|
Batigol
|
|
Got it, Hado! Går i gang om lidt!
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Got it, Hado! Går i gang om lidt!
Tusind tak. Venter spændt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Italia10
Gæst
|
|
Hej Freaks ! Jeg er nået til Januar mån. i mit spil , og sæsonen er snart færdig! Jeg har også gang i Bloggen "Juventus - The New Movement" Så den nye sæson i Serie A , vil jeg gerne have nogen nye trøjer. Så hvis nogen er friske på at lave det , ville det gøre mig very happy ;b Og helst sende dem over msn, så de først bliver set på updaten.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 23 Jun 2007, 14:06 af Italia10 »
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Hej. Har et ønske til jer dygtige 'Designer-freaks'.
Hold: Rangers
Sponsor: Bestem selv - Ellers bare deres nuværende.
Mærke: Helst Adidas.
Farver: Hjemme - Mest blå, Ude og Trejde - Bestem selv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Glasgow Rangers: Her er et bud chelsea-4ever. Håber du syntes om dem. I andre må også meget gerne benytte jer af dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Glasgow Rangers: Her er et bud chelsea-4ever. Håber du syntes om dem. I andre må også meget gerne benytte jer af dem. Det gør jeg. Flotte trøjer. Tak. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Hej designere.
Jeg har tænkt mig at starte med Kettering Town her senere i dag. Men først vil jeg gerne have lavet nogle fede kits til hjemme - og udebanetrøjer og også gerne en 3. trøje.
Altså...
Hold: Kettering Town
Mærke: Nike
Sponsor: Coca Cola
Farver: Hjemme: Røde og hvid Ude: Blå og sort 3.: Gul
Håber der er en der vil hooke op med nogle fede ktis. På forhånd tak.
PS. Send gerne lige PM hvis en af jer er gået i gang.
Nogle der vil?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Kettering Town: Her har du dine Kettering Town trøjer Hado. Håber de falder i din smag. I andre må meget gerne benytte jer af dem også.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Kettering Town: Her har du dine Kettering Town trøjer Hado. Håber de falder i din smag. I andre må meget gerne benytte jer af dem også. Uha de er fede. Mange gange tak  Hvordan får jeg dem ind i spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Uha de er fede. Mange gange tak  Hvordan får jeg dem ind i spillet? Jamen tak da. Hvis du har deres nuværene trøjer i forvejen, skal du bare erstatte dem med de nye. Hvis ikke, kan jeg ikke hjælpe dig lige nu. Prøv evt. at spørger en af de andre grafikere i crewet. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCKboy
|
|
Hei  Skal bytte klub i min Skottland game så håper noen vil lage trøjene for meg  Klubb: Wigan Farge: Blå og litt hvit Merke: Samme det Sponsor: Statoil Borte trøjen skal vere Svart og litt hvit og blå 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
@FCKBoy: Jeg har lavet denne hjemmebanetrøje. Er dog selv langtfra tilfreds med resultatet, men ville lige høre med dig. 
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
|
|
|
|
Nachiz
Lilleputspiller
|
|
Mit bud på SønderjyskE's hjemmetrøje næste sæsøn:  P.S. Det er min første trøje nogensinde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|