home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept/Okt)Merseyside skal farves blå - Everton FC
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: (Sept/Okt)Merseyside skal farves blå - Everton FC  (Læst 18267 gange)
ragin6
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Dec/Jan)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #90: 31 Jan 2007, 00:21 »

Som jeg sagde på msn "AV!" til December måned, men en rigtig god Januar måned, bare synd endnu en skade kommer og driller... Også rigtig gode penge tjent på Arteta
Logged


Emillionaire
Gæst
 
Sv: (Preseason)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #91: 31 Jan 2007, 11:53 »

vvvrrrææællllll Guardado er ude resten af sæsonen  Græder

godt comeback mod United  Thumbs Up

uuummm dejligt med 120 Mio.  Opstemt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec/Jan)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #92: 31 Jan 2007, 14:45 »

God blog og godt skrevet, men jeg mangler lidt skærmsprints, når du køber en spiller.

Jeg kunne godt tænke mig at se et SS af José María Callejón fra Real, for at se om han er noget værd  Thumbs Up
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Dec/Jan)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #93: 31 Jan 2007, 17:37 »

Rigtig god bolg. Men jeg savner nu og screenshots. Gerne af ligaen Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec/Jan)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #94: 31 Jan 2007, 20:12 »

God blog og godt skrevet, men jeg mangler lidt skærmsprints, når du køber en spiller.

Jeg kunne godt tænke mig at se et SS af José María Callejón fra Real, for at se om han er noget værd  Thumbs Up

Det er med vilje at jeg ikke smider SS op af spillerne, da det fjerner lidt realisme for læserne hehe! Man ser jo heller ikke SS af Helvegs evner f.eks. efter hans skifte til OB Wink

Men hvis I beder om specifikken SS, så skal de nok komme.

Her et af José María Callejón



Rigtig god bolg. Men jeg savner nu og screenshots. Gerne af ligaen Wink

Her er et SS af ligaen, det må jeg indrømme at jeg bare har glemt i farten Opstemt .. Men ellers kommer der kun SS når der bliver bedt om det, da jeg ikke gider sidde og tage flere tusinde, og samtidig så som jeg skriver til Metsu, så synes jeg der forsvinder noget realisme. Opstemt

« Seneste Redigering: 31 Jan 2007, 20:16 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec/Jan)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #95: 31 Jan 2007, 20:35 »

Fair nok at det er pga. realismen, John Spurs.

Men selvom det går ud over realismen, så ved man jo det er en FM-Blog og jeg synes, man mere blive en del af en blog og få lyst til at følge med, hvis der bliver krydret med lidt SS's hist og her af spillerkøb og salg. På den måde får man som læser også et bedre indblik i holdet og man skaber selv nogle forventninger til dine spillere og hvilke resultater, du kan opnå.

Men det er som sagt bare min mening, jeg skal nok følge med selvom, du ikke smide flere SS's på  Thumbs Up

Forresten ser ham den spanske knægt da meget lovende ud.
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (Dec/Jan)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #96: 31 Jan 2007, 20:39 »

han ser god ud ham Callejon
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Dec/Jan)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #97: 02 Feb 2007, 16:58 »

BRUG Victor Anichebe ..
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Dec/Jan)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #98: 02 Feb 2007, 20:47 »

Kan man snart håbe på en update??
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec/Jan)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #99: 03 Feb 2007, 16:34 »

Februar/Marts - Drømmene smuldrer


14’ 0-1 Ezequiel Lavezzi
41’ 0-2 Patrice Bernier
78’ 0-3 Tim Cahill, str

Wigan Ath vs Everton FC 0 – 3 (0 – 2)
På JJB Stadium var Ezequiel Lavezzi tilbage efter flere dårlige kampe, og deraf ture på bænken. Men i dag udnyttede han sin chance, og bragte os foran med 1-0 efter godt et kvarters spil. Patrice Bernier udbyggede føringen kort før pausen direkte på frispark inden Tim Cahill i anden halvleg lukkede kampen endegyldigt, da han udnyttede et straffe begået mod Andy.





Dansk talent langtidsskadet

Det danske stortalent Morten Foged, der netop har fået debut på det danske U19 landshold i en alder af bare 16 år, blev i dag langstidsskadet pga. en diskusprolaps, der formentlig holder ham ude i de næste to-tre måneder.

Et kæmpe tilbageskridt for Morten Foged, der ellers har vist gode fremskridt siden han kom til Merseyside klubben.





38’ 0-1 Michael Dawson
77’ 1-1 Andrew Johnson[/color]

Everton FC vs Tottenham Hotspur FC 1 – 1 (0 – 1)
På hjemmebanen Goodison Park tog vi imod Barclays Premierships nummer tre Tottenham Hotspur FC, men det startede ikke godt, da Michael Dawson scorede til 1-0 syv minutter før tid, men heldigvis lykkedes det for topscorer Andrew Johnson at udligne med godt et kvarter tilbage.

19’ 0-1 Patrice Bernier
23’ 0-2 Tim Cahill
27’ 0-3 Arek Radomski(Own)

Austria Wien vs Everton FC 0 – 3 (0 – 3) – Uefa Cup 1. runde 1. kamp
I Wien valsede vi rundt med Austria Wien, der på intet tidspunkt kunne stille noget op imod vores drenge i dag. Patrice Bernier scorede til 1-0 efter godt tyve minutter, bare tre minutter senere øgede Tim Cahill, mens et selvmål af Arek Radomski efter 27. minutter gjorde det til slutresultatet 3-0.

12’ 1-0 Tim Cahill
26’ 2-0 James McFadden
45’(+2) Arron Fray(CP)
81’ 2-1 Shefki Kuqi

Everton FC vs Crystal Palace 2 – 1 (2 – 0) – FA Cup 5. runde
Vi fik hjemmebane til femte runde af FA Cuppen, hvor vi skulle have besøg af Andrew Johnsons gamle klub Crystal Palace, og det startede godt, da Tim Cahill efter lidt over ti minutter kunne sende os i front på et langskud. Efter seksogtyve minutter øgede James McFadden. Et rødt kort til Arron Fray i første halvlegs overtid burde lukke kampen, men i stedet lykkedes det for finske Shefki Kuqi at få reduceret til slutresultatet 2-1.

agg. 3-0
2’ 1-0 Andrew Johnson
22’ 2-0 Leon Osman
53’ 3-0 Ezequiel Lavezzi
74’ 4-0 Andrew Johnson
76’ 5-0 Patrice Bernier
87’ 6-0 Andrew Johnson

Everton FC vs Austria Wien 6 – 0 (2 – 0) – Uefa Cup 1. runde 2. kamp
Returkampen i første runde af Uefa Cuppen skulle stå i dag på Goodison Park mod Austria Wien, og denne gang blev de valset helt ud af Goodison Park, og vi kunne gå i omklædningen med en sejr på 6-0, og samlet 9-0. Det betyder at Werder Bremen venter i næste runde. Vi kom foran allerede efter to minutter, da Andrew Johnson scorede til 1-0, og dermed afgjorde vi endeligt dette opgør. Leon Osman udbyggede føringen efter toogtyve minutter. Det blev også stillingen ved pausen inden vi gik helt amok med fire mål i anden halvleg. Lavezzi scorede en enkelt gang til 3-0, Andrew Johnson til 4-0. Bernier scorede endnu engang direkte på frispark til 5-0, mens Andrew Johnson fuldførte sit hattrick med sin scoring til tenniscifre 6-0.

9’ 1-0 Steven Naismith

Fulham FC vs Everton FC 1 – 0 (1 – 0)
Efter en imponerende flot indsats hjemme mod Austria Wien, så kom vi ned på jorden, da Fulham FC på Craven Cottage kunne sende os tilbage til Liverpool med et nederlag på 1-0 efter Steven Naismith udnyttede kampens største chance efter ni minutter.


Marts måned starter
3’ 1-0 Benni McCarthy
35’ Ezequiel Lavezzi(Eve)
47’ 2-0 Nicklas Bendtner
69’ James McFadden(Eve)

Blackburn Rovers vs Everton FC 2 – 0 (1 – 0)
Det hele gik galt i dagens kamp på Ewood Park, hvor vi blev sendt tilbage til Liverpool med et nederlag på 2-0, men samtidig med to røde kort, og en skade til topscorer Andrew Johnson.


4’ 0-1 Ezequiel Lavezzi
25’ 1-1 Miroslav Klose
45’(+2) 2-1 Miroslav Klose
70’ 2-2 Ezequiel Lavezzi
89’ 3-2 Mohamed Zidan

Werder Bremen vs Everton FC 3 – 2 (2 – 1) – Uefa Cup, 2. knockoutrunde, 1. kamp
Efter en rigtig god indsats på Weserstadion måtte vi desværre tage tilbage til England med et nederlag på 3-2 på en Mohamed Zidan scoring i det 89. minut. Drengene kan virkelig være stolte, og det startede rigtig godt, da Ezequiel Lavezzi allerede efter fire minutter sendte os i front, men på to mål af den tyske landsholdsangriber, så var Werder Bremen i front med 2-1 ved halvleg. I anden halvleg fik Ezequiel Lavezzi scoret til 2-2, men som skrevet tidligere, så scorede Mohamed Zidan kampens sidste mål efter 89. minutters spil. Dermed vandt Werder Bremen den første kamp med 3-2.

36’ 1-0 Lee Bowyer

West Ham Utd vs Everton FC 1 – 0 (1 – 0) – FA Cup 6. runde
Sjette runde blev stoppestedet for vores FA Cup eventyr i denne sæson, da West Ham på Upton Park sendte os hjem med et nederlag på 1-0 efter scoring af midtbanespiller Lee Bowyer. Vi er inde i en lidt skidt periode for tiden.

agg. 2-3
19’ 0-1 Diego

Everton FC vs Werder Bremen 0 – 1 (0 – 1) – Uefa Cup 2. knockoutrunde, 2. kamp
Efter to tætte kampe endte det med en samlede sejr til tyske Werder Bremen i anden knockoutrunde af årets Uefa Cup. Dermed har vi kun tilbage at spille for en god placering i Premier League, hvor vi stadig har mulighed for deltagelse i næste års Champions League.





Mourinho i karantæne

Chelseas karismatiske manager José Mourinho er i dag blevet tildelt en dags karantæne fra kampe i Premier League. Portugiseren har fået en dags karantæne efter et verbalt angreb på dommer Chris Symes efter Chelseas 1-1 kamp mod Charlton FC. Mourinho mente at Charltons mål skulle være underkendt, selvom efterfølgende tv-billeder har givet dommer Chris Symes ret i hans kendelse.




77’ 1-0 Simon Davies
90’ 2-0 Patrice Bernier

Everton FC vs Norwich City 2 – 0 (0 – 0)
Efter en lige første halvleg, så satte vi os for alvor på dagens kamp i anden halvleg, hvor vores tilbagevendte waliser Simon Davies sendte os i front godt femten minutter før tid, mens canadiske Patrice Bernier scorede til 2-0 i kampens døende minutter. En vigtig sejr i kampen om top fire.

11’ 1-0 Damien Duff
15’ 2-0 Frédéric Kanouté
28’ 3-0 Obafemi Martins
31’ 4-0 Shola Ameobi
62’ 5-0 Greg Halford(Own)
64’ 6-0 Obafemi Martins
72’ 6-1 Patrice Bernier

Newcastle United FC vs Everton FC 6 – 1 (4 – 0)
Efter en helt lige kamp blev vi alligevel masakreret med tenniscifre 6-1 da vi besøgte St. James’ Park i Newcastle. Allerede i kampens første femogfyrre minutter var vi kommet bagud med 4-0, og det nåede også at blive 6-0 inden vores canadiske midtbanespiller Patrice Bernier fik sparket trøstemålet ind på et flot langskud. Greg Halford blev desværre udsat for den tvivlsomme ære at score et selvmål til stillingen 5-0.





Johnson skadet

Vores topangriber Andrew Johnson blev i blamagen mod Newcastle United FC skadet i sin ankel. Det viste sig dog på røntgenbillederne at der kun var tale om en forstuvning, men den holder ham stadig ude i den næste måned.




7’ 0-1 Ezequiel Lavezzi
12’ 1-1 Leroy Lita
20’ Ian Black(RFC)
31’ 1-2 Greg Halford
45’(+2) 2-2 Seol Ki-Hyeon
73’ 3-2 Kevin Doyle
75’ 3-3 Andy van der Meyde

Reading FC vs Everton FC 3 – 3 (2 – 2)
På The Madejski Stadium var alt lagt an til at vi kunne rejse os oven på blamagen mod Newcastle United FC, men det viste sig hurtigt at blive sværere end som så, selvom en udvisning til Reading burde have hjulpet os. Vi kom foran allerede efter syv minutter, da argentinske Ezequiel Lavezzi scorede i sin comeback kamp efter sin skade. Fem minutter senere udlignede Leroy Lita inden Greg Halford efter en halv time sendte os i front igen. I mellemtiden var Readings Ian Black blevet vist ud. Kort før pausen fik Seol Ki-Hyeon igen sendt Reading på lige. Tyve minutter før tid kom Reading så foran ved Kevin Doyle, men van der Meyde svarede hurtigt igen med en udligning til slutresultatet 3-3. Skuffende fodbold for tiden.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb/Mar)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #100: 03 Feb 2007, 21:14 »

Lige nu gider jeg ikke skrive så meget, så skriver bare de vigtigste ting, samt resultater.




Everton FC vs Manchester United 1 – 1(1 – 1)
21’ 0-1 Michael Carrick
29’ 1-1 Ezequiel Lavezzi

Everton FC vs Portsmouth 4 – 2(1 – 2)
6’ 0-1 Pedro Mendes
13’ 0-2 Douala
30’ 1-2 Ezequiel Lavezzi
55’ 2-2 Ezequiel Lavezzi
65’ 3-2 Patrice Bernier
87’ 4-2 James McFadden





Stjerneangriber til Everton

Lidt over 100.000.000 kroner er hvad Everton må op med for den hurtige engelske angriber der pt. spiller i Manchester United.

Angriberen Jermain Defoe har underskrevet en kontrakt til 2012 med Everton FC, der fortiden forstærker sig i håbet om virkelig at kunne tage kampen op næste år.



Defoe til Goodison Park





Bolton W. vs Everton FC 0 – 2(0 – 1)
8’ 0-1 Leon Osman, str
49’ 0-2 Andy van der Meyde
51’ Joleon Lescott(Eve)





Store planer i gang i Everton

En forbedret økonomi har sat store planer i gang i Liverpool klubben Everton FC. Endnu en udbygning af Goodison Park er på plakaten sammen med en forbedring af klubbens træningsfaciliter.

John Petersen havde følgende kommentarer: ”Begge dele er påkrævet, hvis vi vil i toppen af engelsk fodbold. Derfor er jeg meget glad for at klubben også kan se dette, og derfor allerede er i gang med planerne for begge dele. Udover det, så arbejder vi også hårdt på at få endnu en rugeklub ind.”





Tjekke vil væk!

Den tjekkiske offensiv spiller Marek Heinz, der kom til Everton inden denne sæson på en fri transfer, vil væk fra Merseyside klubben.

”Jeg føler ikke jeg har fået den tillid jeg har brug for, derfor vil jeg søge nye udfordringer. Vi har en stærk trup her i Everton, og der har jeg åbenbart ikke været god nok til at slå igennem.”

Det forlyder at klubben har accepteret hans forespørgelse.



Heinz på vej væk?





Australier sat ud af spillet

Australske Tim Cahill er sat ud af spillet i de næste tre-fire uger. Cahill har vist storspil i denne sæson på den offensive midtbane for Everton FC, men nu står Merseyside klubben uden den centrale spiller i de sidste fire kampe af sæsonen.

”Det er et meget stort tab her i slutningen af sæsonen, men jeg håber vi kan tage fjerdepladsen selvom vi mangler Tim.” udtalte John Petersen.



Cahill ude resten af sæsonen





Everton FC vs Arsenal FC 2 – 2(1 – 0)
12’ 1-0 James McFadden
43’ Mathieu Flamini(Ars)
52’ 2-0 James McFadden
67’ 2-1 Thierry Henry
83’ 2-2 Emmanuel Adebayor

Chelsea FC vs Everton FC 2 – 0(1 – 0)
36’ 1-0 Salomon Kalou
69’ 2-0 Andriy Shevchenko

Everton FC vs Liverpool FC 2 – 2(0 – 1)
36’ 0-1 Mark González
49’ 1-1 Andrew Johnson, str
62’ 1-2 Florent Sinama-Pongolle
77’ 2-2 Greg Halford


Kampen om Uefa Cup pladsen
Ipswich Town vs Everton FC 1 – 2(0 – 1)
20’ 0-1 Andrew Johnson, str
55’ 1-1 Gavin Williams, str
74’ 1-2 Andrew Johnson





Merseyside forblev rød

Tiltrods for at vi har spillet en god sæson, så må vi efter sæsonen se i øjnene at det stadig ikke er lykkedes at farve Merseyside rød. Det lykkedes nemlig for Liverpool med en forrygende slutspurt, at sikre sig andenpladsen i Premier League, og endda være meget tæt på at sikre sig titlen i sidste runde, men Chelsea var stærkere.

Slutstillingen i kampen om de europæiske pladser:
1. Chelsea FC – Mestre, og deltagere i Champions League
2. Liverpool FC – Deltagere i Champions League
3. Arsenal FC – Deltagere i Champions League
4. Man Utd – Deltagere i Champions League
5. Everton FC – Deltagere i Uefa Cuppen
6. Portsmouth - Deltagere i Uefa Cuppen

Årets nedrykkere blev:
18. Reading FC – Kun to point fra redning
19. Ipswich Town – Samlede kun 29 point
20. Leeds Utd – Samlede 24 point i 38 kampe





Årets kåringer

Årets spiller i England – kåret af spillerne
1. Wayne Rooney – Manchester United
2. Tim Cahill – Everton FC
3. Xabi Alonso – Liverpool FC

Årets unge spiller i England – kåret af spillerne
1. Owen Garvan – Ipswich Town
2. Giovanni Torre – Portsmouth
3. Micah Richards – Manchester City

Spillernes udvalgte hold
Vincent Enyeama(Portsmouth) – Nicky Hunt(Portsmouth), Curtis Davies(Portsmouth), Sami Hyypiä(Liverpool), John Arne Riise(Liverpool) – Cristiano Ronaldo(Man Utd), Michael Ballack(Chelsea), Tim Cahill(Everton), Mark González(Liverpool) – Valeri Bojinov(Liverpool), Wayne Rooney(Man Utd)
Bænken: Tomasz Kuszczak(Man Utd), Kolo Touré(Arsenal), Xabi Alonso(Liverpool), Manuel Fernandes(Portsmouth), Obafemi Martins(Newcastle)

Årets manager
1. José Mourinho – Chelsea FC
2. Arsène Wenger – Arsenal FC
3. Alex Ferguson – Manchester United

Årets fodboldspiller i England
1. Wayne Rooney – Manchester United
2. Tim Cahill – Everton FC
3. Xabi Alonso – Liverpool FC

Årets topscorer i Premier League
1. Wayne Rooney, 22 mål – Manchester United
2. Luke Moore, 21 mål – Aston Villa
3. Thierry Henry, 17 mål – Arsenal FC

Årets mål i Premier League
1. Ezequiel Lavezzi – Everton FC(mod Wigan)
2. Xabi Alonso – Liverpool FC(mod Man Utd)
3. Frank Lampard – Chelsea FC(mod Reading)

Vindere af turneringerne

Premier League – Chelsea FC
FA Cup – Arsenal FC(mod West Ham United)
Carling Cup – Chelsea FC(mod Manchester United)
FA Community Shield – Chelsea FC(mod Arsenal FC)

Champions League – Chelsea FC(mod Inter)
Uefa Cup – FC Barcelona(mod Ajax)
Super Cup – Arsenal FC(mod Chelsea FC)

Belgisk mester – Anderlecht
Beker van Belgie – Anderlecht(mod FC Brussels)

Dansk mester – FC København
Landspokalen – AGF(mod FC Nordsjælland)

Hollandsk mester – PSV Eindhoven
Gatorade Cup – Ajax Amsterdam(mod FC Twente)

Spansk mester – Real Madrid
Copa del Rey – Villarreal(mod Real Madrid)

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (Afslutningen)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #101: 03 Feb 2007, 23:31 »

fed update
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: (Afslutningen)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #102: 03 Feb 2007, 23:46 »

God update!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afslutningen)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #103: 04 Feb 2007, 23:38 »

Spillere forlader Everton

Flere spillere havde kontraktudløb efter den netop overståede sæson, og hovedparten har valgt at søge nye udfordringer. Nogen kunne Everton ikke give kontrakter der matchede deres krav, mens andre bare ville væk for at få spilletid.

Den første der forlod Everton var venstrebacken Gary Naysmith, der kun var tredjevalg på pladsen. Han har valgt at prøve sit talent af i Coca-Cola Championship klubben Southampton, hvor han har fået en to-årig kontrakt.

En anden spiller der har forladt klubben, til fordel for en anden klub, er midterforsvareren Mark Delaney, der aldrig nogensinde slog igennem. Han skal nu i stedet tørne ud for Birmingham City FC i den næstbedste række.

To andre spillere fra førsteholdstruppen har fået besked på, at de kan forlade klubben. Dermed er de på fri transfer. Det drejer sig om midtbanespilleren Lee Carsley, og mere overraskende angriberen James Beattie.





Træningskampe i tal

Kleve vs Everton FC 0 – 5
Målscorer: Tim Cahill(3), Nuno Valente, Selvmål

Ulm vs Everton FC 1 – 3
Målscorer: Andrés Guardado, Patrice Bernier, Shunsuke Nakamura

Unterhaching vs Everton FC 2 – 2
Målscorer: Andrew Johnson, Jermain Defoe

Hansa Rostock vs Everton FC 0 – 3
Målscorer: Andrew Johnson(2), Shunsuke Nakamura





Talentfuld franskmand til Everton

18 millioner kroner har Everton FC smidt efter Romas talentfulde midtbane spiller Ricardo Faty, der dermed skifter med det samme til engelske Everton.

En fornuftig pris for en dygtig spiller.

Samtidig informerede Everton om, at man har udlejet sin islandske midtbanespiller Bjarni Vidarsson til samarbejdsklubben Walsall.





Turen går til USA og Asien

To uger bliver i den kommende tid brugt på træning, først i USA, og sidst i Asien. I USA står den foruden en uges træning på et opgør med samarbejdsklubben Miami FC, mens det i Japan står på en uges ophold også, og der et møde med Ardija, der også er vores samarbejdsklub.

Miami FC vs Everton FC 0 – 6
Målscorer: Jermain Defoe(2), Simon Davies, Andrew Johnson, Ricardo Faty, Tim Cahill

Ardija vs Everton FC 0 – 1
Målscore: Andrés Guardado





Liverpool spiller til Everton

Liverpools venstreback Fábio Aurélio har i dag valgt at tage et noget kontroversielt skifte, da han sagde ja til et tilbud fra lokalrivalerne Everton FC.

Dermed skifter han fra de røde på Merseyside, og over til de blå.





Flere kåringer

Årets målmand i europa
1. Petr Cech – Chelsea FC
2. Iker Casillas – Real Madrid
3. Gianluigi Buffon – Juventus FC

Årets forsvarsspiller i europa
1. John Terry – Chelsea FC
2. Carles Puyol – FC Barcelona
3. Alessandro Nesta – AC Milan

Årets midtbanespiller i europa
1. Ronaldinho – FC Barcelona
2. Kaká – AC Milan
3. Steven Gerrard – Liverpool FC

Årets angriber i europa
1. Wayne Rooney – Manchester United
2. David Villa – Valencia CF
3. Zlatan Ibrahimovic – FC Internazionale





Truppen til den nye sæson

Opstillingen








Bænken


Resten af truppen


Klik på trøjerne for at se trøjerne ordentligt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: (Optakt)Merseyside skal farves blå - Everton FC
« Svar #104: 04 Feb 2007, 23:46 »

Du har fået lavet en god trup, godt indkøb af Faty, han bliver gulværd !
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010