home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal - Manchester United
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal - Manchester United  (Læst 7809 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal - Manchester United
« Svar #30: 21 Jan 2007, 20:41 »

Det var da noget sjovt, at det lige var Eboué, som burde have udvist tidligt i kampen, som lagde op til begge Arsenals mål. Syv sekunder før deres første mål var i øvrigt frispark til Scholes.

Lige så sjovt som det var at det lige var Rooney som burde have været udvist tidligt i kampen, som scorede Man Utds mål?  Cool

Det var i øvrigt Rosicky som lagde op til Van Persie's mål Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager

« Svar #31: 21 Jan 2007, 21:01 »

Lige så sjovt som det var at det lige var Rooney som burde have været udvist tidligt i kampen, som scorede Man Utds mål?  Cool

For hvad!?  Shockeret

manuforever
Lilleputspiller
*

« Svar #32: 21 Jan 2007, 21:02 »

Skulle Rooney ha været sendt ud? hmm så du den samme kamp som os andre?? Klart den bøsse eboue der langede ud efter rooney.. men fuck det, vær glade for jeres sejr og så ta et kig på tabellen og se hvem der ligger øverst:D

Og Hawkinz, den der banner du har med Fabregas, jeg er enig i at han er en klasse fodboldspiller, men du har åbenbart en iq på 20 siden du tror han er bedre end selveste Keane? Sammenlign deres karriere og overvej hvad du har gang i:')

United-styrer
Gæst

« Svar #33: 21 Jan 2007, 21:15 »

Skulle Rooney ha været sendt ud? hmm så du den samme kamp som os andre?? Klart den bøsse eboue der langede ud efter rooney.. men fuck det, vær glade for jeres sejr og så ta et kig på tabellen og se hvem der ligger øverst:D

Og Hawkinz, den der banner du har med Fabregas, jeg er enig i at han er en klasse fodboldspiller, men du har åbenbart en iq på 20 siden du tror han er bedre end selveste Keane? Sammenlign deres karriere og overvej hvad du har gang i:')

Så finder vi lige kammertonen frem og undlader at blive personlig over for spillere og brugere ;-)

Jeg må desværre nok erkende, at jeg synes, Arsenals sejr var fortjent. Det ændrer dog ikke på, at det er så pissebittert at tabe en kamp, hvor vi ti minutter før tid var foran. Det bliver ikke værre.

Men allright, Arsenal griner i dag, men gennem hele sæsonen har vi haft mest at more os over, og det kan ikke blive ved med at gå godt. Faktum er, at vi fortsat er favoritter til at snuppe titlen.. noget Arsenal ikke just kan skilte med.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #34: 21 Jan 2007, 21:19 »

For hvad!?  Shockeret

Fordi at han gav Eboue en albue i hovedet i samme situation som den du snakker om?

Jeg er glad for at de fleste andre United debattører på denne side, har mere modenhed i deres indlæg, end du har i dit.

Men allright, Arsenal griner i dag, men gennem hele sæsonen har vi haft mest at more os over, og det kan ikke blive ved med at gå godt. Faktum er, at vi fortsat er favoritter til at snuppe titlen.. noget Arsenal ikke just kan skilte med.

Helt sikkert, vi har ikke haft den bedste sæson, og især starten var et mareridt, med rigtig mange dumme pointtab. Titlen ligger helt klart til Uniteds højre fod, men med en 4. plads i baggagen fra sidste sæson, ligger vi faktisk lunt i svinget, og er kun 1 point efter 3. pladsen og 6 point efter 2. pladsen. Helt klart realistiske mål.
« Seneste Redigering: 21 Jan 2007, 21:21 af Hawk1nZ » Logged

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager

« Svar #35: 21 Jan 2007, 21:25 »

Fordi at han gav Eboue en albue i hovedet i samme situation som den du snakker om?

Det kan være, jeg så forkert, men på gengivelsen af situationen, var det Eboué, der gav Rooney albuen i ansigtet. Jeg så ikke den omvendte situation.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #36: 21 Jan 2007, 21:27 »

Det kan være, jeg så forkert, men på gengivelsen af situationen, var det Eboué, der gav Rooney albuen i ansigtet. Jeg så ikke den omvendte situation.

Ja, det er korrekt, Eboue gav helt klart Rooney en albue, hvorefter Rooney slog igen. Hvorfor tror du ikke at Eboue blev liggende og holdte sig til øret? Fair nok at du ikke så det, men hvis Eboue skulle være vist ud for at slå Rooney, skulle Rooney også have været vist ud for at have gjort det samme Smiley

SirToby
Manager

« Svar #37: 21 Jan 2007, 21:34 »

Ja, det er korrekt, Eboue gav helt klart Rooney en albue, hvorefter Rooney slog igen. Hvorfor tror du ikke at Eboue blev liggende og holdte sig til øret? Fair nok at du ikke så det, men hvis Eboue skulle være vist ud for at slå Rooney, skulle Rooney også have været vist ud for at have gjort det samme Smiley

Ja, det kan være, men jeg er ikke glad for, at Eboué, som jeg desværre ikke har respekt for mere, startede. En situation var nemlig, da Ronaldo røg i gulvet efter en tackling fra Eboué. Efter få sekunder rejser han sig og sprinter efter bolden, han når den ikke og sparker den muligvis væk, hvorefter Eboué laver "diveren" til ham.

manuforever
Lilleputspiller
*

« Svar #38: 21 Jan 2007, 21:45 »

Blev måske revet lidt med af min skuffelse over resultatet, det må i undskylde:')
Men mener stadig, at Eboue selv var skyld i det Rooney gjorde, og skal være den første til at indrømme, at jeg nok vil ha gjort det samme som Rooney hvis jeg var i samme situation.

Og Keane var en genial fodboldspiller, langt bedre en Fabregas, selvom jeg egentlig ikke mener, at man kan sammenligne dem:').

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #39: 21 Jan 2007, 21:56 »

Ja, det kan være, men jeg er ikke glad for, at Eboué, som jeg desværre ikke har respekt for mere, startede. En situation var nemlig, da Ronaldo røg i gulvet efter en tackling fra Eboué. Efter få sekunder rejser han sig og sprinter efter bolden, han når den ikke og sparker den muligvis væk, hvorefter Eboué laver "diveren" til ham.

Det var evt. fordi at Eboue ikke rørte ham, og han divede? Hvorfor tror du ikke at Ronaldo var så hurtigt oppe igen? Det var for at slippe for gult for diving, som han ellers ville have fået. At han så var dum nok til at sparke bolden væk derefter, er jo ret surt for ham.

Men mener stadig, at Eboue selv var skyld i det Rooney gjorde, og skal være den første til at indrømme, at jeg nok vil ha gjort det samme som Rooney hvis jeg var i samme situation.

Ja, selvfølgelig var Eboue selv skyld i det, eftersom Eboue slog først. Det ændrer dog ikke på at Rooney slog igen, og begge forseelser var til rødt. Jeg mener faktisk at det var fint at dommeren lod det passere, i stedet for at udvise to spillere så tidligt, det ville have ødelagt meget af kampen.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 21 Jan 2007, 22:08 »

Van Persie brækkede iøvrigt en knogle i foden da han scorede.  Shockeret

God kamp iøvrigt. Men underordnet resultat eftersom Chelsea tager pokalen alligevel...  Grin

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

absalonsen
Gæst

« Svar #41: 21 Jan 2007, 22:10 »

Van Persie brækkede iøvrigt en knogle i foden da han scorede.  Shockeret

God kamp iøvrigt. Men underordnet resultat eftersom Chelsea tager pokalen alligevel...  Grin

Nu må jeg le.  funny
Chelsea snupper et år uden titler!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 21 Jan 2007, 22:12 »

Nu må jeg le.  funny
Chelsea snupper et år uden titler!

Eller et år med fire! Wink

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #43: 21 Jan 2007, 22:19 »

Jeg holder nu også på Chelsea som mestre.!

Brøndby IF & Chelsea FC

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 21 Jan 2007, 22:24 »

Jeg holder nu også på Chelsea som mestre.!

Go stil!  Thumbs Up

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010