|
philipo
|
|
Heh, ej man kan ik se det  Ej syntes ellers det ser rigtig godt ud. Bortset lige fra det. Men hvad fanden, jeg skal ikke snakke for højt. Jeg er endnu dårligere til det og endnu mere doven 
|
|
|
|
|
|
Xbox 360: iphilipoxbox PS3: iphilipo
|
|
|
|
|
cube
|
|
hmmmm... Hvad hvis jeg siger udklipning?
Kan godt li' den detalje at han kun har fire fingre på sin højre hånd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Så har jeg for første gang prøvet drawing i Photoshop - altså at tegne noget fra scratch uden nogen form for hjælpemidler  Synes selv det er blevet okay, men jeg er ikke færdig.. den mangler blandt andet nogle klove ;P  Klik for fuld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Så har jeg for første gang prøvet drawing i Photoshop - altså at tegne noget fra scratch uden nogen form for hjælpemidler  Synes selv det er blevet okay, men jeg er ikke færdig.. den mangler blandt andet nogle klove ;P  Klik for fuld. Den er sgu' nice nok! Forstår bare ikke det der Drawing noget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Den er sgu' nice nok! Forstår bare ikke det der Drawing noget  Hvad forstår du ikke ved det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Hvad forstår du ikke ved det?  Har ikke rigitgt sat mig ind i det, men er det nogen man sådan tegner eller hvad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Har ikke rigitgt sat mig ind i det, men er det nogen man sådan tegner eller hvad Du tegner bare ligesom i Paint  Photoshop er så lidt lettere at bruge, men princippet er det samme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Du tegner bare ligesom i Paint  Photoshop er så lidt lettere at bruge, men princippet er det samme. Sygt Har du en tut, hvor det står ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronaldinho92
|
|
Hvordan laver man ramme på en signatur ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
Så har jeg for første gang prøvet drawing i Photoshop - altså at tegne noget fra scratch uden nogen form for hjælpemidler  Synes selv det er blevet okay, men jeg er ikke færdig.. den mangler blandt andet nogle klove ;P  Klik for fuld. Virkelig flot lavet Cube! Du er hvist van til at tegne hva' ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Virkelig flot lavet Cube! Du er hvist van til at tegne hva' ?
Ja, jeg har tegnet i mange år  men det er nu ret svært i Photoshop alligevel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
En planet   Klik for fuld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronaldinho92
|
|
Spørger lige igen, hvordan laver man ramme på en Signatur ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk