|
La Camiseta
|
|
thomzen: Først tak for rosen, og held og lykke med trøjerne..
Du kopier dem herfra og lægger dem ind i data-graphics-pictures-kits-clubs og så i det pågældende land og liga holdet ligger i. Her sætter du dem ind, og sørger for at de har samme navn som de trøjer de rligger i spillet i forvejen, og siger sæt ind, og ok til at overskrive.
Ps. pm mig hvis du ik forstår..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
thomzen: Først tak for rosen, og held og lykke med trøjerne..
Du kopier dem herfra og lægger dem ind i data-graphics-pictures-kits-clubs og så i det pågældende land og liga holdet ligger i. Her sætter du dem ind, og sørger for at de har samme navn som de trøjer de rligger i spillet i forvejen, og siger sæt ind, og ok til at overskrive.
Ps. pm mig hvis du ik forstår..
Jeg vil så gerne vide hvordan man sætter trøjer ind, hvis det hold man har fået lavet trøjer til, ikke har deres trøjer i graphics mappen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
den gule fare
Gæst
|
|
Mine trøjer som jeg vil have:
AC Horsens Hummel Flexa Gul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
hej en som kan lave et signatur ligsom brodtgaard hvor der står numme 7 og så hans navn , det jeg vil have er Bim og så nummer 99 og så skla der være et brøndby mærke ude i siden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La Camiseta
|
|
Bimmand: Dette er KITØNSKER, og kun kitønsker.. Du må skrive i signatur tråden makker...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
-Fugge-: Barca trøjer..  home  game size  away game size  third  game size Synes ikke de er så pæne.. De virker meget "tykke" i det, altså som om der har været en på 170 kg. nede i dem... Desuden ser logoet også dumt ud... Dine Newcastle trøjer er tilgengæld super fede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La Camiseta
|
|
Soccerpop: Grunden til at de ser "tykke" ud er det nye template. Det ser ud som om de har øl vom og mande patter he he.. Folk er igang med at fjerne de 2 ting heldigvis.. Newcastle: Tak for rosen.. Og tager også imod kritikken he he... Kan jo altid blive bedre..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCKboy
|
|
Kan noen lave noen brøndby trøjer til meg vis di gidder ?  Merke: Kappa Sponsor: T-mobile Hjemme drakten skal vere gul og litt blå..bortedrakt blå med litt gult og tredje drakt med hvit og litt blå 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Er der nogen, der kan lave en bagside til denne hjemmebanetrøje med nummer 28 og Milicevic som navn???  Gerne med samme tal som på nedenstående trøje og gerne med en rød/blå streg fra enden af nummeret og ned til slutningen af trøjen, ligesom den nye United trøje. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
den gule fare
Gæst
|
|
Mine trøjer som jeg vil have:
AC Horsens Hummel Flexa Gul
Kan en ikke lave sådan en trøje til mig? Flexa skal være i en blå firkant og bogstaverne med røde
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Jul 2007, 16:37 af den gule fare »
|
|
|
|
|
|
|
FCKboy
|
|
Kan noen lave noen brøndby trøjer til meg vis di gidder ?  Merke: Kappa Sponsor: T-mobile Hjemme drakten skal vere gul og litt blå..bortedrakt blå med litt gult og tredje drakt med hvit og litt blå  Noen som kan ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Er det noen ?  Ja, er alle designerfreaks taget på ferie???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCKboy