|
søgaard
Gæst
|
|
Kunne godt bruge et par Barcelona trøjer uden sponsor men lavet af Nike, mens farverne skal være nogenlunde de samme, design må i selv bestemme, der behøves ikke og være de striber, som der er på de orginale 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
Er der en der kan lave en trøje til fc fyn??? sponsor: unicef mærke: nike logo:  farver:(hjemme) rød og blå, (ude) gul og rød ps hvordan for man trøjerne ind i spillet?? det må være en opgave for dig RCD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
hey, nok en lille opgave hvis en har tiden og lysten
Hold: FC Midtjylland Sponsor: Microsoft Farver: Alle tre (hjemme, ude og tredje) skal være i de farver de har nu Mærke: Jack and Jones
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
hey, nok en lille opgave hvis en har tiden og lysten
Hold: FC Midtjylland Sponsor: Microsoft Farver: Alle tre (hjemme, ude og tredje) skal være i de farver de har nu Mærke: Jack and Jones
Kan du ikke lige skrive de farver de har? 1. Sort/Rød 2. Hvid/Sort 3. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
Kan du ikke lige skrive de farver de har? 1. Sort/Rød 2. Hvid/Sort 3.  okay der fik du mig 3 trøjen er efter designers valg, men gerne noget der ville passe ind hos FCM
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
det må være en opgave for dig RCD
Skal nok vis jeg for tid men har også lovet at lave nogle Getafe trøjer så Måske! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
okay der fik du mig 3 trøjen er efter designers valg, men gerne noget der ville passe ind hos FCM
Jeg skal lige spise - så kigger jeg på det bagefter, hvis ingen har lavet dem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
Jeg skal lige spise - så kigger jeg på det bagefter, hvis ingen har lavet dem  det lyder sku godt, håbede også du ville ta dem, er vild med det du har lavet førhen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lauritse
|
|
trøjer til palermo hjemmebane: lyserød, sorte detaljer. mærke: Gucci. Sponsor: Playstation 3. udebane: sort, med guld detaljer. mærke og sponsor: de samme.. 3. trøje: hvid, med lyserøde detaljer. mærke og sponsor: de samme..
håber der er nogen der gider
please ? :I
|
|
|
|
|
|
GF <3
|
|
|