home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 679 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Newcastle 1-0 Arsenal
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Newcastle 1-0 Arsenal  (Læst 1488 gange)
SaneSoul
Landsholdsspiller

Newcastle 1-0 Arsenal
« : 10 Dec 2005, 20:37 »

HOWAY THE LADS!!!

Dette fortjener en tråd! Vi vinder på trods af en uduelig manager (som sætter Ameobi på venstrekanten selvom Luque er klar og sidder på bænken Shockeret ), og på trods af at vores skadesliste inkluderer Taylor, N'Zogbia, Dyer, Moore, Carr og Emre. Og på trods af at Babayaro er suspenderet. Fantom! Thumbs Up

Og som kommentatoren på BBC Radio Newcastle sagde: Newcastle lead 1-0 and boy do they deserve it!!

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

NooNoo
Landsholdsspiller

Sv: Newcastle 1-0 Arsenal
« Svar #1: 10 Dec 2005, 20:42 »

YEPPER... 600 kr ned i farmands lomme

R O T R

absalonsen
Gæst

« Svar #2: 10 Dec 2005, 20:43 »

Ja, godt de vandt. Så fik jeg den rigtig på min kupon!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 10 Dec 2005, 23:30 »

Jeg ville ikke have oprettet tråden, selvom jeg overvejede det, da det bare ville blive en masse brok, og folk har tendens til at sige "TUUUD" hver gang man brokker sig... Så i stedet vil jeg bare paste et citat fra #arsenal på IRC:

Todays PL Game at 5:15 PM: Newcastle + ref vs  Arsenal 1-0

Det siger vist det meste... Shearer skulle være ude 4 gange, og i stedet ryger Gilberto ud på 2 frispark. Hvis der ikke kommer en klage over denne dommer, ved jeg ikke hvad der skal til for at der er grundlag for det...

Og SaneSoul, hvordan kan du erklære dig enig i et citat fra en Newcastle radio... Se dog kampen før du udtaler dig..
« Seneste Redigering: 10 Dec 2005, 23:32 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #4: 10 Dec 2005, 23:52 »

jeg citerede blot kommentatoren  Rullende Øjne

Ja vi havde vist dommeren med os idag. Lækkert at det sker mod en modstander som Arsenal Opstemt

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 18 Dec 2005, 14:14 »

Jeg fik lige smidt følgende indlæg i hovedet. Det stammer fra en gut ved navn Meyer, bedre kendt som GOONER på bold.dk's debatforum. Det omhandler kampen i sidste weekend, og man kan ikke lade være med at grine når man læser det Smiley

Davs.

Kedelig uge, det sjoveste må være denne sætning:

"Gilberto Silva was red carded after a second inocuous challenge, yet Alan Shearer shot 19 innocent civilians, raped and pillaged a small village in Darlington, but saw no punishment."

Samt at Dermot Gallagher er blevet degraderet til at dømme på Matt Messias-niveau.

Det mest dramatiske må være at Kolo og Freddie nu er dødsfjender!1

Det mest (u)interessante må være at vi nu er ved at nå ind i semi-sillyseason, hvilket betyder at vi bliver sat i forbindelse med nye spillere dagligt.

Udover at vi køber halvdelen af Holland i form af Kuyt, Maxwell, Trabelsi, Ghaly, Pienaar og Kalou, bliver vi nu også sat "seriøs" forbindelse med Anton Ferdinand, Theo Walcott, Jussi JaaskagidaiLenin (som vi kan få gratis!) og Hull Citys målmand Boaz Myhill.. ja ham.

På vej er også Stefan Kiessling og en hulens masse unge negere fra Frankrig.

Alt i alt super.

Selvom det da kan ærge at vi ikke primært bliver sat i forbindelse med spillere vi har akut brug for.

Hvorfor bliver vi ikke sat i forbindelse med en masse seje centralemidter? Eller en fit venstreback?

Vokser Dermot Gallaghers hår indad?

Hvorfor har vi ikke allesammen meldt os ind i Chelskimedløberklub ben?

Hvornår bliver Ajax nødt til at sætte ynglingespillere på holdet?

Og hvilken af vores spillere ligner et egetræ mest?

Læs mere en eller anden dag.

Humor i høj klasse Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager

« Svar #6: 18 Dec 2005, 15:07 »

Jeg ville ikke have oprettet tråden, selvom jeg overvejede det, da det bare ville blive en masse brok, og folk har tendens til at sige "TUUUD" hver gang man brokker sig...

TUUUD...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010