|
7kfum
Gæst
|
|
Jeg har siddet og leget lidt hvad synes i?  Er der nogen der har lidt kritik til denne kreation?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Er der nogen som kan hjælpe mig (på dansk) til at lave nogle fede baggrunde?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Det ser meget fint ud  Har lige redigeret i dit indlæg så man kan se billedet. For at se hvordan det skal gøres, kan du bare trykke "rediger" oppe i indlægget  Jeg takker. Tror jeg har fået styr på det til en evt. næste gang så!
|
|
|
|
|
|
Carefree. Where ever we may be. We're the famous CFC!
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Er der nogen som kan hjælpe mig (på dansk) til at lave nogle fede baggrunde?
Hvad skulle vi ellers snakke? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
Der er jo ikke lavet så meget. Du har ikke brugt brushes eller layers det er vel bare et billede med nogen standart effekter og ligeledes med skriften. Efter hvad jeg har hørt bruger du PS3 så jeg vil råde dig til at hente en Trail for at få den fulde nydelse af programmet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Hvem snakker du til DelPiero? Hvis det er mig så bruger jeg PS Elements 2.0. Hvor kan man hente en trail til den nyeste?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Der er jo ikke lavet så meget. Du har ikke brugt brushes eller layers det er vel bare et billede med nogen standart effekter og ligeledes med skriften. Efter hvad jeg har hørt bruger du PS3 så jeg vil råde dig til at hente en Trail for at få den fulde nydelse af programmet.
 Du ved vel hvad layers er, ikke?  Ellers er jeg enig - ikke det vilde over det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
Hmmm... er lidt blank lige nu. Er der ikke en der kan komme med en udfordring/opfordring...?!? 
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Hmmm... er lidt blank lige nu. Er der ikke en der kan komme med en udfordring/opfordring...?!?  En Drogba... Med elfenbenskysten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
En Drogba... Med elfenbenskysten.
Challenge accepted...  Tak for det, jeg var lige gået kold...
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Jamen det var da så lidt! glæder mig til resultatet... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Er der en der kan fortælle mig hvordan man laver ramme på ens billede i photoshop?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Det står omkring 10 sider tilbage i tråden hvor JosepGuardiola forklarer det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
okay... jeg vil begynde at lede såh! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|