home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 784 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spurs --> Operation genrejs Inter
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Spurs --> Operation genrejs Inter  (Læst 30591 gange)
N17
Manager

Sv: Spurs - Nu skal det være slut med midterplaceringer
« Svar #120: 14 Dec 2005, 00:37 »

Tak for infoen..

og tak for rosen.

Grunden til de små fejl er nok, at jeg lever mig så meget med i spillet, at jeg ikke hele tiden får rettet det til  Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #121: 14 Dec 2005, 00:44 »

Tottenham indkalder til pressemøde

Tottenham Hotspur har indkaldt til et pressemøde senere i dag. Hvad der skal ske er endu uvist, og klubben vil ikke ud med noget.

Mange fans frygter, at det er manager John Petersen som har fundet en ny klub. Men samtidig håber man på, at det i stedet er manageren som har fået hentet nogen nye spillere ind til at forstærke holdet. Rygterne går på, at Nelson Valdez skulle skifte fra Werder Bremen på en fri transfer, da det ikke forventes at Spurs vil bruge nogen penge.

Men spændende bliver det helt sikkert, at se hvad klubben vil informere om.

Det var slut for i dag. Tjek ind i morgen omkring kl. 19.00, og læs pressemødet. Hvad vil klubben fortælle?
« Seneste Redigering: 14 Dec 2005, 00:46 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #122: 14 Dec 2005, 10:01 »

Glimrende sæson. Det er forståeligt, hvis andre klubber er ude efter dig.
Har så småt læst med, og du fortsætter jo den gode stil.

Skulle du gøre den endnu bedre, kunne flere rygter smides ind. Men, jeg ved selv i hvor høj grad man ofte bare vil spille istedet for at skrive, så jeg er bare imponeret over det faktum, at du fortsat dækker alle kampe.

KUTGW Smiley

N17
Manager

« Svar #123: 14 Dec 2005, 18:32 »

Jamen tak skal du da have. Jeg synes ikke det tager længere tid, at dække alle kampene end nøjes med nogen, også skrive fyldigere referater. Men det er nok også mest fordi, at jeg bare går efter det skellet som er gennemgående. Så betyder det ikke det store  Opstemt

Ang. rygter, ja så var det måske en mulighed. Vil jeg i hvert fald overveje  Thumbs Up

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #124: 14 Dec 2005, 18:43 »

Så vil jeg lige komme med min update på sæsonen.

En ting er helt sikkert, vi skal i næste sæson være mere stabile.

Vi lige ridse lidt op her:

Vi spillede 60 kampe i sæsonen, og lukkede, i de 60 kampe, 79 mål ind. Det er ét mål mere end vi gjorde på 48 kampe sidste sæson. Det svarer til et snit på 1,3 mål pr. kamp. Det er stadig ikke godt nok. Tilgengæld scorede vi 152 mål i de 60 kampe, hvilket svarer til et snit på 2,5 mål pr. kamp. Det er tilgengæld godkendt, og en målforskel på +73 er rigtig godt.

Ud af vores 60 kampe vandt vi 37 kampe, spillede 10 uafgjort og tabte 13. Det er godt nok, og burde være nok til igen at slutte i toppen næste år.

Vi fik i de 60 kampe, 58 gule kort og 1 rødt. Det er godt 1 gult kort pr. kamp.

På hjemmebanen White Hart Lane havde vi et gennemsnit på 34460 tilskuere, og med plads til i alt 36240 tilskuere på et udsolgt stadion, så er det et flot snit. Vil søge om, at stadionet udvides.

Her er hvem der vandt hvad i denne sæson.

Premier League: Chelsea

FA Cup: Chelsea

Carling Cup: Chelsea

Community Shield: Chelsea

Champions League: Lyon, foran Chelsea

Uefa Cup: Real Madrid, foran Spurs

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #125: 14 Dec 2005, 18:51 »

Skal White Hart Lane udvides?

Ifølge rygter skulle Tottenham manager John Petersen ikke være tilfreds med størrelsen på White Hart Lane. Klubben har til næsten hver kamp udsolgt, og derfor er manageren gået til bestyrelsen med et ønske om udvidelse.

Vi tog fat i Daniel Levy.

- Ja det er korrekt at John har været hos os med sit ønske. Det er noget vi har haft oppe og vende, og har besluttet at han har ret. Vi skal udvide stadionet for at opfylde vores potentiale. Så der er planer igang.

White Hart Lane skal udvides

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #126: 14 Dec 2005, 19:50 »

Pressemødet, hvad sker der?

Tottenham Hotspur FC holdt i dag pressemøde i loungen på White Hart Lane. Der var på forhånd flere rygter om hvad der ville ske på pressemødet.

Først tog bestyrelsesformand Daniel Levy imod.
- Goddag og velkommen til dagens pressemøde. Først vil jeg fortælle lidt om klubbens syn på den netop overstået sæson.

- Vi har været utrolig tilfreds med sæsonens forløb. Desværre blev det ikke til nogen titler, hvilket vi synes er meget syndt for truppen, da de virkelig havde fortjent minimum én. Først røg vi ind i en masse skader, som gjorde det ekstremt svært, at holde trit med Chelsea i toppen af tabellen. Specielt skaden til Defoe, som først er tilbage nu, var et hårdt slag for gutterne. Defoe havde vist imponerende form. Derefter regnede skaderne jo nærmest nedover os, men alligevel formåede John, at fører holdet frem til semifinalen i FA Cuppen, hvor vi ufortjent tabte til Liverpool, som senere tabte finalen til Chelsea. Det var virkelig ufortjent at vi røg ud der.
Senere i sæsonen lykkedes det holdet at sikre sig plads i Uefa Cup finalen, hvor vi senere skulle møde Real Madrid, men inden da lykkedes det på mirakuløs vis holdet at sikre sig andenpladsen i Premier League. Meget tilfredsstillende. Desværre tabte vi finalen mod Real Madrid med 3-1, men vi havde overtaget. Men de var ekstremt farlige på kontraer. Men vi har været MEGET tilfredse med sæsonen.

Derefter forventede pressen, at enten John Petersen eller en ny manager ville træde ind. Men Levy var ikke færdig endnu.

- Det er ingen hemmelighed, at når man har en så talentfuld træner som John Petersen, så vil der komme flere tilbud i løbet af en sæson. Det har vi heller ikke været forskånede for. Først var Deportivo La Coruna ude efter John, men det manede han hurtigt til jorden, så der kom aldrig noget konkret tilbud. Det samme viste sig med Zaragoza. Senere i sæsonen kom Real Madrid på banen som interesseret, men igen viste John Petersen sin loyalitet, og afslog at det ville komme på tale. Desværre undgik vi ikke, at det kunne genere os i slutningen, da FC Bayern München kom med et konkret tilbud. Men heldigvis valgte John at sige nej til tilbuddet, og det til stor skuffelse for Franz Beckenbauer. Og derfor synes jeg i skal tage godt imod John Petersen, som også næste sæson vil sidde i trænersædet.

Så trådte manager John Petersen ind af døren, og flere Tottenham fans’ bekymringer blev afløst af forventninger til hvad der så ville ske. Mon det var Nelson Valdez fra Werder Bremen, som ville blive præsenteret som forstærkning til den kommende sæson. Først ville manageren dog give sin mening om sæsonen.

- Jeg har været meget tilfreds med gutternes indsats i den afsluttede sæson, men jeg er ikke tilfreds med, at vi ingen trofæer fik til The Lane. Det skal vi have i den næste sæson. Vi tabte én finale, én semifinale og fik så en 2. plads i ligaen. Specielt finalen var en bet, da jeg klart mener vi var bedre en Real Madrid, men som man siger ”de kloge narrede de mindre kloge”, så derfor var der også bare at lykønske Real, som var suveræne i
Spanien. Semifinalen var vores egen skyld, så den springer vi over. Til gengæld så vil jeg give gutterne et kæmpe skulderklap for 2. pladsen i ligaen. Det var simpelthen utroligt at se den kampgejst, som der blev lagt for dagen. Selv de unge spillere, Mark Yeates, Emil Hallfredsson, Lee Barnard og Isiah Osbourne, gik ind og leverede suveræne indsatser når det var nødvendigt.
Desuden synes jeg, at jeg vil fremhæve nyindkøbene Eddie Gaven og Freddy Guarín, som begge, til trods for deres unge alder, viste sig som meget vigtige figurer i de flotte præstationer. Så jeg er meget tilfreds med gutterne.

Herefter tog Daniel Levy igen ordet.

- Som I nok kan regne ud, så er I ikke indkaldt kun for at vi skal snakke om den overståede sæson. Derfor vil vi starte med at fortælle, at vi har solgt vores reservemålmand Radek Cerny til Fiorentina. Vi har valgt ikke, at fortælle salgsprisen. Men Cerny var kommet tilovers i Johns trup efter Rob Burch har udviklet sig helt ekstremt i denne sæson.

John Petersen havde følgende kommentar om salget, og Rob Burch.

- Salget af Cerny skete, da han forventede mere førsteholdsfodbold. Men det var jeg sikker på, at jeg ikke kunne give ham. Da Rob Burch har været i en forrygende udvikling, og i næste sæson vil presse Robbo i kampen om pladsen mellem stængerne. Jeg forventer mig virkelig meget af Burch. Til sidst vil jeg ønske Cerny held og lykke i Fiorentina.

Kort efter John Petersens kommentar om Burch og salget, så tog Levy igen ordet.

- Udover salget af Cerny har vi valgt, at tage afsked med to rutinerede kræfter fra truppen, som begge var placeret på reserveholdet. Derfor var der intet formål med at beholde dem. De havde desuden begge kontraktudløb, og har derfor ikke indbragt os nogen penge. Edgar Davids skifter til Bolton, hvor han forventes at få meget spilletid på deres midtbane, mens Stefano Fiore tager sammen med Cerny til Fiorentina. Begge spillere ønske held og lykke.

Eneste kommentar, som John Petersen havde til disse salg, var at ingen af spillerne var en del af hans fremtidsplaner.

Det blev herefter fortalt, at manager John Petersen har valgt at rykke følgende spillere permanent til førsteholdstruppen.

Det drejer sig om disse spillere: Rob Burch, Isiah Osbourne, Mark Yeates, Emil Hallfredsson, Stephen Ireland og Lee Barnard.

Middlesbrough havde ellers været ude med et bud på Isiah Osbourne, men buddet blev afvist med det samme.

De forventes ikke alle, at gå direkte ind i startopstillingen, men forventes at kunne aflaste en gang imellem. De vil dog sikkert stadig få nogen kampe på andenholdet.

Klubben meddelte desuden, at man havde forlænget Stephen Kelly og Leandro Castáns kontrakter til 2012, og at man ville gå i forhandlinger med Robbie Keane, Jermain Defoe, Ledley King samt flere andre førsteholdsspillere, så man ikke risikerer, at de skifter på fri transfer. Da de alle er en del af John Petersens fremtidsplaner.

Daniel Levy tog igen over.

- Han skal helt sikkert nok sikre os nogen point i Premier League. Han skal dog ikke regnes som sikker starter, da jeg stadig forventer at Defoe og Keane vil komme til, at udgøre den dræbende duo. Men hvem ved, måske overrasker Saviola.

Efter Saviola var blevet præsenteret begyndte noget af pressen så småt at forsvinde, da man herefter forventede at der ville blive præsenteret en del ungdomsspillere, og at Saviola var klubbens største spillerindkøb. Det blev der også, da man fortalte at stortalentet Jack Compton skifter til Tottenham fra Portsmouth. Desuden fortalte klubben, at Teddy Sheringham vender tilbage til klubben som træner. Klubben er meget stolte over at have Teddy tilbage på White Hart Lane.

- Selvom meget af pressen nu allerede er forsvundet, så er jeg MEGET stolt over, at jeg kan præsenterer et supertalent, som vil slutte sig til klubben. Han kommer fra den spanske liga sammen med Saviola. Men han var helt uden for truppen. Hvorfor ved jeg ikke, men da muligheden for at hente ham til White Hart Lane opstod, så var jeg ikke sen til at slå til. Jeg måtte op med godt 65.000.000 millioner kroner for at hente ham hertil, men jeg er sikker på at pengene er givet godt ud. Han vil komme ind af døren om lidt.

Herefter blev der meget stille i loungen. Hvem havde klubben hentet fra den spanske liga, som var et supertalent. Døren begyndte stille og roligt at gå op, og pressen som var tilstede holdt vejret.

Ind af døren trådte det argentinske supertalent Leo Messi.

Sky Sports: - Hvordan er det lykkedes Tottenham at sikre sig sådan et supertalent?

John: - Vi har kunnet give ham de udfordringer, som ingen andre klubber har kunnet give ham.

Daily Mirror: - Hvilke andre klubber var ude efter dig?

Messi: - Der var flere klubber ude efter mig. Blandt andet Arsenal, Real Madrid og Chelsea. Men jeg følte at det var her jeg kunne være sikker på mest spilletid. Ikke fordi truppen er dårlig, men fordi vi skal spille så mange kampe.

Sky Sports: - Hvad forventer du dig af næste sæson som Spurs spiller?

Messi: - Vi slutter i toppen af ligaen, og vinder minimum ét trofæ.

Da pressen havde fået stilt de sidste spørgsmål, så overtog Levy igen ordet.

- Det er ikke sikkert, at vi har gjort de sidste indkøb eller solgt de sidste spillere. Men vi glæder os virkelig til den kommende sæson, hvor det står på Champions League fodbold.

Herefter forlod pressen White Hart Lane med en stor overraskelse i posen.

Messi skal nu trylle for Tottenham Hotspur FC

« Seneste Redigering: 14 Dec 2005, 19:52 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #127: 14 Dec 2005, 21:48 »

White Hart Lane udvides med 7760 pladser!

Bestyrelsen i Tottenham Hotspur FC har i dag informeret om, at man vil udvide stadionet med 7760 pladser, så den fremtidige kapacitet bliver på 44000, men imens udvidelsen står på, så er kapaciteten 32254.

Udvidelsen forventes færdig den 2. november 2007.

Flere spillere meldes på vej til Spurs

Ifølge flere britiske medier skulle den tyske wingback Thomas Hitzelsperger være på vej til White Hart Lane. Udover tyskeren, så meldes Ibagaze også som en mulighed på The Lane. Den sidste spillere, som også er på fri transfer, er Bastürk. Men hvem der skulle komme er endnu uvist, men de meldes alle på vej på rygtebasis.

Samtidig med der rygtes spillere på vej ind, så rygtes der også, at Mounir el Hamdaoui skulle være på vej væk. Hollænderen har gennem længere tid været interessseret i at komme væk fra White Hart Lane.

Hvor skal el Hamdaoui hen?

Gasbarroni på vej væk

Tottenham manager John Petersen skulle eftersigende have indrømmet, at indkøbet af italieneren Andrea Gasbarroni var et fejlkøb. Derfor meldes han nu på vej væk, og flere klubber skulle være interesseret.

Hvem er ude efter Gasbarroni?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #128: 14 Dec 2005, 21:49 »

NEC køber el Hamdaoui

Den hollandske angriber el Hamdaoui, som længe har været utilfreds i Tottenham, blev i dag solgt til NEC Nijmegen. Den hollandske klub har betalt godt 25.000.000 millioner kroner for angriberen.

Så lykkedes det for el Hamdaoui at komme væk.

Gasbarroni solgt!

Så kom dagen, hvor den italienske offensive spiller Andrea Gasbarroni, som forventet forlod Tottenham Hotspur FC. Han har i dag underskrevet en kontrakt med Premier League klubben Birmingham City FC. Efter indkøbet af Leo Messi var Gasbarroni kommet tilovers i Tottenham.

Birmingham har betalt 30 millioner kroner + videresalgsklausul for italieneren.

Tottenham henter ung brasilianer

Tottenham har i dag underskrevet en 5-årig kontrakt med det brasilianske offensiv talent Kerlon, som skifter til den engelske Premier League klub fra Cruzeiro.

Tottenham har betalt godt 46.000.000 millioner kroner for den teknisk gode spiller.

Kerlon viser her klassen for Brasiliens U-17 landshold

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #129: 15 Dec 2005, 00:21 »

Op til den kommende sæson skulle vi igennem nogen træningskampe. De vil her blive løbet hurtigt over.

Kaiserslauterne 2–2 Spurs
17. minut 0-1 Robbie Keane
46. minut 1-1 Hamit Altintop
50. minut 1-2 Stephen Ireland(str.)
63. minut 2-2 Carsten Jancker
Attendance: 3269

Udinese 2–0 Spurs
22. minut 1-0 Vagner Love
86. minut 2-0 Fausto Rossini
Attendance: 1376

Spurs 5-2 Benfica
4. minut 1-0 Freddy Guarín
21. minut 2-0 Jermain Defoe
25. minut 3-0 Javier Saviola
28. minut 3-1 Simão
37. minut 4-1 Javier Saviola
50. minut 5-1 Javier Saviola
52. minut 5-2 André Meneses
Attendance: 3592

DBU ansætter ny manager

Dansk Boldspils Union har i dag ansat en ny landstræner.

Den unge danske Spurs manager John Petersen er blevet ansæt på en ét-årig kontrakt.

Jim Stjerne Hansen udtaler til Ekstra Bladet.

- Vi ser John som den ideele mand til jobbet. Han har gennem de seneste år vist utrolige resultater med Tottenham Hotspur, og vi tror på han kan gøre det samme med landsholdet. Vi er meget glade for han accepterede kontrakten.

Spurs manager John Petersen havde følgende kommentart.

- Det er en stor ære, at komme til at stå i spidsen for sit eget land. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at skabe gode resultater, og jeg mener vi har spillermaterialet til det. Nicklas Bendtner vil helt sikkert også komme ind i mine overvejelser.

DBU ansætter John Petersen

Tottenham offentliggøre trup og numre

1. Paul Robinson
2. Jonathan Spector
3. Stephen Kelly
5. Leandro Castán
6. Freddy Guarín
7. Javier Saviola
9. Grzegorz Rasiak
10. Robbie Keane
11. Eddie Gaven
12. Marco Ignacio Regueiro
13. Álvaro Recoba
14. Antonio Di Natale
15. Michael Tonge
16. Lee Young-Pyo
18. Jermain Defoe
19. Isiah Osbourne
20. Michael Dawson
21. Wayne Routledge
22. Mark Yeates(pt. reservetruppen)
23. Michael Carrick
24. Jack Compton(pt. reservetruppen)
25. Reto Ziegler
26. Ledley King
27. Stephen Ireland(udlejet til Norwich)
28. Emil Hallfredsson(pt. reservetruppen)
29. Kerlon
30. Leo Messi
31. Dean Marney
32. Stelios Giannakopoulos
33. Nicklas Bendtner
35. Rob Burch
36. Kerrea Gilbert(pt. reservetruppen)
39. Lee Barnard(pt. reservetruppen)
45. Yves Makabu Ma Kalambay(pt. reservetruppen)

Bærende kræfter forlænger

Tre af de bærende kræfter på Tottenhams hold har i dag forlænget deres kontrakter med 5 år. Det drejer sig om Michael Dawson, Michael Carrick og ikke mindst anfører Ledley King. Desuden har fløjspiller Wayne Routledge også forlænget med 5 år.

Tottenham er meget glade for, at alle spillere stadig tror på, at klubben kan blande sig i toppen.

Samtidig med forlængelserne har Tottenham informeret om, at Sean Davis er blevet solgt til liga rivalerne Liverpool FC for godt 26.000.000 millioner kroner. Davis’ kontrakt udløb om ét år, og da han var bagefter flere spillere, så slog Spurs til.

FA Community Shield
Spurs(Premier League) v Chelsea(Premier League)
Live from Wembley at 15.00
Attendance: 66865
Referee: Nigel Miller

Skadesupdate: Keane

Bookmakers odds: |1| 3.25 |X| 3.25 |2| Evens

Optakt:
Vi kommer ind til første kamp i sæsonen med to nederlag i træningskampene. Men jeg tror på at vi ENDELIG kan tage et trofæ. Vi vil gøre hvad vi kan. Der bliver debut til Leo Messi og Saviola fra start.

5-3(0-1) efter straffesparkskonkur rence
Målscorer:
14. minut 0-1 Eidur Gudjohnsen
79. minut 1-1 Leandro Castán
---------------------------------------
Straffesparkskonkur rence:
0-0 Eddie Gaven
0-1 Hernán Crespo
1-1 Marco Ignacio Regueiro
1-2 Frank Lampard
2-2 Freddy Guarín
2-2 Carlos Tevez
3-2 Antonio Di Natale
3-2 Joe Cole
4-2 Jermain Defoe YES

Referat:
Så vandt vi ENDELIG et trofæ. Community Shield hører nu til på White Hart Lane efter straffesparkskonkur rence. Kanon dejligt, og kanon flot af gutterne. Kerlon og Di Natale ændrede kampen, da de kom ind i det 76. minut i stedet for Messi og Saviola. Det er første gang siden 1962, at Community Shield er på White Hart Lane.
MOM: Paul Robinson

Efter endelig at have vundet et trofæ, så vil jeg nu gå i seng.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2005, 18:17 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #130: 15 Dec 2005, 09:17 »

Tillykke med tindåsen der Wink

R O T R

N17
Manager

« Svar #131: 16 Dec 2005, 01:23 »

Premier League 1. runde
11. august 2007
Hull City(. plads) v Spurs(. plads)
Live from The Circle at 12.45
Attendance: 25327
Referee: Peter Walton

Skadesupdate: Dawson, Keane og Messi

Bookmakers odds: |1| 5.00 |X| 3.50 |2| 1.60

Optakt:
Vi møder en oprykker, og det skal give sejr. Det er uanset om vi er hjemme eller ude, selvom de kan komme med en helt ekstrem gejst.

1-2(1-1)
Målscorer:
4. minut 1-0 Stephen Hughes
7. minut 1-0 Lee Young-Pyo
38. minut 1-1 Isiah Osbourne
86. minut 1-2 Marco Ignacio Regueiro

Referat:
Vi kom hurtigt bagud, og hurtigt blev vi også en mand I undertal da Lee blev udvist. Samtidig med Lee blev udvist fik de et straffespark, men heldigvis snuppede Robbo sparket. Derefter var det, trods vi var i undertal, en meget lige kamp. Det var derfor heller ikke helt ufortjent at vi kom tilbage, og også vandt kampen.
MOM: Marco Ignacio Regueiro

Premier League 2. runde
18. august 2007
Spurs(8. plads) v Newcastle(20. plads)
Live from White Hart Lane at 15.00
Attendance: 32248
Referee: Mike Dean

Skadesupdate: Recoba og Keane

Bookmakers odds: |1| Evens |X| 3.25 |2| 3.25

Optakt:
En meget vigtig hjemmekamp, som skal vindes. Vi skal følge op på den gode sejr mod Hull, og det skal gerne gøres med endnu tre point. Vi har kun Keane fra startopstillingen ude med skade, mens Lee har karantæne, hvilket betyder at Reto Ziegler er tilbage i startopstillingen.

0-0(0-0)
Målscorer:
85. minut 0-0 Ledley King

Referat:
En kedelig kamp uden de store chancer, derfor er der ikke meget at skrive hjem om. Det var virkelig en kedelig kamp. Men to røde kort, i to kampe. Det har jeg ikke oplevet før.
MOM: Steven Taylor

Tottenham køber dobbelt ind

Det må betyde ændriger i Tottenham truppen, at man i dag har skrevet kontrakt med Daniel Carvalho som kommer fra CSKA Moskva, og med Simão som kommer til fra Benfica.

Klubben har betalt godt 100.000.000 kroner for begge spillere, som begge er offensive.

Liverpool var også efter Simão

Premier League 3. runde
22. august 2007
West Bromwich Albion(14. plads) v Spurs(6. plads)
Live from Hawthorns at 19.30
Attendance: 30358
Referee: Martin Atkinson

Skadesupdate: Castán, Recoba og Keane

Bookmakers odds: |1| 4.50 |X| 3.25 |2| 1.60

Optakt:
Efter 0-0 mod Newcastle skal vi nu vinde mod WBA. Desværre er vi uden Castán og King i midterforsvaret.

3-1(2-1)
Målscorer:
21. minut 1-0 Diomansy Kamara
28. minut 2-0 Bofo Bautista
36. minut 2-1 Javier Saviola(str.)
85. minut 3-1 Mark Nicholson

Referat:
En utrolig skuffende kamp, vi brænder et straffespark ved 2-1, men sejren til WBA var fortjent. Vi var bare ikke gode nok i dag-
MOM: Bofo Bautista

Grupperne til Champions League er udtrukket

Tottenham Hotspur som er med i Champions League for første gang, er med i følgende gruppe.

Barcelona
Tottenham
Ajax
Panathinaikos

Tottenhams kampe i gruppen spilles som følger:

12/9-2007 Spurs – Barcelona
25/9-2007 Ajax – Spurs
16/10-2007 Panathinaikos – Spurs
31/10-2007 Spurs – Panathinaikos
20/11-2007 Barcelona – Spurs
5/12-2007 Spurs – Ajax

To spillere solgt!

Efter Saviolas ankomst til klubben havde flere eksperter spået om, at Rasiak var færdig i klubben. Og i dag kom så dagen hvor eksperterne fik ret.

Rasiak blev i dag solgt til Aston Villa for 31.000.000 kroner.

Mere overraskende for de fleste var det, da Tottenham fortalte, at man havde solgt Wayne Routledge til Liverpool. Men manager John Petersen siger, at man ikke vil stoppe Routys udvikling, og derfor valgte man at tage imod Liverpools bud på 90.000.000 kroner for fløjspilleren.

Det har dog gjort flere af klubbens fans vrede, at man sælger Routy for et så lille beløb, da mange af dem regnede Routy som et af de største talenter i klubben.

Premier League 4. runde
28. august 2007
Spurs(13. plads) v Chelsea(8. plads)
Live from White Hart Lane at 13.30
Attendance: 32231
Referee: Dermot Gallagher

Skadesupdate: Castán, Recoba, Bendtner, Defoe og Keane

Optakt:
Så kommer Chelsea som den første styrkeprøve, men vi har haft godt fat i dem i de andre indbyrdes kampe. Så vi tror på, at vi igen kan hente sejr. Drengene vil revanchere nederlaget til WBA. Der er debut til Simão, også starter Kerlon inde i stedet for Saviola. Sidst men ikke mindst, så er King klar igen.

1-1(0-0)
Målscorer:
50. minut 0-1 Eidur Gudjohnsen
94. minut 1-1 Eddie Gaven

Referat:
Den værste start på en Premier League sæson i min tid. Det er hvad det her har været, vi har ikke spillet godt på noget tidspunkt. Så kommer vi ikke snart i gang, så er der ikke noget der hedder toppen af ligaen.
MOM: William Gallas

EM kval, Gruppe 1
1. september 2007
Danmark v Ungarn
Live from Parken at 19.30
Attendance: 40824
Referee: Eduardo Iturralde González(Spanien)

Bookmakers odds: |1| 1.80 |X| 3.00 |2| 4.00

Optakt:
Min første kamp som landstræner, Danmark er lidt efter de andre i gruppen, så det kræver en sejr i Parken.

4-2(2-1)
Målscorer:
5. minut 1-0 Jon Dahl Tomasson
29. minut 2-0 Jon Dahl Tomasson
32. minut 2-1 Imre Szabics
49. minut 3-1 Søren Larsen
70. minut 3-2 Zoltán Kovács(str.)
91. minut 4-2 Søren Larsen

Referat:
Set over hele kampen var vores sejr fair nok, men vi var godt nok presset meget i bund i de sidste 20 minutter.
MOM: Søren Larsen

EM kval, Gruppe 1
5. september 2007
Holland v Danmark
Live from Amsterdam ArenA at 19.30
Attendance: 49764
Referee: Stefano Farina(Italien)

Optakt:
Bliver bestemt ikke den letteste kamp, men vi må gøre hvad vi kan, så vi kan slå Oranje.

4-3(0-3)
Målscorer:
1. minut 0-1 Peter Madsen
12. minut 0-2 Jon Dahl Tomasson
16. minut 0-2 Hedwiges Maduro
33. minut 0-3 Dennis Cagara(str.)
47. minut 1-3 Roy Makaay
75. minut 2-3 Khalid Boulahrouz
88. minut 3-3 Clarence Seedorf
92. minut 4-3 Ruud van Nistelrooy

Referat:
Foran 3-0 og en mand i overtal. Hvordan FANDEN kan vi så tabe? Det er latterligt, det er til grin. Hvad Michael Jakobsen lavede efter han kom ind, det kan ikke forklares.
MOM: Peter Madsen

Premier League 5. runde
8. september 2007
Aston Villa(2. plads) v Spurs(11. plads)
Live from Villa Park at 15.00
Attendance: 42453
Referee: Mark Clattenburg

Skadesupdate: Dawson og Keane

Optakt:
Så er vi tilbage til Tottenham holdet. Vi skal vinde på Villa Park, og jeg er sikker på, at vi gør det. Det må være nu, at Defoe skal score igen. Hos Villa er både Gardner og Rasiak formentlig med fra start, det har de i hvert fald været indtil videre.

1-3(0-3)
Målscorer:
13. minut 0-1 Jermain Defoe
39. minut 0-2 Jermain Defoe
43. minut 0-3 Marco Ignacio Regueiro
52. minut 1-3 Juan Pablo Angel

Referat:
Begge vores tidligere spillere var med, men det var ikke nok, og vi fik fortjent de 3 point. Men vigtigst, så kom Defoe endelig i gang.
MOM: Ledley King
« Seneste Redigering: 16 Dec 2005, 01:31 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #132: 16 Dec 2005, 09:02 »

Lidt kedelig pulje i CL du er kommet i synes jeg..

R O T R

N17
Manager

« Svar #133: 16 Dec 2005, 18:49 »

Ja det ikke den fedeste pulje, men i næste update ligger jeg ud mod Barcelona..

Håber at nogen læser med, hvis der er det, er der så nogen ting som skal laves om? Nogen ting jeg skal gøre bedre? Hvad kan gøre bloggen mere interessant at læse?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #134: 16 Dec 2005, 20:05 »

Uefa Champions League gruppespil, 1. kamp
12. september 2007
Spurs(England) v Barcelona(Spanien)
Live from White Hart Lane at 19.45
Attendance: 32217
Referee: Jan Wegereef(Holland)

Skadesupdate: Spector, Dawson og Regueiro

Bookmakers odds: |1| 2.60 |X| 3.00 |2| 2.50

Optakt:
Bookmakerne giver odds 17 på, at vi i vores første sæson i CL kan vinde trofæet. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro på, men jeg håber at vi kan komme videre fra gruppespillet. Det er desuden sjovt, at jeg endnu engang skal møde Michael Laudrup på den anden bænk, da han har overtaget Rijkaards job. Messi starter i dag inde mod sine tidligere holdkammerater.

3-2(2-0)
Målscorer:
40. minut 1-0 Jermain Defoe
42. minut 2-0 Jermain Defoe
50. minut 2-1 Ronaldinho
85. minut 3-1 Eddie Gaven
89. minut 3-2 Samuel Eto’o

Referat:
En utrolig sejr til gutterne. Det havde jeg godt nok ikke forventet, men set over hele kampen, så var det en meget lige kamp. Der kunne være tippet til begge sider, men vi løb af med sejren og de tre point. Det er vi selvfølgelig helt tilfredse med, selvom det brændte en del på til sidst.
MOM: Eddie Gaven

Premier League 6. runde
16. september 2007
Spurs(7. plads) v Norwich(9. plads)
Live from White Hart Lane at 13.30
Attendance: 32228
Referee: Andy D’Urso

Skadesupdate: Spector, Dawson og Regueiro

Bookmakers odds: |1| 1.60 |X| 3.25 |2| 4.50

Optakt:
Vi skal vinde her, og forhåbentlig var sejren over Villa og Barca vendepunktet for sæsonen.

1-2(1-0)
Målscorer:
25. minut 1-0 Jermain Defoe
63. minut 1-1 Dean Ashton
77. minut 1-2 Darren Huckerby

Referat:
Fuck, hvor er det skuffende. Gider slet ikke kommenterer mere om denne kamp, det var PINLIGT. Helt fortjent at vi blev pebet ud af banen.
MOM: Gary Doherty

John ansætter U-21 landstræner

Da John mener det er for meget, at stå med ansvaret for både A-landsholdet og U-21 landsholdet, så har han i dag ansat Esbjerg træner Ove Pedersen som manager for U-21 landsholdet. Begge skulle være meget glade for aftalen.

Tottenham trækker Ipswich

Tottenham skal i tredje runde af Carling Cuppen møde Ipswich på udebane. Kampen spilles på Portman Road den 24. oktober 2007.

Premier League 7. runde
22. september 2007
Spurs(11. plads) v Southampton(19. plads)
Live from White Hart Lane at 12.45
Attendance: 32230
Referee: Rob Styles

Skadesupdate: Dawson og Castán

Optakt:
Efter en uge med hård træning efter ydmygelsen mod Norwich, så står den i dag på Soton som heller ikke er startet for godt. Men vi skal vinde, og det uanset hvordan det ellers er gået. Vil vi med i toppen, så skal sejrene begynde at komme.

2-1(1-1)
Målscorer:
29. minut 0-1 Steven Thompson
44. minut 1-1 Michael Carrick
59. minut 1-1 Theo Walcott
63. minut 2-1 Espen Søgård(selvmål)

Referat:
En meget fortjent sejr, men den var dog for lille. Men det er sådanne indsatser jeg vil se HVER uge.
MOM: Eddie Gaven

Uefa Champions League gruppespil, 2. kamp
25. september 2007
Ajax(Holland) v Spurs(England)
Live from Amsterdam ArenA at 19.45
Attendance: 51263
Referee: Carlos Megía Dávila(Spanien)

Skadesupdate: Dawson og Spector

Bookmakers odds: |1| 2.60 |X| 3.00 |2| 2.50

Optakt:
Jeg fik jo ikke et godt resultat første gang jeg var på ArenAen, men jeg håber vi kan hive tre point med hjem, eller i hvert fald ét enkelt.

2-0(1-0)
Målscorer:
10. minut 1-0 Ruben Polderman
55. minut 2-0 Ruben Polderman
63. minut 2-0 Wesley Sneijder

Referat:
Igen en ekstrem dårlig kamp. Men vi havde fortjent ét point, da Ajax var ligeså dårlige.
MOM: Ruben Polderman

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010