home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1245 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Windows Vista
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Windows Vista  (Læst 19147 gange)
mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: Windows Vista
« Svar #30: 28 Feb 2007, 16:30 »

Okay bare i orden.

Har ikke rigtig nogle andre forslag udover det du selv siger, men kan desværre heller ikke huske hvordan man gør, selvom jeg for ikke særlig lang tid siden kom til at gøre det på min halvbrors computer uden at vide det crazy

Umiddelbart ville jeg mene at en partition af et drev, ikke bare lige er noget man gør!  Hævet Øjenbryn

Der skal jo også installeres det andet windows på den partition.

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

handianden
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 28 Feb 2007, 16:32 »

Jeg skulle geninstallere windows for ham men kom til at vælge den forkerte partition, så vidt jeg husker det.

Men jeg mener bare at man skal når man starter op fra windows cd'en vælge installere windows og så vælge hvilken partition det er på, men jeg er ikke helt sikker.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #32: 01 Mar 2007, 12:21 »

Vista er toppen af design, utrolig smukt styre system!
Men hold op hvor er jeg træt af de utallige advarsler "Pas på, du har nu åbnet internettet, vil du forsætte? Der kan jo ske en masse! Shockeret" - overdrivelse fremmer forståelse, men hold op jeg synes der er mange af dem, og jeg er bare træt af det. Desuden synes jeg det er frygtelig langsomt. Min mor har det på sin nye bærbar, som er en 3500+, det burde ikke give problemer. Men det er utrolig langsomt til at starte op, lukke, og køre mere end et program ad gangen! XP for the win, Vista bliver nok aldrig min kop the.

-KNM-
Manager

« Svar #33: 01 Mar 2007, 12:25 »

Jeg så en test, der sagde at Vista var MEGET langsommere end XP. Men det bliver nok ændret i updates.

Bare ærgeligt for dem, der har købt det

handianden
Reserveholdsspiller

« Svar #34: 01 Mar 2007, 13:27 »

Men hold op hvor er jeg træt af de utallige advarsler "Pas på, du har nu åbnet internettet, vil du forsætte? Der kan jo ske en masse! Shockeret" - overdrivelse fremmer forståelse, men hold op jeg synes der er mange af dem, og jeg er bare træt af det.

Det er jo et amerikansk produkt og hvis de ikke laver de advarsler bliver de jo bare sagsøgt  crazy Wink

Cawersk
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 01 Mar 2007, 13:57 »

Hmm, jeg glæder mig bare til jeg får råd til en Apple med Mac styresystemet Smiley

Waaah

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 01 Mar 2007, 15:44 »

Det er jo et amerikansk produkt og hvis de ikke laver de advarsler bliver de jo bare sagsøgt  crazy Wink

Ja det er fuldstændig vanvittige derovre..

Jeg hørte engang om en kvinde der havde købt en autocamper med autopilot.. Hun kørte så bare derud af og satte så autostyring på og så gik hun ellers bare om bagi og lavede alt muligt andet indtil der komet sving, så kørte hun galt, og firmaet der solgte autocamperen fik en stor gæld fordi det ikke stod i "brugsanvisningen" af man ikke måtte gå om bagi mens der var sat autopilot på ..  Ubeslutsom

Bridgefarm
Lilleputspiller
*

« Svar #37: 01 Mar 2007, 20:31 »

Jeg har selv Vista'en ( Vista Ultimate ) Og den er bestemt ikke langsommere end min XP pro. det eneste sted hvis jeg skal finde niget er at den er ca. 15 sek længere tid om at starte op.. Mennår det så er startet op ja, så spiller det jo Maxxxx. :-D

Så jeg kan nu godt anbefale det.. Men igen.. Ultimaten kører bedst ved Min 1gb ram. Men det har alle vel nu om dage ;-)

tturbo1
Manager

« Svar #38: 01 Mar 2007, 20:51 »

Jeg har selv Vista'en ( Vista Ultimate ) Og den er bestemt ikke langsommere end min XP pro. det eneste sted hvis jeg skal finde niget er at den er ca. 15 sek længere tid om at starte op.. Mennår det så er startet op ja, så spiller det jo Maxxxx. :-D

Så jeg kan nu godt anbefale det.. Men igen.. Ultimaten kører bedst ved Min 1gb ram. Men det har alle vel nu om dage ;-)

Har nu heller ikke mærket nogen forskel på hastigheden fra skiftet til Vista. Jeg har bare Home Premium versionen. Men har så også 2GB ram.
Men vil give Wirenfeldt ret. Det er til at blive idiot af alle de sikkerhedsforanstal tninger. Vil man ændre noget spørger den tit 2 gange om man nu er sikker på, at man vil udføre den handling.
Og så har jeg svært ved at fatte hvad Virtualstore gør godt for. Nogen gange når man pakker noget ud ender det der.

Gosser
Manager

« Svar #39: 16 Mar 2007, 20:07 »

Hvilken version, svarer til Professional versionen af XP?

Gosser
Manager

« Svar #40: 16 Mar 2007, 20:26 »

Er det den der hedder Ultimate?

Gosser
Manager

« Svar #41: 17 Mar 2007, 10:16 »

Anyone? Rullende Øjne

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 17 Mar 2007, 11:04 »

Det gør business faktisk. Ultimate er ny slags udgave som lægger home prem og business sammen plus nogle flere features

Drillo
Gæst

« Svar #43: 17 Mar 2007, 11:19 »

Har lige købt ny bærbar for et par dage siden med Vista Home Premium og syntes det er rigtig fedt og lækkert at se på.

Mit spørgsmål er så. Hvor kan man finde fx. Disk cleaner og Disk frekmation (stave)...Jeg har kigget og kigget men kan ikke finde det.
Det ville være dejligt hvis der var en der ude der havde et svar.  Smiley

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 17 Mar 2007, 11:21 »

Der er et disk fregmentations værktøj inde i tilbehør -> system værktøj, ligesom ved xp Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010