|
7kfum
Gæst
|
|
Er der nogen der har en udfordring til mig
Jeg har da Fager, lav Cesc Fabregas.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Tjek da lige min nye sign. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prejler
Gæst
|
|
Tjek da lige min nye sign.  Jeg kan ikke så godt lide valget af font og brush. Prøv at holde dig til 2 farver (bare et forslag). Men elllers et godt spiller valg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Jeg kan ikke så godt lide valget af font og brush. Prøv at holde dig til 2 farver (bare et forslag). Men elllers et godt spiller valg  Okay 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Tjek da lige min nye sign.  Prøv at find de farver som passer til spilleren, syntes ikke at farvevalget er helt godt  Ellers prøv at sætte lidt effekter på spilleren, som f.eks sort hvid Ellers 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Prøv at find de farver som passer til spilleren, syntes ikke at farvevalget er helt godt  Ellers prøv at sætte lidt effekter på spilleren, som f.eks sort hvid Ellers  Tak  ... Men må jeg ikk lave en sign. til en? Lige meget om de ikk vil bruge den så meget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Tak  ... Men må jeg ikk lave en sign. til en? Lige meget om de ikk vil bruge den så meget  Stykke tid siden der har været en FCK sig. oppe at runde siden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Stykke tid siden der har været en FCK sig. oppe at runde siden  Sounds like a job for me  Er der nogen der ved hvor jeg har den replik fra ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Stykke tid siden der har været en FCK sig. oppe at runde siden  It's mine Don abramovich 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Tak  ... Men må jeg ikk lave en sign. til en? Lige meget om de ikk vil bruge den så meget  Jeg vil ikke bruge den men du kan jo prøve dig frem med Riise 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
It's mine Don abramovich  1,2,3 Go Go Go GO! Hvem kommer først i dette hæs blæsende kap løb ? I dag er kampen mellem Manden og Abramovich! Manden der senest har vist en rimelig form mod Zidane er favoritten da han har et forspring! Nu kan jeg se at løbet er igang og hvem kommer mon først ? Klar på en udfordring ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
1,2,3 Go Go Go GO! Hvem kommer først i dette hæs blæsende kap løb ? I dag er kampen mellem Manden og Abramovich! Manden der senest har vist en rimelig form mod Zidane er favoritten da han har et forspring! Nu kan jeg se at løbet er igang og hvem kommer mon først ? Klar på en udfordring ?  Har ikk noget forspring 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Kan godt være jeg ikk når at blive færdig da min mor ska ha com'en om lidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Kan godt være jeg ikk når at blive færdig da min mor ska ha com'en om lidt  Det er jo ikke noget kapløb, ville bare gi' jer lidt at lave samtidigt med at måske bruge den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Det er jo ikke noget kapløb, ville bare gi' jer lidt at lave samtidigt med at måske bruge den.
Var skam også bare en joke   Har lige fundet ud af, at jeg ikke har klippet noget af bogstaverne  Kan rettes hvis den kan bruges 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|