|
Mickelborg
|
|
Hjemme original  Hjemme in-game  Ude original  Ude in-game  Er det sådan du havde tænkt dig det? Hvor kan jeg få det template henne..?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 21 Jul 2007, 00:52 af Dannimh »
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
 Ville bare lige poste denne fede Tottenham trøje Mfjr lavede til mig og bede jeg om at give ham jeres stemme  Reklame stunt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Den er da for stor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
 Ville bare lige poste denne fede Tottenham trøje Mfjr lavede til mig og bede jeg om at give ham jeres stemme  Den er fed  Ej tak skal du have Guso  Edit: Indlæg nummer 900!
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 21 Jul 2007, 10:35 af mfjr »
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Nogen Ønsker..?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zafirsimon
|
|
Hjemme original  Hjemme in-game  Ude original  Ude in-game  Er disse OK? Flot arbejde!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Det er den rigtige sti, men der mangler en config-fil - kig i de andre mapper, hvor trøjerne virker - eller led efter en guide på nettet, jeg har desværre ikke lige tid til at skrive en 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siden 1887
|
|
Hej. Nogen der vil lave et fedt sæt OB-kits? Eneste krav er at hjemme-trøjen skal være blå og hvid ellers er der frit valg af design, sponsorer og mærke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tøndemageren
Lilleputspiller
|
|
Prøver lige igen hehe, er der nogen der kan laves disse trøjer?
Klub: Skagen IK Mærke: Umbro Sponsor: Intersport Farve Hjemme: Blå Farve Ude: Hvid
og
Klub: Frederikshavn fI Mærke: Nike Sponsor: Martin Farve Hjemme: Rød/Sort Farve Ude: Hvid
|
|
|
|
|
|
COME ON Brøndby
|
|
|
|