home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept/Okt)Merseyside skal farves blå - Everton FC
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (Sept/Okt)Merseyside skal farves blå - Everton FC  (Læst 18295 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #15: 19 Jan 2007, 23:25 »

Super fed start, jeg er sikker på at følge med ! Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #16: 20 Jan 2007, 02:14 »

Juli måned 2006 – Indkøb og træningslejr


Everton på rov på FC Midtjylland Akademi

Everton har i dag hentet det danske målmandstalent Jesper Weinkouff, der skifter fra FC Midtjyllands fodboldakademi. Everton har ikke betalt den store overgangssum for talentet, men til gengæld får FC Midtjylland del i et eventuelt videresalg.

FC Midtjyllands målmandstræner Jan Rindom siger om talentet: ”Vi er meget ærgerlige over at måtte give afkald på et stortalent som Jesper, men tilbuddet fra Everton var for godt til at afslå, og det vil helt sikkert udvikle ham meget at spille mod fysisk stærke englændere”

Everton meddeler at Jesper Weinkouff deltager på deres kommende træningslejr i Ungarn sammen med førsteholdet, selvom han forventes at spille på reserveholdet i sæsonen.

Udover Weinkouff har Everton hentet endnu et talent på FC Midtjyllands akademi. Det drejer sig om den bare 14-årige kantspiller Morten Foged, der også skifter med det samme. Han skal dog ikke med på træningslejren til Ungarn. Foged skal spille på Evertons U18 hold.





FCK talenter til England

To af FC Københavns største talenter skifter med øjeblikkelig virkning til engelske Everton FC. Det drejer sig om de to midtbanespillere Saban Özdogan, samt Mads Laudrup der er søn til legendariske Michael Laudrup.

Begge talenter skifter til Everton for en mindre sum, mens FC København er sikret penge ved et eventuelt videresalg.

Den unge Laudrup deltager i Ungarn, mens Saban deltager på ungdomsholdets træningstur.





Everton bliver moderklub for Airdrie United

Everton og Airdrie United fra Skotland har i dag annoncerede at de to klubber indleder et samarbejder, der gør at Everton kan sende spillere til Airdrie for førsteholdserfaring . Som kompensation modtager Airdrie United hvert år 425.000 kroner fra Everton.






Træningslejr i Ungarn

Den 8. juli gik turen så af sted mod Ungarn, hvor den skulle stå på træning og træningskampe. Fire træningskampe skulle der spilles på turen, hvor unge drenge som Vaughan, Phelan og Anichebe har fået chancen for at træne med førsteholdet. Det er kun 17-årige James Vaughan der forventes at være en del af førsteholdet i den kommende sæson.

Balassagyarmat vs Everton FC 2 - 10
Målscorer: Andrew Johnson(4), James Vaughan(3), James McFadden, Simon Davies, Tim Cahill

Budafok vs Everton FC 1 - 4
Målscorer: James Vaughan(2), Andrew Johnson, Joseph Yobo

Újpest vs Everton FC 2 - 2
Målscorer: Leon Osman, James Vaughan

DAC – Everton FC 0 - 4
Målscorer: James Vaughan, Andrew Johnson, Alan Stubbs, Mikel Arteta

Det var turens træningskampe, der altså endte med tre sejre og en enkelt uafgjort, og det med en samlet målscorer på 20 – 5. Det lover godt for den kommende sæson.




Tilbage i England skulle endnu to træningskampe spilles

Tamworth vs Everton FC 0 - 6
Målscorer: Andrew Johnson(3), James McFadden, Mikel Arteta, Tim Cahill

Sunderland vs Everton FC 1 – 0
Målscorer: Ingen





Truppen + numre

1. Richard Wright(GK)
2. Tony Hibbert
3. Gary Naysmith
4. Joseph Yobo
5. David Weir
6. Mikel Arteta
7. Andy van der Meyde
8. Andrew Johnson
9. James Beattie
10. Simon Davies
11. James McFadden
15. Alan Stubbs
16. Joleon Lescott
17. Tim Cahill
18. Phil Neville
19. Nuno Valente
21. Leon Osman
22. James Vaughan
23. Alessandro Pistone
24. Tim Howard(GK)(Lejet i Man Utd indtil 31.05.07)
26. Lee Carsley






6 TV-kampe fastlagt

Seks kampe er blevet fastlagt til tv-transmission. Det gælder følgende kampe:
28. august Fulham vs Everton
16. september West Ham vs Everton
14. oktober Everton vs Reading
28. oktober Everton vs Liverpool
12. november Everton vs Man Utd
23. december Newcastle vs Everton






Mesterodds offentliggjort

Totalbet.com har i dag offentliggjort oddsene på de kommende mestre.

Chelsea 6-4
Man Utd 7-4
Liverpool 2-1
Arsenal 2-1
Tottenham 25-1
Blackburn 40-1
Everton 50-1

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #17: 20 Jan 2007, 02:16 »

God start Smiley

KUTGW !
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (1. update)Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #18: 20 Jan 2007, 09:48 »

godt træk at skrive kontrakt med Mads Laudrup
Logged

ragin6
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (1. update)Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #19: 20 Jan 2007, 09:50 »

Godt at se dig få gang i endnu en blog synd du opgav den anden, det kunne have været sjovt at se at hold som folk sjældent spiller med...
Men god start, glæder mid til at se hvilke andre spillere der ryger til klubben
Logged


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (1. update)Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #20: 20 Jan 2007, 10:38 »

God start,

Får vi mere om taktik, opstilling osv?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (1. update)Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #21: 20 Jan 2007, 12:23 »

Taktikken og holdet


Efter en vellykket træningslejr i Ungarn har jeg fået lagt mig fast på en taktik, og på hvilke spillere der kommer til at udgøre den endelige startellever – eller i hvert fald den foreløbige.

Taktikken kommer til at være en næsten normal 4 – 4 – 2 opstilling, hvor vores kanter dog er mere offensive end normalt i Premier League, mens vi på den centrale midtbane spiller fladt, men stadig med en offensiv og en defensiv. I forsvaret vil vores backs også være offensive, mens de centrale bliver tilbage. Og fremme i front har vi to kreative angribere.

Vi kan starte på målmandsposten, hvor vi har valget mellem den lejede Tim Howard og Richard Wright. Her er valget faldet på Tim Howard, der efter flere gode træninger i Ungarn tog sig fast af tjansen på denne tur, og gjorde det upåklageligt.

I forsvaret starter vi med venstreback, hvor Gary Naysmith og portugisiske Nuno Valente må tage kampen op om pladsen. Indtil videre ser det ud til at Nuno Valente(pt. skadet) vinder kampen, da han er slået igennem i hver af hans træningskamp, men Naysmith har også været ude med en mindre skade, og trods det har han stadig spillet godt i sine tre kampe. En løsning til denne plads kan også være vores højreback Phil Neville, der er en god allround spiller.

På højrebacken spiller altså som skrevet ligefør Phil Neville. Den dygtige back er 100% sikker starter på denne plads, og det selvom han er i kamp med den pt. skadet Tony Hibbert. En outsider til begge backpladser er den rutinerede Alessandro Pistone, der desværre er ude endnu en måned.

Midterforsvaret er godt besat med Alan Stubbs, Joseph Yobo, Joleon Lescott og David Weir. De to førstnævnte har med flotte præstationer i træning – og træningskampe – spillet sig ind som førstevalg her. Jeg har ingen tvivl om, at vi her har et af Premier Leagues bedste midterforsvarspar.

Som den defensive midtbane har jeg valgt spanske Mikel Arteta, der er mere offensiv end en normal defensiv spiller, men han er en spiller jeg forventer mig utroligt meget af, og en spiller der allerede har tiltrukket sig interesse fra flere storklubber bla. Arsenal der sendte et bud af sted på 60 mio. kr. hvilket vi dog afslog hurtigt. På denne plads er både rutinerede Lee Carsley og allroundspiller Phil Neville mulige rivaler til Arteta.

Den offensive midtbaneplads er faldet ud til australske Tim Cahill. En målfarlig spiller, der med sine kreative evner kan skabe mange chancer for sine medspillere. Det var en kamp mellem ham og Arteta om denne plads, men der blev altså plads til begge spillere.

På venstrekanten har vi James McFadden der virkelig har imponeret mig med flere gode oplæg. Han var ikke forventet som starter, men har i træningskampene slået hollænderen Andy van der Meyde af holdet. Dermed er det skotsk på venstrekanten.

Over på den anden kant – højresiden – er det engelsk eller walisisk. Jeg er meget i tvivl om denne plads. Både Simon Davies og Leon Osman har vist imponerende takter i træningskampene. Men indtil videre ser det ud til at det bliver walisiske Simon Davies der starter på pladsen, dog forudsat at han kan holde sig skadesfri.

Oppe i front spiller vi – uden tvivl – med den engelske superbomber Andrew Johnson, der har scoret ni mål i de seks træningskampe. Der er ingen tvivl om at han er fast starter, og en meget vigtig brik for vores målsætning. Hans makker kommer fra start til at være den bare 17-årige James Vaughan, der også har startet med ham i alle træningskampe. Han har virkelig imponeret mig i træningskampene. Bare 17 år, og har scoret syv mål i seks træningskampe.
Det betyder til gengæld også at farlige James Beattie må tage plads på bænken fra start.





Økonomien i Everton FC


Da jeg startede i Everton FC lå deres økonomi med et overskud på små 16 mio. kroner, hvilket var cirka det samme beløb jeg fik at købe spillere for. Det er så også en af grundene til,  at jeg har valgt kun at hente talenter til Everton.

Desuden har klubben et lån på hele 325 mio. kr. hvilket skal betales tilbage frem til år 2041. Så det er et langt afbetalingslån vi har foran os.

Efter jeg er startet i klubben er vores økonomi dog steget. Det kun på en måned. Vores økonomi hedder nu i stedet 33 mio. kr.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (2. update)Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #22: 20 Jan 2007, 14:41 »

Premier League start - August


Howard skadet

Den lejede amerikanske målmand blev i dag skadet under dagens træning. En bold der skulle hentes oppe i hjørnet resulterede i en forvredet ankel, da amerikaneren landede ned.

"Jeg kunne mærke med det samme at den var gal med foden. Heldigvis var det kun en forvridning, så jeg håber at være tilbage igen indenfor en måned. Indtil da er jeg sikker på at Richard(red. Wright) vil gøre det rigtig godt i målet, så det bliver svært at komme tilbage igen."

Det betyder at der nu venter en pause på tre uge til en måned, og muligvis mister han her målmandsposten til engelske Richard Wright.





Nyt fra trænerstaben - tilgange

Everton FC har i dag været ude og skrive kontrakter med nye trænere til første- og ungdomsholdet. Den danske manager udtaler: ”Jeg er meget glad for at vi har fået forstærket vores i forvejen stærke trænerstab med disse store trænere. Jeg tror det på langsigt vil være rigtig godt for os.”

Fem nye trænere er det indtil videre blevet til. Den første kommer fra FC København. Navnet er Niels Sørensen. Næste træner er Albert Roca der kommer fra spanske FC Barcelona, hvor han var ungdomstræner. Tredje træner er David Willams fra Norwich FC. Det er også blevet til en fjerde træner, da Alex Court er kommet til fra Tottenham Hotspur FC, mens sidste træner er den legendariske spiller Peter Beardsley, der kommer til klubben fra Newcastle FC.





Tottenham Hotspur FC vs Everton FC

Min første rigtige kamp i spidsen for Everton FC skulle sjovt nok stå på udebane mod mine barndomsfavoritter fra Tottenham Hotspur FC på White Hart Lane.

Netop denne kamp har jeg både set frem til og frygtet, da jeg har svært ved at håbe at Tottenham Hotspur FC taber, men i dag var kravet altså at vi skulle have point med fra White Hart Lane.

Desværre lykkedes missionen ikke, da vi måtte rejse tilbage til Liverpool med et nederlag på 1-0 i bagagen. Målet blev sat ind af Tottenhams midtbanedynamo Jermaine Jenas efter toogtyve minutters spil. Vi var ellers tæt på at komme foran efter ti minutter, da den tidligere Tottenham spiller Simon Davies kom alene igennem, men skuddet røg over målet.

I det 72. minut fik vi så udlignet – eller det troede vi – da Leon Osman sparkede en retur i mål. Desværre blev han dømt for offside, hvilket fra mig var meget svært at se.





Norsk angrebstalent til Everton FC

Everton FC har igen i dag været på indkøb i Skandinavien. Denne gang er turen gået til Norge, hvor Everton har hentet angrebstalentet Tommy Høiland fra Bryne FK.
Tommy har fået en enkelt kamp på Brynes førstehold i en alder af bare 17 år. Derfor var John Petersen heller ikke i tvivl, da han valgte at hente Tommy.

”Tommy er et kæmpetalent, der også er inde omkring de forskellige ungdomslandshold i Norge. Jeg er ikke i tvivl om, at han på sigt vil nå op på – eller måske over – det niveau som Ole Gunnar Solskjær ligger på.”

Tommy Høiland indgår fra start på Evertons U18 hold.




27' 0-1 Giorgos Samaras
45’(+4) 1-1 Mikel Arteta

Everton FC vs Manchester City 1 - 1 (1 - 1)
En kedelig kamp hjemme på Goodison Park endte med et skuffende 1-1 resultat efter vi var kommet bagud med 1-0 efter en halv time. Det var skuffende at vi ikke kunne hente alle tre point, men vi fik point og er nu på tavlen.

6' 0-1 Andrew Johnson
68’ 0-2 Andrew Johnson
80’ Wayne Routledge(FFC)

Fulham FC vs Everton FC 0 - 2 (0 - 1)
Vi skulle til Craven Cottage for at møde Fulham FC – et hold vi skal besejrer hvis vi vil indfri vores forventninger, så det gjorde vi. På to mål fra Andrew Johnson hev vi en helt fortjent 2-0 sejr i land, og dermed har vi nu fire point for tre kampe.





Everton lejer Chelsea angriber

Everton har i dag været til samtale hos Chelsea FC, hvor klubber blev enige om en lejeaftale for den argentinske angriber Ezequiel Lavezzi.

Lavezzi er 21 år gammel, og er et stort talent som der forventes meget af. Han forventes at kunne spille med om en plads i startopstillingen hos Everton FC fra start af. Han kom til England fra den argentinske klub San Lorenzo i denne sæson, hvor Chelsea måtte af med 39 mio kroner.

Argentineren håbes at kunne bindes til Everton på et senere tidspunkt, men lige pt. har klubben ikke midlerne til at købe ham fri fra hans kontrakt i Chelsea FC.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (3. update)Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #23: 20 Jan 2007, 15:02 »

Reigtig flot sat op. Dette kan du være meget stolt af Smiley fortsæt det gode arbejde Thumbs Up Peace
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (3. update)Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #24: 20 Jan 2007, 15:59 »

Skuffende måned - September


69' 0-1 Emile Heskey
90’(+4) 1-1 Ezeguiel Lavezzi

Everton FC vs Wigan Ath. 1 - 1 (0 - 0)
Flere brændte chancer i første halvleg betød at Wigan Athletic kunne gå til pausen med 0-0. Dette var vores egen skyld, da vi simpelthen var for uskarpe. I anden halvleg skete det der ikke måtte ske. Emile Heskey sendte Wigan i front, og det så længe ud til at de skulle rejse af sted med alle tre point, men i fire minutters overtid lykkedes det for den netop lejede Ezequiel Lavezzi at scorer det forløsende mål til 1-1.

7’ 1-0 Dean Ashton
10’ 2-0 Dean Ashton
15’ 3-0 Carlton Cole
28’ 4-0 Carlton Cole
31’ 4-1 Ezequiel Lavezzi
35’ 4-2 Ezequiel Lavezzi
37’ 4-3 Ezequiel Lavezzi
78’ 4-4 James Beattie

West Ham United vs Everton FC 4 - 4 (4 - 3)
Tim Howard vendte tilbage på målet til dagens kamp, men det bliver formodentlig en han helst vil glemme hurtigst muligt, da vi allerede efter ottoogtyve minutters spil var bagud med 4-0 på Upton Park. Dean Ashton og Carlton Cole lukkede formentlig denne kamp med to scoringer hver. 4-0 kan man ikke forvente at hente. Men et hattrick på seks minutter fra lejede Ezequiel Lavezzi sendte spændingen tilbage i kampen med stillingen 4-3 ved halvleg. Tyve minutter inden i anden halvleg begyndte vi at satse mere offensivt, hvilket betød Vaughan og Beattie ind i stedet for Andy Johnson og Alan Stubbs. Det gav bonus, da James Beattie udlignede til slutresultatet 4-4 godt tolv minutter før tid. Et imponerende comeback.

26' 1-0 Ezequiel Lavezzi
81’ 2-0 James McFadden

Everton FC vs Cardiff 2 - 0 (1 - 0) – Carling Cup
Hjemme på Goodison Park stod den på møde med Cardiff City i anden runde af Carling Cuppen. Et møde der skulle give en sejr, og videre deltagelse til tredje runde. Som forventet, så blev det til en sejr. 2-0 lød slutresultatet på mål af James McFadden og stortalentet Ezequiel Lavezzi der nu er oppe på fem mål i sine første tre kampe for klubben.

8’ 0-1 Benni McCarthy
42’ 0-2 Benni McCarthy

Everton FC vs Blackburn Rovers 0 - 2 (0 - 2)
En skuffende Andrew Johnson var sat på bænken, det gav chancen fra start i front til James Beattie. Men lige lidt hjalp det. Chancerne blev stadig ikke udnyttet, og denne gang kunne argentinske Lavezzi heller ikke få bolden i kassen. Derfor endte kampen på Goodison Park med et nederlag på 2-0. Begge mål blev sat ind af Benni McCarthy.

5’ 0-1 James McFadden
29’ 1-1 Steven Davis
32’ 2-1 Scott Brown
33’ 2-2 Andrew Johnson
44’ 3-2 Juan Pablo Angel
48’ 4-2 Milan Baros
53’ Ezequiel Lavezzi(Eve)

Aston Villa vs Everton FC 4 - 2 (3 - 2)
En skuffende indsats på Villa Park endte med et nederlag på 4-2. Det startede ellers godt, da James McFadden allerede efter fem minutter sendte os i front med 1-0. Men da vi rundede en halv time stod den 1-1, derefter gik det hurtigt. To mål på to minutter gjorde stillingen til 2-2. Vores mål blev sat ind af Andrew Johnson der var tilbage i startopstillingen efter en enkelt kamp udenfor. Kort før pausen scorede Angel til 3-2, mens Milan Baros scorede til slutresultatet 4-2 lige efter pausen.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (4. update)Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #25: 20 Jan 2007, 16:35 »

ser rigtig rigtig godt ud John... Opstemt dejligt at se du er vendt tilbage med en blog på højeste niveau!
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: (4. update)Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #26: 20 Jan 2007, 17:12 »

Gode indlæg, resultaterne kunne være bedre Skuffet men du kommer igen

God blog !
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (4. update)Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #27: 20 Jan 2007, 17:14 »

Ærgerligt nederlag - Oktober


27’ 1-0 James Vaughan
31’ 2-0 James Vaughan
38’ 3-0 Andrew Johnson

Everton FC vs Reading 3 - 0 (3 - 0)
Ezequiel Lavezzi var ude med karantæne, det betød at James Vaughan kommer med i startopstillingen igen. Det betyder at angrebsparret fra træningskampene er sammen igen. På målmandsposten er Richard Wright med fra start igen efter Tim Howard har lukket mange mål ind i sine kampe.
James Vaughan viste med to mål i dagens kamp at han har klassen og niveauet til Premier League fodbold allerede nu, mens angrebsmakkeren Andrew Johnson scorede det sidste mål. Dejligt at se et angrebspar der scorer.

45’ 0-1 Tim Cahill

Portsmouth vs Everton FC 0 - 1 (0 - 1)
En svær udekamp mod Portsmouth på Fratton Park, men på flotteste vis lykkedes det os at hive en sejr hjem, dog kun på 1-0. Målet blev sat ind af vores australske offensive midtbanespiller Tim Cahill, der med en halvflugt omkring straffesparksplette n sender sejrsmålet i kassen.

9’ 1-0 Andrew Johnson
39’ 2-0 James Vaughan
56’ 3-0 Mikel Arteta, str
65’ 4-0 James Vaughan
90’(+5) 5-0 Andrew Johnson

Everton FC vs Colchester 5 - 0 (2 - 0) – Carling Cup
Tredje runde af Carling Cuppen skulle spilles i dag, og igen har vi fået kampen på Goodison Park, hvor det denne gang var Colchester der kom på besøg, og det skulle vise dig at de blev sendt hjem med en sæk på 5-0. Vi var foran 2-0 ved pausen på mål af angrebsduoen Vaughan/Johnson, og denne duo scorede også i anden halvleg, mens det sidste mål blev sat ind af spanske Mikel Arteta på straffespark. 5-0 og videre.






Kampen om Merseyside


Direkte  på Canal+ blev dagens kamp om Merseyside vist, og før kampen havde kommentatoren følgende kommentar.

”Denne kamp stråler langt væk af uafgjort. Jeg er ikke i tvivl om at begge hold får et enkelt point i dag. Hos Everton er nøglespilleren Tim Cahill, der fra sin position som offensiv midtbanespiller er kreatøren bag mange af holdets chancer. Hos ærkerivalerne fra Liverpool er nøglespilleren også på den centrale midtbane. Den engelske landsholdsspiller Steven Gerrard er dynamoen på Liverpool holdet.”

Det endte da også med at blive en lige kamp, hvor vi dog dominerede det meste. Det var da også tæt på flere gange i første halvleg at vi kom foran, men desværre så stod Reina i Liverpool målet en rigtig god kamp. Stillingen ved halvleg var derfor 0-0.

Anden halvleg blev ligesom første med os mest i boldbesiddelse, og med Liverpool jagtende bolden. Men bolden ville ikke ind bagved Reina, og det så derfor ud til at denne kamp skulle ende med en nulløsning. MEN så skete det – Craig Bellamy slap alene igennem med Richard Wright på et kontraangreb i kampens 94. minut, og der svigtede waliseren ikke. 1-0 til Liverpool, hvilket også blev kampens resultat. Meget skuffende, da vi var bedst.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: (5. update)Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #28: 20 Jan 2007, 17:23 »

Igen god update, kom igen mod Liverpool Smiley Merseyside er stadig blå Peace

KUTGW !
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (5. update)Merseyside skal farves blåt - Everton FC
« Svar #29: 20 Jan 2007, 17:40 »

Hejsa John Spurs!

Rigtig fed start på bloggen omkring Everton. Dejligt at se at der en der prøver kræfter med lillebror klubben i Liverpool!
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010