|
kauster
|
|
Jeg vil gerne ønske et Wallpaper med St. Louis Rams (NFL)  Har egentlig ikke nogen specifikke ting der skal være på, udover deres logo. Håber at nogen af jer design genier vil tage det som en udfordring  Mit skrivebord er 1280 x 800
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
her en version Kauster 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kauster
|
|
her en version Kauster  Udemærket.. Men bryder mig ikke så meget om den måde hans hår er oplyst.. det ser for firkantet ud, hvis du forstår?  Keep em' commin  Man kan altid bruge flere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Så har jeg lavet min første signatur... Min skærm kan ikke vise rød, så det kan der være lidt problemer med. Men det er meningen at baggrunden er rød, logoerne røde med vidt omkring skriften med sort kantlinje.  Egentligt et ret dumt hold at vælge hvis man ikke kan se rød... Men hvad synes I?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
Fik sådan lyst til at lave noget med NFL, da jeg så dit WP John Spurs  Dette blev resultatet:  Er måske en smule kedelig?  Kommentarer? 
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Fik sådan lyst til at lave noget med NFL, da jeg så dit WP John Spurs  Dette blev resultatet:  Er måske en smule kedelig?  Kommentarer?  det ligner meget dine andre, prøv at læse nogen tuts, for at prøve nye ting 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
FCB: Du mangler effekter på dit render og din BG, samtidig er skriften heller ikke god. Prøv at downloade nogle textures på deviantart og prøv at lave en lidt mere spændende bagrund 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Hvad er det nu adressen til den der Soccer Art side er??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Ingen, der tør vurdere mig? Det er som sagt min første, så vær flink.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Hvad er det nu adressen til den der Soccer Art side er??
Jeg mener den er nede -KNM- Du har du fundet nogle af de ting man i PS! Logoet er lidt grumset og så kan man ikke se det hele, ellers fin signatur 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Det er med vilje man ikke kan se det hele. Men hvordan resizer jeg billedet uden at gøre det grumset. (pinligt at skulle spørge om noget så elementært)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kauster
|
|
Fik sådan lyst til at lave noget med NFL, da jeg så dit WP John Spurs  Dette blev resultatet:  Er måske en smule kedelig?  Kommentarer?  Hvis du har lyst til at lave lidt med NFL, kunne det så ikke være en udfordring med et Wallpaper med Rams ?  -. Kan Rigtig godt lide din Urlacher Sig.  1280x800
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Det er med vilje man ikke kan se det hele. Men hvordan resizer jeg billedet uden at gøre det grumset. (pinligt at skulle spørge om noget så elementært)
Nej, får jeg heller aldrig fundet ud af det  Min måde: tryk ctrl + I og vælg en størrelse, hvis den er for stor trykker du ctrl + z og prøver igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|