home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Det skandale ramte Frankrig...
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Det skandale ramte Frankrig...  (Læst 14109 gange)
7kfum
Gæst

Sv: Det skandale ramte Frankrig...
« Svar #15: 21 Jan 2007, 09:21 »

Det ser godt ud!

Don Abramovich
Manager

« Svar #16: 21 Jan 2007, 10:19 »

Der kommer nok en update i dag Smiley Men skal ud at besøge nogen her kl. 11 så nok først i eftermiddag !

Don Abramovich
Manager

« Svar #17: 21 Jan 2007, 10:32 »

Afstemming tilføjet Smiley

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 21 Jan 2007, 12:15 »

det er en kanon blog det her. Spændene at se hvor du ender, og hvordan det kommer til at gå .

Don Abramovich
Manager

« Svar #19: 21 Jan 2007, 15:20 »

Lyon opkøbt.

Mandag d. 7 Juli.

Lyon opkøbt af Coca Cola.

’’Første… Anden… Tredje… klask solgt til manden med Coca Cola kasketten.’’ Det var ordene, og så var Lyon opkøbt af det amerikanske sodavands firma…
Så nu er Lyon i amerikanske hænder men det forventes ikke at det bliver folk fra Coca Cola, der overtager den direkte styring i klubben. Her har man nemlig ansat tre personer oplyser Coca Cola.
Men hvad nu ? Lyon er i amerikanske hænder spillerne flygter fra stedet og holdet står uden træner, og hvem vil røre en skandale ramt klub med en ildtang ? Platini har som ventet også en kommentar til denne begivenhed: ’’Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om det her. En fransk klub bliver overtaget af et amerikansk sodavands firma som feder og ikke er sundt for klubben, jeg syntes bare ikke at det passer til sporten. Det ville lidt være det samme som hvis nu McDonald’s købte en køkkenhave, ikke ? Men omvendt er Coca Cola jo meget rig og vil sikkert kaste en del penge i klubben.’’   

I Marseille er endnu to spillere smuttet i det store ’’udsalg’’ denne gang er det to af klubbens store profiler nemlig; Lorik Cana der er taget til Portugal og Porto, mens at Franck Ribery er smuttet til Arsenal der længe har villet købe ham.
''Scarface'' til Arsenal

Mikkellas
Gæst

« Svar #20: 21 Jan 2007, 15:30 »

Det ser rigtig godt ud. Hvornår får vi at vide hvem du er? Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #21: 21 Jan 2007, 15:31 »

Det ser rigtig godt ud. Hvornår får vi at vide hvem du er? Smiley
i næste update Smiley Men tak! Smiley
« Seneste Redigering: 16 Feb 2007, 14:32 af Don Abramovich » Logged

Mikkellas
Gæst

« Svar #22: 21 Jan 2007, 15:50 »

Hvornår kommer den næste update? Peace Glæder mig til at høre mere om den franske skandale Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #23: 21 Jan 2007, 15:53 »

Hvornår kommer den næste update? Peace Glæder mig til at høre mere om den franske skandale Smiley
en time til halvanden Tunge

Mikkellas
Gæst

« Svar #24: 21 Jan 2007, 15:55 »

en time til halvanden Tunge
Vil du have mig til at vente så længe?  Hævet Øjenbryn

Don Abramovich
Manager

« Svar #25: 21 Jan 2007, 16:20 »

Vil du have mig til at vente så længe?  Hævet Øjenbryn
Ja da Peace

Don Abramovich
Manager

« Svar #26: 21 Jan 2007, 21:07 »

Lyon med nye mænd i toppen…

Onsdag d. 8 Juli.

Ny træner og bestyrelse i Lyon..

I dag blev der ved et presse møde sagt hvem der skal lede Lyon i fremtiden: Præsident: Lennart Johanson – Den nu tidligere UEFA Præsident valgte at stoppe grundet manglende opbakning i bl.a. Danmark.
Lennart Johannson
Sports Direktør: Zinedine Zidane – Den tidligere franske landsholdspiller stoppede et år før, de fleste havde regnet med, og blev der efter ansat hol Lyon. Direktør: Christoph Duggary – endnu en tidligere fransk landsholdspiller tiltræder i Lyon. Med dette viser Coca Cola det som de fleste havde regnet med, nemlig at satse på rutinerede folk inden for fodbold. Men nu det som de fleste havde ventet på; Den nye træner skulle præsenteres alle havde regnet med endnu en rutineret spiller, men nej, det blev det ikke, det blev nemlig den danske manager: Mikkel Eklund! Alle de frem mødte pressefolk fik sig et ordenligt chok inden de gik amok med kameraerne, denne historie måtte ikke gå i vasken!
Den nye Præsident Lennart Johannson, fik spørgsmålet: ’’Hr. Johannson, hvorfor vælger I at ansætte en ukendt træner?’’ ’’Det kan jeg ikke sige dig, Eklund var ansat uden om os, men jeg har selvfælgelig tiltro til ham ellers ville jeg nok ha’ sagt noget. Eklund og jeg fik en lille snak før pressemødet og han gjorde et godt indtryk. Sagde Johannson til spørgsmålet. Så var det Eklunds tur til at få spørgsmål: ’’Hr. Eklund, hvad er dine forventninger til Lyon og fremtiden?’’ ’’Jeg regner med at vinde Ligue 2 i år. Herefter skal vi nok sigte efter Europæisk deltagelse i anden sæson. Efter det blev de andre stillet de sædvanlige spørgsmål om klubben fred, o.s.v.
Platini havde som sædvanlig også en kommentar: ’’Det ser rigtig godt ud for Lyon! En fremragende bestyrelse de har fået… Johannson, Zidane og Duggary er en fremrangende trio! Men ham der Eklund, hvad kan han ? Han er fra Danmark, som jo er et goddt fodbold land, men hvad så? En klub som Lyon skal ikke ansætte en så urutineret mand til at få dem op i Ligue2. Slet ikke en der er så ukendt!’’ Var Platini’s kommentar til det overaskende valg.

Ris, Ros & hjælp til at gøre bloggen bedre er stadig ikke ulovligt Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #27: 22 Jan 2007, 13:58 »

Er der slet ikke nogen der kan kommentere ? Peace

Og kan, ham/hende som har stemt NEJ! i afstemningen ikke sige hvorfor ? Det ville hjælpe Smiley Ved godt jeg ikke har bedt om det før Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #28: 22 Jan 2007, 14:14 »

Synes du skal droppe kommentarene fra Platini da det virker komisk og urealistisk, men ellers er det en fin blog.

Don Abramovich
Manager

« Svar #29: 22 Jan 2007, 14:19 »

Synes du skal droppe kommentarene fra Platini da det virker komisk og urealistisk, men ellers er det en fin blog.
Komisk og urealistisk fordi han har kommenteret alle gangene ? Ellers er det vel ikke så urealistisk at han kommer med en kommentar Smiley

Har vist bare fået et Platini flip Shockeret

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010