home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spurs --> Operation genrejs Inter
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Spurs --> Operation genrejs Inter  (Læst 30693 gange)
N17
Manager

Sv: Spurs - Nu skal det være slut med midterplaceringer
« Svar #60: 07 Dec 2005, 23:12 »

Spændende finale i vente

Så det i dag, at årets højdepunkt for de to klubber sker. Blackburn og Tottenham mødes i FA Cup finalen.

Flere tusinde fans fra begge klubber, har været at finde omkring Wembley. Mange tusinde af fansene har ikke billet, men måske kan de sikre sig nogen blandt sortbørshajerne.

Tottenham må tage sig af favoritværdigheden i dagens kamp, selvom den i fleres øjne er meget lige.

Spurs har ikke vundet FA Cuppen siden 1991, hvilket også var sidste gang de var i finalen. Blackburn har ikke været i finalen siden 1960, og sidste gang de vandt turneringen var helt tilbage i 1928.

Det bliver helt sikkert en meget spændende kamp på et fyldt Wembley.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #61: 07 Dec 2005, 23:35 »

FA CUP FINALEN
Blackburn(Premier League) v Spurs(Premier League)
Live from Wembley at 15.00
Attendance: 89984
Referee: Nigel Miller

Bookmakers odds: |1| 2.75 |X| 3.20 |2| 2.25

Optakt:
Spillerne har været ekstremt tændte hele ugen, og det har været stort set det eneste der har været snakket om i byen, siden vi kvalificerede os. Det er helt euforisk det der sker her. Jeg overvejer meget om jeg skal sætte Ledley King på holdet, selvom han er småskadet. Valget er svært, da de andre gutter har gjort det flot i det sidste stykke tid. Blandt andet sejren over Arsenal. Jeg har valgt, at tage King med på bænken, i tilfælde af vi skal forsvarer os meget til sidst. Ellers er alle spillere i tip top form.

1-0(1-0)
Målscorer:
37. minut 1-0 Steven Reid

Referat:
Vi har været totalt nedspillet i første halvleg, og kom først lidt med efter deres 1-0 mål. Så det er helt fortjent at de fører, jeg er faktisk i tvivl om gutterne overhovedet havde lyst til at vinde trofæet. Vi får først lagt et ordentlig pres til sidst, men kommer ikke frem til nogen chancer. Derfor er det fortjent, at Blackburn løber med pokalen.
MOM: Morten Gamst Pedersen

Tottenham udspillet i finalen

Efter finalen, hvor Blackburn burde have vundet større, var det en meget skuffet Spurs manager, som Sky Sports fik fat i.

Sky: - Hvad er din mening om kampen?

John: - Min mening om kampen? Ja, det tror jeg nu godt de fleste ved. Det vi leverede i dag var jo en skændsel mod klubben og dens fans. Vi er jo slet ikke med i kampen, måske spillerne var for overtændte.

Sky: - Det er en mulighed, men hvad sker der efter det her?

John: - Nu skal vi lige hjem og sove på det her, derefter snakker vi kampen igennem, og så vender vi stærkt tilbage næste sæson.

Sky: - Med henblik på næste sæson, er der så nogen af de spillere, som var med i dag, der ikke er i truppen næste år?

John: - Vi får jo mange nye spillere ind, men om der ligefrem er nogen af de elleve i startopstillingen som er væk, det ved jeg ikke. Men alle spillere kan jo sælges, hvis prisen er den rigtige. De eneste jeg nøgter at sælge er, Defoe, Regueiro, King, Keane og Robbo.

Reid(forrest) sænkede Tottenham i FA Cup Finalen

« Seneste Redigering: 07 Dec 2005, 23:37 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #62: 07 Dec 2005, 23:39 »

Efter skuffelsen i finalen, vil jeg nu smutte i seng.

Regner med en update på sæsonen på fredag, da jeg ikke når at spille noget i morgen.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #63: 09 Dec 2005, 06:44 »

Det er sgu ærgeligt at få en 5 plads og tabe en FA Cup finale.
Du kommer ikke til at spille i CL kval og fik heller ikke vundet noget, ærgeligt Skuffet.

Jeg er sikker på du nok skal komme i en top 4 næste sæson.

Ser frem til dagens update, forsæt det gode arbejde!

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #64: 09 Dec 2005, 08:50 »

Kunne jeg få lov at se din opstilling og holdinstrukser? Smiley

Mads
Ynglingespiller

« Svar #65: 09 Dec 2005, 13:21 »

Surt du ikke vandt finalen med glæder mig til næste sæson og alle din kommende køb.
Tror på at du kan slutte i top 4 næste sæson og komme langt i Uefa Cuppen, så held og lykke fremover Grin

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #66: 09 Dec 2005, 14:48 »

Total skuffet over din præstation.. Aldrig følt mig så flov før på andres vegne Wink Wink Wink Wink Wink

Hehe, jaa jaa du hader mig og det skal der også være plads til.. Men held og lykke med næste sæson der. Prøv nu en gang på om ikke du kan lure den pokal der  Thumbs Up

R O T R

N17
Manager

« Svar #67: 09 Dec 2005, 23:54 »

Så vil jeg lige komme med min update på sæsonen.

En ting er helt sikkert, vores forsvar skal forbedres.

Vi lige ridse lidt op her:

Vi spillede 48 kampe i sæsonen, og lukkede, i de 48 kampe, 78 mål ind. Det svarer til et snit på 1,6 mål pr. kamp. Det er simpelthen ikke godt nok. Tilgengæld scorede vi 100 mål i kampene, hvilket svarer til et snit på 2,1 mål pr. kamp. Det er tilgengæld godkendt, men en målforskel på +22 er ikke godt nok.

Ud af vores 48 kampe vandt vi 24 kampe, spillede 10 uafgjort og tabte 14. Det er for så vidt godt nok, men ikke nok hvis vi vil højere op og blande os.

Vi fik i de 48 kampe, 47 gule kort og 0 røde. Det er godt 1 gult kort pr. kamp.

På hjemmebanen White Hart Lane havde vi et gennemsnit på 34333 tilskuere, og med plads til i alt 36240 tilskuere på et udsolgt stadion, så er det et flot snit.

Her er hvem der vandt hvad i denne sæson.

Premier League: Chelsea

FA Cup: Blackburn

Carling Cup: Manchester United

Community Shield: Arsenal

Champions League: Milan

Uefa Cup: Rangers
« Seneste Redigering: 10 Dec 2005, 00:23 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #68: 10 Dec 2005, 00:03 »

Og til dig Wirenfeldt:

TOTTENHAM HOTSPUR FC

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #69: 10 Dec 2005, 00:05 »

Lækkert du lige fik smidt det sidste ind til os Wink

R O T R

N17
Manager

« Svar #70: 10 Dec 2005, 00:10 »

Det er nu ikke helt sådan jeg spiller hver gang, men det var det jeg gjorde til sidst i sæsonen..

Afslører jo ikke min helt offensive taktik, hvor jeg scorer kasser. Men der er Tottenham indtil videre for svage defensivt.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #71: 10 Dec 2005, 00:28 »

Mido til Charlton

Ahmed Hossam, kaldet Mido, som i denne sæson var udlejet til Tottenham fra Roma, skifter fra næste sæson til Premier League klubben Charlton Athletic, som har betalt Roma 40 millioner kroner for Egypteren. Han spillede i sidste sæson 10 kampe for London klubben, og scorede 5 mål.

Mido under pressemødet i Charlton

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #72: 10 Dec 2005, 00:32 »

Tottenham har fået tre spillere tilbage fra udlejning. Følgende spillere er tilbage i Spurs.

Mark Yeates
Dean Marney
Reto Ziegler

De to sidstnævnte har begge mulighed for at sikre sig en plads i førsteholdstruppen.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #73: 10 Dec 2005, 00:37 »

Spurs talent til Soton

Philip Ifil, som spiller i Spurs, skifter fra den kommende sæson til Southampton. Ifil har ikke følt, at han fik chancen af manager John Petersen i Tottenham. Derfor har han nu valgt, at søge nye græsgange, og der ville John Petersen ikke stå i vejen, da der i forvejen var Marney, Stalteri og Kelly til pladsen på højre back.

Tottenham ønsker, i en pressemeddelse, Philip Ifil held og lykke med skifter, og ser frem til at møde ham på banen.

Ifil har skrevet kontrakt med Soton

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #74: 10 Dec 2005, 13:38 »

Ny angriber til Spurs

Efter Midos skifte til Charlton er Tottenham kommet ned på tre angribere i truppen. Derfor har manager John Petersen været på jagt efter en ny spillere, som kan tage kampen op med Rasiak, Keane og Defoe. Der er valget noget overraskende faldet på Inters angriber Álvaro Recoba, som er landsholdsspiller for Uruguay.

Om købet siger manageren.
- For det første har han været gratis for os, og derefter har jeg kigget på hans kvaliteter. Da han udover at spille i angrebet, også kan ligge noget pres på Regueiro, så han ikke føler sig for sikkert. Dermed kan han(red. Regueiro) fortsætte sit forrygende spil fra sidste sæson.

Recoba skifter italiensk fodbold ud med engelsk

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010