home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:03:38 Shanesag Baren Geninstallation af FM2020
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23537
  0 Brugere, 1127 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Jamesplupt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vis dit grafik(blandet)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 894 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik(blandet)  (Læst 2115368 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2760: 12 Mar 2007, 20:22 »

Logged

I ain't playin', nigga

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2761: 12 Mar 2007, 20:50 »

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2762: 12 Mar 2007, 20:51 »

kan du ik lave sådan en til mig med Man U, FCN og FCK? Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2763: 12 Mar 2007, 20:51 »

Jeg siger selv tak!
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2764: 12 Mar 2007, 20:52 »

hvad synes i om den her: ?

KLIK FOR FULD STØRRELSE
« Seneste Redigering: 12 Mar 2007, 21:00 af El Kun » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2765: 12 Mar 2007, 20:54 »

Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2766: 12 Mar 2007, 20:57 »

Jeg synes den er flot. Wink
Kan især godt lide effekterne omkring spilleren.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2767: 12 Mar 2007, 20:57 »

Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2768: 12 Mar 2007, 21:02 »

Nogen sig ønsker?
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2769: 12 Mar 2007, 21:02 »

Cher: Ved godt du ikke bruger PS men hvordan laver du lyset sådan på logoerne?
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2770: 12 Mar 2007, 21:03 »

hvad synes i om den her: ?

KLIK FOR FULD STØRRELSE

Den er RIGITG god! Dog er ansigtet ikke så godt klippet ud. Men ellers er det FANTASTISK!
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2771: 12 Mar 2007, 21:04 »

Logged

I ain't playin', nigga

7kfum
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2772: 12 Mar 2007, 21:04 »

Den er RIGITG god! Dog er ansigtet ikke så godt klippet ud. Men ellers er det FANTASTISK!

Og så synes jeg det store billede burde være øverste layer.. Smiley

EDIT: Indlæg nummer 1234!
Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2773: 12 Mar 2007, 21:06 »

Nogen sig ønsker?
Ja et med Poyul og barca ellers frit valg dog kunne det være fedt vis der stod: Pouyl: The heart of Barcá.

tak på forhånd  Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #2774: 12 Mar 2007, 21:07 »

Cher: Ved godt du ikke bruger PS men hvordan laver du lyset sådan på logoerne?

Sådan var de da han hentede dem.. Jeg har allerede spurgt.. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 894 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010