home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:03:38 Shanesag Baren Geninstallation af FM2020
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23537
  0 Brugere, 1078 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Jamesplupt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vis dit grafik(blandet)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 894 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik(blandet)  (Læst 2115320 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1815: 24 Feb 2007, 23:24 »

Wow Rullende Øjne Peace

Ja årets et eller andet Opstemt eller noget. Billedet er et normalt wallpaper, der bare er ind i en firkant Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1816: 24 Feb 2007, 23:27 »

Hvad mon det egentlig forestiller?
Logged


Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1817: 24 Feb 2007, 23:29 »



Til Cesc.. Blev ikke helt god, sig hvis du vail ha' en ny Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1818: 24 Feb 2007, 23:30 »

Hvad mon det egentlig forestiller?

Sådan noget guld noget Smiley

Men det ser sejt ud Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1819: 24 Feb 2007, 23:30 »



Til Cesc.. Blev ikke helt god, sig hvis du vail ha' en ny Smiley

ELEGANDI!  Kys
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1820: 24 Feb 2007, 23:35 »

Sådan noget guld noget Smiley

Men det ser sejt ud Smiley

Haha, ok Tunge
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1821: 24 Feb 2007, 23:42 »

Hvad synes i om min nye Cesc Fabregas?

Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1822: 24 Feb 2007, 23:43 »

Hans arme ligner lidt træer, men ellers er den super flot og elegant Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1823: 24 Feb 2007, 23:47 »

Hans arme ligner lidt træer, men ellers er den super flot og elegant Smiley

Tak er der ikke nogen ønsker?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1824: 24 Feb 2007, 23:49 »

Tak er der ikke nogen ønsker?

Hasan Salihamidzic, i et lidt dystert look Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1825: 24 Feb 2007, 23:58 »

Hasan Salihamidzic, i et lidt dystert look Smiley

Går jeg igang med Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1826: 24 Feb 2007, 23:59 »

Går jeg igang med Smiley


OK, det lyder rigtig godt Smiley
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1827: 25 Feb 2007, 00:02 »

er der ikk nogen der gider at lave et fedt billede til mig med Francesco Totti?
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

7kfum
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1828: 25 Feb 2007, 00:13 »

er der ikk nogen der gider at lave et fedt billede til mig med Francesco Totti?

Kan da prøve nogen specielle ønsker?
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #1829: 25 Feb 2007, 00:14 »

Hasan Salihamidzic, i et lidt dystert look Smiley

Håber du kan lide det.. Smiley

Logged

Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 894 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010