home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndbys spil?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Brøndbys spil?  (Læst 16814 gange)
wirenfeldt
Gæst

Sv: Brøndbys spil?
« Svar #30: 05 Dec 2005, 22:47 »

dan a og rytter: rytter har spillet i FCK ( 1 grund ) han er langsom, dårlig fysisk og lille?? nævn li hans gode sider. og lad vær med sig rutine du kan sq ik leve på rutine. og det med Skoubo og Kim C: jeg forstår ik hvad de har set i Kim C, jeg er stor Brøndby fan men Kim C er da nok den mest stivbenede fodboldspiller og han brænder ALT! skidt spiller!
´Ja se, DIG kan jeg lide Opstemt

blomvikings
Manager

« Svar #31: 05 Dec 2005, 23:34 »

Anton derimod, han er 2 meter høj, eller hvad er lige du prøver at sige? Yderligere fortæl mig lige, hvilke gode sider har Anton som Rytter ikke har, andet en "klubfølelse"?

Andet end klub følelse har dan anton styrke, vilje han gir sig altid 100% han kæmper for det istedet for rytter. han trækker sig og ligner end der aldrig har set en fodbold før hvis der bliver en nærkamp..

PLUS. Dan Anton Johansen har A-L-D-R-I-G spillet i FCK og kommer aldrig til det.! har aldrig forstået hvorfor rytter er blevet prof..!!!

Mgt09
Gæst

« Svar #32: 06 Dec 2005, 00:10 »

Andet end klub følelse har dan anton styrke, vilje han gir sig altid 100% han kæmper for det istedet for rytter. han trækker sig og ligner end der aldrig har set en fodbold før hvis der bliver en nærkamp..

PLUS. Dan Anton Johansen har A-L-D-R-I-G spillet i FCK og kommer aldrig til det.! har aldrig forstået hvorfor rytter er blevet prof..!!!

Du følger godt med - du kender sikkert også numrene på de fleste af sportssiderne på tekst-tv udenad. Jeg kan ikke følge med længere, du er en fodboldnørd - som ved mere om fodbold end Morten Olsen og resten af fodbold Danmark gør. Herligt en 15-årig (?) knægt, kan udtale sig om at Rytter ikke burde være blevet prof.

Du kan roligt føre dig frem med din store viden ved julefrokoster eller på bodegaen.

Fremover kan jeg vel komme til konsultation hos dig, når jeg gerne vil have andre "huller" i min fodboldviden fyldt ud?

HUSK!: Print denne tråd ud og imponér vennerne med din fodboldviden!
« Seneste Redigering: 06 Dec 2005, 00:13 af Mgt09 » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #33: 06 Dec 2005, 12:04 »

Du følger godt med - du kender sikkert også numrene på de fleste af sportssiderne på tekst-tv udenad. Jeg kan ikke følge med længere, du er en fodboldnørd - som ved mere om fodbold end Morten Olsen og resten af fodbold Danmark gør. Herligt en 15-årig (?) knægt, kan udtale sig om at Rytter ikke burde være blevet prof.

Du kan roligt føre dig frem med din store viden ved julefrokoster eller på bodegaen.

Fremover kan jeg vel komme til konsultation hos dig, når jeg gerne vil have andre "huller" i min fodboldviden fyldt ud?

HUSK!: Print denne tråd ud og imponér vennerne med din fodboldviden!

Du er da underlig?

Så prøv du at sig noget godt om rytter!

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #34: 06 Dec 2005, 12:06 »

dan a og rytter: rytter har spillet i FCK ( 1 grund ) han er langsom, dårlig fysisk og lille?? nævn li hans gode sider. og lad vær med sig rutine du kan sq ik leve på rutine. og det med Skoubo og Kim C: jeg forstår ik hvad de har set i Kim C, jeg er stor Brøndby fan men Kim C er da nok den mest stivbenede fodboldspiller og han brænder ALT! skidt spiller!

Du udstiller lidt dig selv nu.

Jeg kan høre på din udtalelser, at du ikke har set BIF de senste 4-5 kampe, og hvis du har, så har du ihvertfald ikke nærstuderede dem.

Rytter har spillet til landsholdsklasse de seneste par gange, mens vi nok må indrømme at Dantons niveau har været uhyre skidt.

Ingen tvivl om at Dan Anton er en sej, rå og til tider pisse dygtig spiller, men Rytter er lige den klasse, eller 2, bedre end ham.

Det er også en holdning jeg deler med Michael Laudrup, eftersom han nu har set Rytter på højreback de seneste par kampe.  Smiley

-KNM-
Manager

« Svar #35: 06 Dec 2005, 12:06 »

Synes helt klart, at de skal starte inde med Rytter, da Dan A nu har spillet skidt de seneste par kampe, og Rytter har gjort det til UG med kryds og slange!

Jeg er enig med dig i at Danton ikke har spillet optimalt de sidste par kampe. Men har har heller ikke spillet på sin favorit position. Jeg mener at han er en bedre spiller end rytter, da han besidder en kampgejst som er uhørt sjælden i prof. fodbold. Man ser ham ikke trække sig fra en nærkamp. Jeg tror at grunden til at Rytter spiller ikke er, at han er en bedre spiller, men at Laudrup gerne vil spille med offensive backs. Dette er ikke Dans kvaliteter. Hans kvaliteter ligger i det defensive, hvor hverken Rytter eller Sennels kan være med.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #36: 06 Dec 2005, 12:09 »

Du er da underlig?

Så prøv du at sig noget godt om rytter!

Så underlig er han da ikke? Grin

Rytter har spillet ganske stabilt i de senste kampe han har været med i. Han er en god spiller, for ellers ville han ikke have spillet i Brøndby. Han var også fast mand i FCK, inden han tog til Wolfsbrug, så nogle kvaliteter må knægten da have.

Episoden her, minder om den med Sennels for nogle år siden. Javist, de har begge lavet fejl. Store fejl. Men de spiller begge to forrygende nu. De skal jo lige omstille sig til at spille så offensivt.

blomvikings
Manager

« Svar #37: 06 Dec 2005, 12:11 »

Så underlig er han da ikke? Grin

Rytter har spillet ganske stabilt i de senste kampe han har været med i. Han er en god spiller, for ellers ville han ikke have spillet i Brøndby. Han var også fast mand i FCK, inden han tog til Wolfsbrug, så nogle kvaliteter må knægten da have.

Episoden her, minder om den med Sennels for nogle år siden. Javist, de har begge lavet fejl. Store fejl. Men de spiller begge to forrygende nu. De skal jo lige omstille sig til at spille så offensivt.
så fortæl mig rytter stærke sider??

blomvikings
Manager

« Svar #38: 06 Dec 2005, 12:12 »

Du udstiller lidt dig selv nu.

Jeg kan høre på din udtalelser, at du ikke har set BIF de senste 4-5 kampe, og hvis du har, så har du ihvertfald ikke nærstuderede dem.

Rytter har spillet til landsholdsklasse de seneste par gange, mens vi nok må indrømme at Dantons niveau har været uhyre skidt.

Ingen tvivl om at Dan Anton er en sej, rå og til tider pisse dygtig spiller, men Rytter er lige den klasse, eller 2, bedre end ham.

Det er også en holdning jeg deler med Michael Laudrup, eftersom han nu har set Rytter på højreback de seneste par kampe.  Smiley

jeg er på stadion hver gang så jo jeg har set alle kampene..! Danton har spillet skidt men rytter har sq ik spillet til landsholdsklasse...!!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #39: 06 Dec 2005, 12:14 »

Hans offensive spil!
Hvis du så også har set hans sidste par kampe, kunne du se at han er ved at nå de andres klasse. Giv mig blot 2-3 eksempler på fejl, han har lavet de sidste par kampe.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #40: 06 Dec 2005, 12:15 »

jeg er på stadion hver gang så jo jeg har set alle kampene..! Danton har spillet skidt men rytter har sq ik spillet til landsholdsklasse...!!

Alligevel har han spillet i store klubber som:

Lyngby
Sevilla
FCK
Wolfsburg
Brøndby.

Samt et par landsholdskampe. Så du ved altså mere end diverse trænere, der har brugt ham?  Shockeret Ubeslutsom

Desuden har han været mere eller mindre fast mand i hver eneste klub Og hans karriere går altså over 13 sæsoner.

blomvikings
Manager

« Svar #41: 06 Dec 2005, 12:17 »

Hans offensive spil!
Hvis du så også har set hans sidste par kampe, kunne du se at han er ved at nå de andres klasse. Giv mig blot 2-3 eksempler på fejl, han har lavet de sidste par kampe.

jeg kan sku da ikke huske tidspunkt i kampen og lille detalje. men jeg syns eller det gør han han trækker sig i nærkampene

blomvikings
Manager

« Svar #42: 06 Dec 2005, 12:18 »

Alligevel har han spillet i store klubber som:

Lyngby
Sevilla
FCK
Wolfsburg
Brøndby.

Samt et par landsholdskampe. Så du ved altså mere end diverse trænere, der har brugt ham?  Shockeret Ubeslutsom

Desuden har han været mere eller mindre fast mand i hver eneste klub Og hans karriere går altså over 13 sæsoner.
hold kæft med alt det der med at jeg ved mere end trænerne.. jeg siger MIN mening!!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #43: 06 Dec 2005, 12:20 »

hold kæft med alt det der med at jeg ved mere end trænerne.. jeg siger MIN mening!!

Ja, men dine argumenter er simpelthen for slappe Smiley

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 06 Dec 2005, 13:02 »

Syndes selv at Rytter er begyndt at gøre det godt men sennels syndes jeg bif skulle sille sig af med hvad syndes i

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010