Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23450
0 Brugere, 743 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
NealaNeala
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Spurs --> Operation genrejs Inter
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
...
13
Forfatter
Emne: Spurs --> Operation genrejs Inter (Læst 30531 gange)
N17
Manager
Spurs --> Operation genrejs Inter
«
:
03 Dec 2005, 17:45 »
Inspireret af de mange gode blogs, som er at finde i dette forum, har jeg bestemt mig for at bidrage med min egen.
Jeg har valgt, at forsøge mig med mine favoritter fra den engelske Premier League, Tottenham Hotspur FC.
Ligaer: Danmark(Viasat Sport Divisionen og derover), England(Coca-Cola Championship og derover), Tyskland(2. bundesliga og derover), Italien(Serie B og derover) og Spanien(Segunda Division og derover)
Spillet bliver begyndt med sidste nye patch.
Spurs indkalder til pressemøde i loungen på White Hart Lane
Tottenham Hotspur FC har indkaldt verdenspressen til et haste pressemøde forud for den nye sæson. Rygterne svirrer i øjeblikket om hvad der kan være sket i den engelske storklub.
Sky Sports har forgæves forsøgt, at få en kommentar fra ledelsen på White Hart Lane, men de henviser til det ovennævnte pressemøde, som vil blive afholdt kl. 20.00 lokal tid.
Spurs offentliggør ny manager og spiller.
Spekulationerne var mange inden bestyrelses formand Daniel Levy trådte frem for pressen. Der var i mange kredse gætte på, at mødet blev afholdt for at præsenterer nye spillere forud for den nye sæson, i håbet om at manager Martin Jol kunne fører holdet frem til de trofæer som klubben tørster efter.
Men overraskende nok startede pressemødet med, at Daniel Levy informerede pressen om, at man havde set sig nødsaget til at stoppe samarbejdet med den hollandske manager Martin Jol, da Jol havde været i ulovlig samtaler med andre klubber, deriblandt Arsenal, om en mulig overtagelse af trænerjobbet fra næste sæson.
Derfor havde Tottenham været nødsaget til at gå på jagt efter en ny træner. Én midlertidig løsning er blevet den urutinerede danske manager John Petersen, som efter kun 5 år på trænerscenen, altså nu vælger at prøve kræfter med en af verdens stærkeste ligaer.
John Petersen:
- Det er en meget stor udfordring for mig, at komme til min favorit klub. Jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for at klubben kan komme tilbage i toppen af rækken, og senere også i Europa.
Indtil videre har den unge dansker dog kun fået en et-årig kontrakt, men det er ikke noget som går den unge manager på.
John Petersen:
- Det er op til mig selv at bevise om kontrakten skal forlænges, så det tager jeg meget stille og roligt. Og med den trup som klubben har, så bør det været muligt, at komme i top 6 i år.
Da chokket hos den fremmødte presse havde lagt sig omkring ansættelsen af en så urutineret træner, blev tiden inde til, at John Petersen endnu engang fik ordet.
- Klubben havde givet mig et beløb til, at forstærke truppen med. Men jeg mener ikke der er det store som skal forstærkes, dog har jeg været lidt rundt og kigge på truppen, og mener at vi skulle forstærkes på venstrekanten. Derfor har jeg også været rundt og kigge, og har fundet min ønske spiller til den position.
Derefter kaldte bestyrelses formand Daniel Levy den nye spiller frem på scenen.
Den 26-årig venstrekantspillere
n Mario Ignacio Regueiro fra Uruguay var kommet til overs på Mestalla, og derfor var John Petersen hurtig til, at sende penge efter den farlige kantspiller.
Pressen:
- Mario, hvorfor valgte du Tottenham?
Regueiro:
- Jeg valgte Tottenham fordi de oprigtigt virkede interesseret i mig, og vil give mig chancen for, at spille på højeste niveau igen efter jeg blev tilovers i Valencia, da Vicente viste storform.
Pressen:
- Havde det ikke været bedre for dig, at finde en anden klub i Spanien?
Regueiro:
- Det må tiden vise, men for mig var det bedste tilbud sportslig, at tage til Tottenham, mens jeg økonomisk kunne have fået bedre forhold i franske Nancy. Men Johns ambitioner med Tottenham, og med min karriere, gjorde valget let for mig.
Herefter valgte Daniel Levy og bryde ind, og fortælle at dagens pressemøde var ovre, og at fremtiden ville vise at klubben har handlet rigtigt.
Forhåbentlig ser vi disse scener mange gange på White Hart Lane.
«
Seneste Redigering: 19 Dec 2005, 17:46 af John Spurs
»
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Spurs - Nu skal det være slut med midterplaceringer
«
Svar #1:
03 Dec 2005, 18:02 »
Held og lykke...
Ville det ikke have været lidt mere optimalt, med et billede af en tottenham jubel, i stedet for at skrive at du håber at et eller andet hold scorer..
Er det Santander der har scoret på det billede?
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
N17
Manager
«
Svar #2:
03 Dec 2005, 18:04 »
Handler jo om Regueiro som er blevet købt, det er ham som jubler på billedet
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3:
03 Dec 2005, 18:06 »
Ah herligt, troede du mente Tottenham generelt med den kommentar.. Super billede så
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
N17
Manager
«
Svar #4:
03 Dec 2005, 18:13 »
Spurs til Danmark på træningslejr
Den engelske storklub Tottenham Hotspur FC har valgt, at ligge vejen forbi Danmark, når holdet skal forberede sig til sæsonen, i den engelske Premier League.
På turen til Danmark skal Tottenham møde følgende hold: Måløv, B93, Vejle og Randers - fire kampe, som
meget gerne skulle give spillerne noget bedre fysisk form, samt sørge for at selvtilliden kommer på plads.
Tottenham interesseret i Kily González
La Gazzetta dello Sport skriver i dag, at Tottenham Hotspur skulle være interesseret i den argentinske venstrekantsspiller Kily González, men det nægter den nyansatte manager John Petersen.
- Jeg har fået den venstrekantsspiller som jeg søgte.
Det var den eneste kommentar, som det var muligt for La Gazzetta dello Sport at få.
Udover Tottenhams påståede interesse, skulle også Lyon og Real Madrid være interesseret i at overtage den hurtige kantspiller.
«
Seneste Redigering: 03 Dec 2005, 18:16 af John Spurs
»
TOTTENHAM HOTSPUR FC
N17
Manager
«
Svar #5:
03 Dec 2005, 18:47 »
Sporadisk Måløv-modstand giver storsejr, da Spurs starter træningsophold
Tottenham Hotspur FC indledte i dag, deres ti dage lange træningsophold i Danmark med et opgør på Måløv Stadion mod Måløv. Og foran 1165 tilskuere blev det til en opvisning fra Spurs, og en sejr på 12-0 var ikke i underkanten. Nyindkøbet Mario Ignacio Regueiro viste sin klasse med hele syv oplæg i kampen, hvor Rasiak og Keane delte topscorer værdigheden med hver tre scoringer.
Opstilling:
1. Paul Robinson(GK)(Capt)
7. Paul Stalteri(RB)
20. Michael Dawson(CD)
30. Anthony Gardner(CD)
16. Lee Young-Poo(LB)
23. Michael Carrick(DM)
00. Mario Ignacio Reguerio(OMV)
21. Wayne Routledge(OMH)
26. Jermaine Jenas(OMC)
10. Robbie Keane(AC)
18. Jermain Defoe(AC)
---------------------------
37. Radek Cerny(GK)
22. Tom Huddlestone
5. Edgar Davids
6. Teemu Tainio
15. Mido
9. Grzegorz Rasiak
3. Stephen Kelly
32. Johnnie Jackson
25. Aaron Lennon
19. Andy Reid
2. Noureddine Naybet
Skader i truppen pt.:
25. Ledley King(Capt)
17. Noé Pamarot
4. Sean Davis
«
Seneste Redigering: 03 Dec 2005, 18:59 af John Spurs
»
TOTTENHAM HOTSPUR FC
N17
Manager
«
Svar #6:
03 Dec 2005, 22:55 »
Tottenham skuffer fælt mod B93
Tottenham Hotspur skuffede fælt i kampen mod lilleputterne fra B93. 63% af spillet udmøntede sig i en kneben 2-0 sejr, uden den dog på noget tidspunkt var i fare.
Hele 50 minutter skulle der gå, før den i pausen indskiftede Grzegorz Rasiak, med to hurtige scoringer afgjorde kampen, og bestemt ligger kraftig billet ind på en plads i startopstillingen.
Truppen til kampen var ellers den samme, som lammetævede Måløv, uden at Måløv og B93 i øvrigt skal sammenlignes.
Men dette sløseri foran kassen skal der gøres noget ved til den næste kamp mod Vejle Boldklub.
Uskarpheden foran mål fortsætter for Tottenham
Med topscorer Rasiak endnu engang placeret på bænken, lykkedes det ikke for Tottenham, at sende bolden ind bag Vejles målmand Theis Rasmussen i de første 45 minutter.
I pausen blev topscorer Rasiak sendt på banen i håbet om, at han kunne ændre det, men den for Vejle i pausen indskiftede keeper Stig Olsen havde en anden mening, og fulgte trop med Theis og holdt målet rent.
Dermed et utroligt skuffende 0-0 resultat foran godt 8500 tilskuere på Vejle Stadion i den mest lige kamp indtil videre i Danmark.
Tottenham i krise?
Efter et træningsophold i Danmark, som endte med skuffende 2-2 mod Randers FC, var det en dansk Spurs-træner med mange flere erfaringer, som satte fødderne på engelsk jord.
Pressen:
- En utrolig skuffende træningslejr resultatmæssigt for jer, hvad mener du om det?
John Petersen:
- I har da helt ret i, at det resultatmæssigt ikke var godt nok. Men vi fik vist os frem i Danmark, og måske skaffet nogen flere fans af den vej. Samtidig fik spillerne fundet ud af, at ingen modstandere kan tages for let uden problemer.
Pressen:
- Men du må da have revurderet dit mål før sæsonen, som var en 6. plads. Er det realistisk nu?
John Petersen:
- Den diskussion gider jeg slet ikke gå ind i, mit mål fra starten var en top 6 placering, og det er det stadigvæk. Det var en træningslejr vi var på, og der kan opstå svipserer, som bare ikke må ske i Premier League.
TOTTENHAM HOTSPUR FC
N17
Manager
«
Svar #7:
03 Dec 2005, 23:37 »
Efter rivalerne Arsenals 1-0 sejr i Community Shield over Chelsea, er det nu tid til at Premier League går igang.
Premier League 1. runde
Portsmouth v Spurs
Live from Fratton Park at 15.00
Attendance: 20261
Referee: Martin Atkinson
Bookmakers odds:
|1|
2.75
|X|
3.20
|2|
2.25
Optakt:
Et Tottenham hold, hvor kravet er mere skarphed foran mål. Men denne kamp SKAL vindes, hvis vi vil gøre os forhåbninger om, at kvalificerer os til næste sæsons europa cup turneringer. Desværre er vi stadig uden anfører Ledley King, men han er forhåbentlig tilbage til næste kamp. I timerne op til kampe pådrog nyindkøbet Mario Ignacio Reguerio sig desværre en skade.
1-2(1-0)
Målscorer:
32. minut 1-0 Brian Priske(str.)
61. minut 1-1 Jermain Defoe
73. minut 1-2 Robbie Keane
Referat:
Efter en meget skidt første halvleg, hvor Brian Priske bragte Portsmouth foran 1-0 på straffespark, så kom gutterne i gang i anden halvleg. En 2-1 sejr bringer god optimisme ind i truppen, det viser at man på trods af, at fire stamspillere er væk, kan gå ud og hente en sejr på udebane.
MOM: Robbie Keane
«
Seneste Redigering: 04 Dec 2005, 16:55 af John Spurs
»
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #8:
03 Dec 2005, 23:40 »
Tillykke med den fine start på ligaen! :-)
Man skal ikke ligge alt for meget i venskabskampene, der er spild af tid ihvertfald hvis man begynder at analysere dem.
Derudover er der en god måde du har valgt at bygge din blog op på.
Ser frem til at se mere fra din hånd!
N17
Manager
«
Svar #9:
03 Dec 2005, 23:48 »
Tak skal du have :-)
TOTTENHAM HOTSPUR FC
N17
Manager
«
Svar #10:
04 Dec 2005, 00:33 »
Premier League 2. runde
Spurs v Middlesbrough
Live from White Hart Lane at 15.00
Attendance: 36219
Referee: Peter Walton
Bookmakers odds: |1| 2.25 |X| 3.20 |2| 2.75
Optakt:
En enkelt udskiftning i startopstillingen for Tottenham, da Lee Young-Poo er tilbage efter landskamp. Det betyder samtidig, at unge Stephen Kelly er ude af truppen til dagens kamp. Kravet er igen en sejr, da hjemmekampene simpelthen skal vindes, uanset om modstanderne er Boro eller Chelsea.
5-2(3-1)
Målscorer:
2. minut 1-0 Jermain Defoe
9. minut 1-1 Jimmy Floyd Hasselbaink
31. minut 2-1 Jermain Defoe
34. minut 3-1 Abel Xavier(selvmål)
64. minut 4-1 Michael Carrick
66. minut 5-1 Robbie Keane
83. minut 5-2 Jimmy Floyd Hasselbaink
Referat:
En drømmestart på hjemmebane, intet mindre, da Jermain Defoe fulgte op på en Robbie Keane afslutning efter bare 2 minutters spil. Hasselbaink gjorde dog hurtigt White Hart Lane stille igen med sin udligning efter 9 minutter, men to hurtige Spurs mål omkring den halve time slukkede den sidste spænding. Carrick gjorde det i starten af anden halvleg til 4-1, inden Robbie Keane øgede til 5-1. Desværre blev Carrick kort efter sin scoring småskadet, og blev derfor erstattet af den garvede hollænder Edgar Davids. Til slut i kampen lykkedes det for Hasselbaink at udnytte en fejl af Michael Dawson og reducere til slutresultatet 5-2. Men utrolig flot kamp af gutterne.
MOM: Jermain Defoe
Den ukendte danske manager i Tottenham har fået en forrygende start på sin karriere i Tottenham. Sky Sports har valgt, at lave et interview med den unge dansker.
Sky:
- Da du kom til Tottenham var der ingen som troede på dig, hvordan har du det så med din start?
John:
- Selvfølgelig vil folk være skeptiske når en ukendt manager pludselig overtager en storklub i udlandet. Specielt når han som i mit tilfælge ingen erfaring har med topfodbold. Men at ingen troede på mig passer ikke helt, Daniel Levy og bestyrelsen i Spurs har hele tiden troet på mine evner. Men selvfølgelig er jeg meget glad for min start i klubben, det underbygger bare min forventning om, at truppen er god nok til top 6.
Sky:
- Tre af dine spillere, Routledge, Jenas og Defoe, er på ugens hold. Hvad er din andel i det?
John:
- Jeg har ingen andel i det, det er spillernes fortjenste. Men det viser bare, at tingene kører lige nu.
Sky Sports takker John Petersen for det lille interview, og vil selvfølgelig vende tilbage, hvis hans succes fortsætter.
Premier League 3. runde
Blackburg(17. plads) v Spurs(3. plads)
Live from Ewood Park at 19.45
Attendance: 20228
Referee: Uriah Rennie
Bookmakers odds: |1| 2.75 |X| 3.20 |2| 2.25
Optakt:
Samme hold og trup, som mod Boro, og igen er kravet en sejr, hvis vi skal holdes os i toppen af rækken. Blackburn har ikke fået den bedste start på sæsonen, men de er hjemme på Ewood Park. Reguerio og King er stadig ude med skader, det samme er Davids denne gang.
0-3(0-2)
Målscorer:
28. minut 0-1 Jermain Defoe
39. minut 0-2 Robbie Keane
53. minut 0-3 Robbie Keane
Referat:
Efter et kraftigt pres fra Blackburn i det første kvarter, gik kampen lidt i stå. Men det gjorde den kun indtil målmaskinen Jermain Defoe efter 28 minutter gjorde det til 1-0. Defoe kom 10 minutter senere i en mindre heldig rolle, da han brændte et straffespark begået mod Robbie Keane. Heldigvis var Andy Reid hurtigt over bolden, og spillede den på tværs til Robbie Keane som sikkert omsatte til 2-0. Kort inde i 2. halvleg scorede en forrygende Robbie Keane sit andet mål, og vores tredje.
MOM: Andy Reid
«
Seneste Redigering: 04 Dec 2005, 16:56 af John Spurs
»
TOTTENHAM HOTSPUR FC
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #11:
04 Dec 2005, 08:50 »
Hej John Spurs,
Rigtig fed blog og tillykke med 9 point ud af 9 mulige. De skal dog også vindes hvis man vil blande sig i toppen af Engelsk fodbold. En rigtig smuk sejr over Boro! Defoe og Robbie Keane virker rimelig skarp for dig
Dog lige en ting:
Ang dine odds, så skal du huske at + med 1
Så dine odds er: 2,25 - 3,20 - 2,75
F.eks: 9/4 + 1 = 3,25
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
N17
Manager
«
Svar #12:
04 Dec 2005, 17:47 »
Tottenham trækker Peterborough
Lodtrækningen til anden runde af Carling Cup er blevet foretaget, og Tottenham skal hjemme på White Hart Lane tage imod underdogsne fra Peterborough. Kampen bliver spillet onsdag d. 21 september 2005.
Premier League 4. runde
Spurs(1. plads) v Chelsea(3. plads)
Live from White Hart Lane at 16.00
Attendance: 36231
Referee: Dermot Gallagher
Bookmakers odds: |1| 4.00 |X| 3.00 |2| 1.80
Optakt:
Et Tottenham mandskab med selvtilliden i top, skal nu op mod sin største modstander indtil videre, når vi hjemme på White Hart Lane tager imod et stærkt mandskab fra Chelsea.
Desværre er anfører Ledley King stadig ude, men i hans fravær har Anthony Gardner flot vikarieret. Tilgengæld er nyindkøbet Reguerio tilbage, og han indtager en plads på bænken, da Reid har vist flot spil på venstrekanten. Det betyder samtidig, at finske Teemu Tainio glider ud af truppen.
0-2(0-0)
Målscorer:
51. minut 0-1 Eidur Gudjohnsen
83. minut 0-2 Eidur Gudjohnsen
Referat:
Efter et kraftigt pres i hele første halvleg fra Chelsea, blev der snakket med stor ord i pausen hos Spurs. Andy Reid blev småskadet pillet ud, og erstattet af Marco Regueiro, hvilket betød debut. 1 afslutning fra Spurs i første halvleg vidner om Chelseas dominans. I anden halvleg fortsatte Chelsea deres dominans, og det var da også helt fortjent at MOM Eidur Gudjohnsen afgjorde kampen med to mål i anden halvleg. Det blev kun til 2(!) Spurs afslutninger i hele kampen, mod Chelseas 19.
MOM: Eidur Gudjohnsen
Keane månedens spiller
På baggrund af Tottenhams flotte sæsonstart, og ikke mindst hans egen præstation med fire mål i fire kampe, er Robbie Keane blevet valgt til månedens spiller i den engelske Premier League. Tottenhams anden angriber Jermain Defoe blev nummer 3.
Samtidig blev Tottenham træner John Petersen valgt til månedens tredje bedste manager efter 3 sejre i 4 kampe, og rangering som det pt. mest scorende hold.
«
Seneste Redigering: 04 Dec 2005, 17:50 af John Spurs
»
TOTTENHAM HOTSPUR FC
wirenfeldt
Gæst
«
Svar #13:
04 Dec 2005, 18:19 »
Genialt!
Virkelig god blog!! OPDATERING NU!
N17
Manager
«
Svar #14:
04 Dec 2005, 19:01 »
Premier League 5. runde
Spurs(2. plads) v Liverpool(10. plads)
Live from White Hart Lane at 15.00
Attendance: 36185
Referee: Phil Dowd
Bookmakers odds: |1| 3.25 |X| 3.25 |2| Evens
Optakt:
Efter nederlaget mod Chelsea, skal vi i dag rejse os mod Merseyside holdet Liverpool med Gerrard i front. Liverpool har underpræsteret, og med King tilbage er muligheden for sejr bestemt til stedet, og vi går efter det. Desværre er angriber Jermain Defoe blevet skadet op til kampen, og vil være ude i omkring en uge. Det betyder samtidig, at Rasiak kommer ind i startopstillingen, og Mido tager plads på bænken. Desuden er Regueiro tilstede i startopstillingen i stedet for Reid.
4-0(3-0)
Målscorer:
16. minut 1-0 Jermaine Jenas
21. minut 2-0 Grzegorz Rasiak
37. minut 3-0 Robbie Keane
71. minut 4-0 Jermaine Jenas
Referat:
Ledley King fik ikke den bedste start i sin comeback kamp, da han efter 6 minutter begik straffespark. Det efterfølgende straffe blev dog snuppet af Paul Robinson. I stedet blev det os som efter 16 minutters spil kom foran ved Jermaine Jenas. 5 minutter senere fik vikariende angriber Grzegorz Rasiak gjort den til 2-0. Efter 33 minutter blev John Arne Riise præsenteret for det røde kort, og da Robbie Keane fire minutter senere gjorde den til 3-0 bør den kamp være afgjort. I anden halvleg fik vi udbygget føringen med et enkelt mål, signeret af Jermaine Jenas, dermed en FLOT 4-0 sejr hjemme over Liverpool. Flot gutter.
MOM: Robbie Keane
Premier League 6. runde
Aston Villa(5. plads) v Spurs(2. plads)
Live from Villa Park at 15.00
Attendance: 42547
Referee: Martin Atkinson
Bookmakers odds: |1| 2.60 |X| 3.00 |2| 2.50
Optakt:
Det flotte resultat skal meget gerne følges op på Villa Park, hvor Aston Villa tager imod. Det skal simpelthen omsættes til en sejr. Et Villa-hold som også er placeret i toppen af tabellen skal dog ikke tages for let, så det er et toptændt Spurs mandskab som jeg sender afsted. Vi har i dag alle spillere klar til kamp, hvis vi ser bort fra Noé Pamarot. Tilbage i startopstillingen er Jermain Defoe, hvilket betyder at Rasiak er tilbage på bænken, og Mido på tribunen.
1-3(1-3)
Målscorer:
12. minut 0-1 Robbie Keane
14. minut 1-1 Milan Baros
18. minut 1-2 Jermain Defoe
28. minut 1-3 Jermaine Jenas
Referat:
Defoe blev halvskadet efter kampens første seks minutter, men kunne fortsætte, og efter 12 minutter lagde han op til Robbie Keanes sjette sæsonmål i lige så mange kampe, men bare to minutter efter udlignede Milan Baros. Der skulle dog kun gå små 6 minutter inden en tændt Jermain Defoe gjorde den til 2-1. Efter godt 26 minutters spil så Liam Ridgewell rødt kort for Aston Villa efter en nødbremse på Robbie Keane. 2 minutter efter udvisningen satte Jermaine Jenas hovedet på et indlæg fra Wayne Routledge, og gjorde den til 3-1. I anden halvleg blev kampen kørt stille og roligt hjem. Desværre blev Paul Robinson og Jermaine Jenas, ligesom Defoe, også halvskadet i denne kamp, hvor alvorligt det er ved vi ikke endnu.
MOM: Mario Ignacio Regueiro
«
Seneste Redigering: 04 Dec 2005, 19:11 af John Spurs
»
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Sider:
[
1
]
2
3
...
13
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »