|
ronen
|
|
Må sq nok trække i land igen  Kan sq ikke tage mig ordenligt sammen til at lave den.. Sorry!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Må sq nok trække i land igen  Kan sq ikke tage mig ordenligt sammen til at lave den.. Sorry!!  Hm.. Øv.! Andre som har lyst.?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prejler
Gæst
|
|
Hm.. Øv.!
Andre som har lyst.?
Jep jeg vil gerne i morgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Jep jeg vil gerne i morgen  Okay. Lyder rigtig godt.!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prejler
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Du må da godt forsøge dig med trøjer til det franske Nationale liga hold Nîmes Olympique. Der er et billede af trøjen på en af de foregående sider. Ved godt Prejler har lovet, at prøve at lave den til mig. Men du må da også meget gerne forsøge.!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prejler
Gæst
|
|
Jeg går igang med at lave den nu chelsea-4ever 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Du må da godt forsøge dig med trøjer til det franske Nationale liga hold Nîmes Olympique. Der er et billede af trøjen på en af de foregående sider. Ved godt Prejler har lovet, at prøve at lave den til mig. Men du må da også meget gerne forsøge.!
jeg har en gang lavet nogle som du kan se her: hjemmebanetrøjen.udebanetrøjen.3.trøjen.Ved godt de ikke minder helt om dem de har nu men du kunne da være du kunne bruge dem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Det er ikke så pænt når logoer, sponsere og andre ting på blusen går ud over syningen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Det er ikke så pænt når logoer, sponsere og andre ting på blusen går ud over syningen...  syningen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Jeg går igang med at lave den nu chelsea-4ever  Okay. Lyder godt.!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
syningen?
Du ved når man syr noget kommer der en linje. Det er ikke så pænt når logoerne går over den så noget af den er væk... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prejler
Gæst
|
|
Okay. Lyder godt.!
Gør det noget vis jeg laver om på tøjmærket ? har godt nok aldrig set det før, så jeg ved ikke om det er med i pakken. men jeg vil se om det er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|