacBook hehe men kan man overhovedet give trøjer til hold der ikke er med i spillet fra starten med mindre man har lavet en DB for jeg har gjort nøjagtig som der er gjort i de kit pakker man kan hente herinde men det virker ikke rigtig
EDIT: synes det er lidt noget ØV hvis jeg ikke kan bruge de fede trøjer du har lavet
Hej Peast
Du kan godt få trøjerne ind i spillet.
Hvert hold i spillet har et unikt-ID som du kan finde inde under "Indstillinger > Billede og lyd"
Derinde skal du sætte flueben ved "Vis unikke ID'er" og klik så på Bekræft.
Så kan du se dit holds unikke-id, som du skal bruge senere.
Så omdøber du dine billeder af trøjerne til: eastcrowe_home og eastcrowe_away
Billederne må ikke (tror jeg nok) være større end 220x220 pixels
Så skal billederne gemmes i en mappe hvor du i forvejen har nogle trøjer som er lavet til spillet.
F.eks her: C:\Documents and Settings\DIT NAVN\Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2010\graphics\kits\clubs\den\sasliga
I den mappe hvor billederne skal ligge, er der en config fil, som hedder config.xml. Den skal du åbne med programmet Notesblok.
Jeg plejer at kopiere de sidste to linier og derefter indsætte dem igen (lige under de to linier som du kopierede)
Mine linier ser sådan ud:
<record from="auning_away" to="graphics/pictures/team/933860/kits/away"/>
<record from="auning_home" to="graphics/pictures/team/933860/kits/home"/>
Disse to liner gør at jeg kan se mine nye Auning-trøjer i spillet. Tallet 933860 er Aunigs unikke ID, og det tal skal du overskrive i de to linier som du kopierede før.
Husk at gemme config-filen når du er færdig.
Derefter skal du (inde under "Indstillinger > Billede og lyd" fjerne fluebenet ved "Brug skin casche" og sætte flueben ved "Genindlæs altid skin ved bekræft" Dette gør at dine nye trøjer bliver indlæst i spillet. Du kan altid fjerne lave disse to flueben om igen, da loadtiden så igen bliver hurtigere.
Jeg håber at dette gav mening - ellers må du lige fange mig på msn...
Som du kan se på mit SS herunder, er det lykkeds mig at få Auningtrøjerne ind i mit jyllandsserie spil: