home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1086 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vis dit grafik(blandet)
0 Brugere og 45 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 822 823 [824] 825 826 ... 894 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik(blandet)  (Læst 1293437 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12345: 22 Jun 2008, 01:16 »

Det dér er klasse, Don Abramovich!

Hælder mest til V1, da hans hudfarve ser mere normal ud.
Tænkte nok, at det ville falde i din smag Wink

Her er en v3:



Kan ikke se den store forskel, v2 dog mest nice imo. Dog er jeg ikke meget for baggrunden, og teksten med dets indhold er virkelig elendig. Smiley

Keep em' coming, de er skide nice.
Hvis du ikke kan lide baggrunden og teksten, er der ikke så meget du kan lide af signaturen. Derfor kan du da ikke rigtig sige de er nice  crazy

Men tak, for den konstruktive kritik Thumbs Up
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12346: 22 Jun 2008, 01:17 »

Nu er jeg ikke verdens største grafiker, men hvad er der nu galt med teksten, Zulue ;-)
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12347: 22 Jun 2008, 01:19 »

Jo, jeg synes bare baggrunden bliver for ensformig - tror jeg fik mig formuleret skidt, først.
Teksten er altså rigtig elendig.. Ved ikke hvorfor, men det der Visitor-lignende noget er virkelig oldskolle på den dårlige måde. Wink
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12348: 22 Jun 2008, 01:21 »

Jo, jeg synes bare baggrunden bliver for ensformig - tror jeg fik mig formuleret skidt, først.
Teksten er altså rigtig elendig.. Ved ikke hvorfor, men det der Visitor-lignende noget er virkelig oldskolle på den dårlige måde. Wink
Altså, du mener selve fonten? Ikke teksten placering eller indhold? Smiley

Hvis ja, har du et forslag til en anden font?  Wink
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12349: 22 Jun 2008, 01:21 »

Havde du været kroat, så ville du have elsket den ved første blik ;-)

Keep it up, Don A. Næste gang forventer jeg en med 105 pixels i højden, så jeg kan bruge den! :-D
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12350: 22 Jun 2008, 01:23 »

Nej Don A, har faktisk ikke en bedre tekst tror jeg. Bickman et eller andet er der vist en, der hedder i Photoshop - mener den er standart. Er ikke selv den skarpeste til skrifter, men ja - selve placeringen af den er fin nok, udover at jeg ikke er så vild med det der blå noget du har kørt op, men det er bare mig er jeg rimelig sikker på. Wink

Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12351: 22 Jun 2008, 01:24 »

Lyder mere bare som om du skal være hård... Den der text, kan ikke være meget ringe. Den kan være for simpel, men den er på ingen måde, og kan ikke være, grim Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12352: 22 Jun 2008, 01:25 »

Nej Don A, har faktisk ikke en bedre tekst tror jeg. Bickman et eller andet er der vist en, der hedder i Photoshop - mener den er standart. Er ikke selv den skarpeste til skrifter, men ja - selve placeringen af den er fin nok, udover at jeg ikke er så vild med det der blå noget du har kørt op, men det er bare mig er jeg rimelig sikker på. Wink


Det er iorden! Du er Real mand Wink

Edit:
Hvis der nu var nogen, der lå inde med en masse fede textures/stocks må de da gerne smide det op! Alt mit gamle photoshop stuff er nemlig væk. (Alt for mange formateringer...)
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12353: 22 Jun 2008, 01:26 »

Lyder mere bare som om du skal være hård... Den der text, kan ikke være meget ringe. Den kan være for simpel, men den er på ingen måde, og kan ikke være, grim Smiley

Hvorfor kan jeg ikke sige, at den er ringe? Jeg kan ikke lide den som den står der, og så synes jeg den er ringe.  Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12354: 22 Jun 2008, 01:29 »

Hvorfor kan jeg ikke sige, at den er ringe? Jeg kan ikke lide den som den står der, og så synes jeg den er ringe.  Smiley

Så er det jo ikke texten der er ringe, men placeringen.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12355: 22 Jun 2008, 01:32 »

Så er det jo ikke texten der er ringe, men placeringen.

Jo, jeg synes teksten er ringe Shockeret Den er kedelig, siger mig ikke noget og er ikke placeret rigtigt i forhold til resten af sigget = teksten er ringe - det kan godt være, at placeringen OGSÅ er dårlig, men når man siger teksten er ringe, mener man jo det hele. Har du noget specielt forhold til teksten, der gør, at jeg ikke må kritisere den, eller vil du bare have ret? .. Shockeret -.-
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12356: 22 Jun 2008, 01:36 »

Jo, jeg synes teksten er ringe Shockeret Den er kedelig, siger mig ikke noget og er ikke placeret rigtigt i forhold til resten af sigget = teksten er ringe - det kan godt være, at placeringen OGSÅ er dårlig, men når man siger teksten er ringe, mener man jo det hele. Har du noget specielt forhold til teksten, der gør, at jeg ikke må kritisere den, eller vil du bare have ret? .. Shockeret -.-

Roolig Wink

Jeg mente nu bare, at man næppe kunne sige at den var ringe, eftersom den er stille og rolig, og bare er simpel. Den kan være mindre god, og for kedelig, men mener at det er svært at kalde en simpel text for meget ringe.

Du må kritisere lige hvad du vil, men det er rart, når man får kritikken på den fede måde, istedet for at man lige får et par bandeord og en sviner med. Smiley

Har på intet tidspunkt sagt at du ikke må kritisere den, jeg har bare meget svært ved at se, hvorfor du skal kritisere den så hårdt. Har svært ved at se, hvorDan du kan få så meget saft ud af den citron.

Men det er din mening, den skal der være plads til. Tror måske bare ikke folk bliver så motiverede og glade for kritikken, hvis man får smidt "ringe" i hovedet. Har lagt mærke til at du tit gør det. Men det må du helt selv om Smiley
« Seneste Redigering: 22 Jun 2008, 01:39 af Ghertesteas » Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12357: 22 Jun 2008, 01:40 »

Ej, come on - Don A er jo ikke ny i faget, og man kan jo godt se, at han er en del bedre end stortset alle herinde. Når han så - imo - laver sådan en "fejltagelse"/svupper/dummy move så kan man da ligeså godt sige til ham, hvorfor dälen han har gjort sådan. Det ville være det samme, at en erfaren straffesparkstager får hårdere kritik, end en ny straffesparksskytte, hvis de begge brænder.

Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12358: 22 Jun 2008, 01:44 »

Ej, come on - Don A er jo ikke ny i faget, og man kan jo godt se, at han er en del bedre end stortset alle herinde. Når han så - imo - laver sådan en "fejltagelse"/svupper/dummy move så kan man da ligeså godt sige til ham, hvorfor dälen han har gjort sådan. Det ville være det samme, at en erfaren straffesparkstager får hårdere kritik, end en ny straffesparksskytte, hvis de begge brænder.



Det eneste jeg mener, er bare, at man ikke behøver kalde den for elendig og ringe. Men i stedet sige at den ikke rigtig holder, og så hjælpe lidt videre. Bare fordi man er gammel i faget, så betyder det ikke, at man ligepludselig skal gå hårdere til ham end andre. Smiley

Men nu vil du nok kalde det for en bagatel, og så må vi jo bare sige det sådan. OT fra Ghert over and out Smiley

"så kan man da ligeså godt sige til ham, hvorfor dälen han har gjort sådan."

Kan du så sige mig, hvorfor han har gjort sådan? Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 22 Jun 2008, 01:48 af Ghertesteas » Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12359: 22 Jun 2008, 11:31 »

Min første tutorial:

Logged

I ain't playin', nigga

Sider: 1 ... 822 823 [824] 825 826 ... 894 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010